X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
המעשים המבחילים שמתארים אנשי "שוברים שתיקה" הם הסימפטומים. המחלה היא שהם ואנחנו מעורבבים זה בזה. ואת המחלה הזאת צריך, ובקלות גם אפשר, לרפא
▪  ▪  ▪
[צילום: הדס פרוש / פלאש 90]

"שוברים שתיקה" טוענים שחיילינו ב"שטחים" מתנהגים כגרועים שבקלגסים, אבל יש אמת פשוטה אחת: המקומיים לא רוצים בשלטון שלנו, והדרך היחידה לשלוט בהם למרות זאת, היא להטיל בהם אימה.
וגם המעידים ב"שוברים שתיקה", לוחמים שהיו שם, מבינים זאת, וכחוט השני חוזרת בדבריהם האמירה: זה לא טוב מה שאנחנו עושים, אבל אני לא יודע, ולא ידעתי בשטח, איך אפשר אחרת. אבל הרי בעצם כולנו יודעים איך אפשר אחרת, וגם האמירות "מי היה כאן קודם" ו"איך ומדוע אנחנו היום השולטים שם" בכלל לא רלוונטיות. כי אפשר אחרת וכולנו גם יודעים בדיוק איך אפשר אחרת: יהודים רק בארץ היהודים, ערבים רק בארץ הערבים. וגדר גבוהה וממוקשת ושמורה וחזקה ואדירה ובלתי חדירה בין ארץ היהודים לארץ הערבים.
רק שישראל כיום הרי איננה "ארץ היהודים". באשר עשרים אחוז מאזרחיה הם ערבים. ואף שזה ממש לא טוב ומלכתחילה היה ברור שזה לא יהיה טוב, לא היה מכך מנוס. חלפו ימי יהושוע בן נון, והיום אי-אפשר "להוריש" את עם הארץ,- לא "להכות לְפִי חֶרֶב מֵאִישׁ וְעַד אִשָּׁה מֵעוֹלֵל וְעַד יוֹנֵק וְשׁוֹר וַחֲמוֹר וָשֶׂה לְפִי חָרֶב" ( שמואל א' כ"ב, י"ט. ) ולא להגלות אוכלוסיות שלמות (ראו מה קרה כשרבין ניסה להגלות ב-1992 כולה 400 פעילי פתח...) ולכן כשהוקמה מדינת ישראל לא היה מנוס אלא להכריז כי כל המתגורר בשיטחה ביום הקמתה ( "בלי הבדל דת גזע ומין"...) יהפוך לאזרח שלה, שווה זכויות וחובות, כולל זכות לבחור ולהיבחר לפרלמנט.
ו"מדינת הערבים" כשתקום, צריכה להיות דמות ראי מדויקת של "מדינת היהודים". כל זכות של מדינת היהודים תהיה גם למדינת הערבים. וכל חובה של מדינת היהודים תהיה גם למדינת הערבים. ואם צריך, כוחות בינלאומיים יפקחו שכך יהיה.
"דמות ראי מדויקת של מדינת היהודים". והנה, הפלא ופלא, לא רק למדינת היהודים כאשר הוקמה היו בשטחה גם 20% מי שאינם יהודים,- גם למדינת הערבים שצריכה לקום כדי שלא הערבים ישלטו בנו ולא אנחנו נשלוט בהם, גם לה יש בשטחה המיועד, הפלא ופלא, 20% תושבים שאינם ערבים !
והרי אמרנו כי עקרון יסוד הוא שכל זכות של מדינת היהודים תהיה גם למדינת הערבים. וכל חובה של מדינת היהודים תהיה גם למדינת הערבים. ועל כן הנה אעשה "העתק הדבק". ממש כמו ב"ישראל" של תש"ח, גם כשתוקם מדינת הערבים, "כל המתגורר בשטחה ביום הקמתה, בלי- הבדל-דת- גזע- ומין, יהפוך לאזרח שלה, שווה זכויות וחובות, כולל הזכות לבחור ולהיבחר לפרלמנט".
כן. ועל אזרחי פלשתין היהודים תשמור כמובן המשטרה הפלשתינית, אין לי ספק כי בנחישות רצינית ומוחלטת, ממש, בדיוק, כמו שמי ששומר על ביטחונם של אזרחי ישראל הערבים היא, כמובן, מדרך הטבע, "משטרת ישראל", משטרת המדינה היהודית.
"שוברים שתיקה". מצמרר. אבל הדרך האחת והיחידה להימנע מטרור, שלנו כלפיהם ושלהם כלפינו, היא שהיהודים ישלטו רק על ארץ היהודים, ועל ארץ הערבים ישלטו הערבים.
וכן. בכל אחת מהארצות יהיה מיעוט של אזרחים בני הלאום האחר. אז מה. אחמד טיבי וחנין זועבי חברי פרלמנט בכנסת שלנו. ברוך מרזל ודניאלה וויס חברי פרלמנט בפרלמנט שלהם.
פשוט כך. המעשים המבחילים שמתארים אנשי "שוברים שתיקה" הם הסימפטומים. המחלה היא שהם ואנחנו מעורבבים זה בזה. ואת המחלה הזאת צריך, ובקלות גם אפשר, לרפא.

תאריך:  20/12/2015   |   עודכן:  20/12/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
צריך שיפחדו מאיתנו
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
עמירם ורובי צריכים להיות במעצר
יוסי ארגואן  |  20/12/15 18:48
2
עמירם ורובי צריכים להיות במעצר
יוסי ארגואן  |  20/12/15 18:59
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
עידן יוסף
מחבל דקר בני זוג ואישה בשכונת קריית ויצמן    מצב הפצועים: אחד קשה ושתיים קל    המחבל נתפס והועבר לחקירה
יוני בן-מנחם
"אינתיפאדת הסכינים" מדשדשת ללא הישגים מדיניים וגורמים פלשתינים שוקלים מעבר לאינתיפאדה חמושה    התנהלות ישראלית זהירה ומלחמה נחושה בטרור עשויים להביא להתפכחותם של הפלשתינים
ישראל רוזנבלט
רוכלי השלום, בגיבוי אירופי ואמריקני, ממשיכים לספר לנו על נפלאות הנוסחה "חזרה לגבולות 67'". הקטע הבא מוקדש למי שלא בדיוק יודע מה משמעות הדבר, מבחינת מותניה הצרים מאוד של ישראל. זיכרונות אישיים מתקופת מלחמת ששת הימים, שימחישו - כך אני מקווה - מה פירוש הדבר: גבול 14 ק"מ מנתניה
אהרון שחר
כל גולם תורן יודע שהפלשתינים רוצחים כי הם מיואשים    כל גולם גם יודע שהבעיה היא לא האיסלאם אלא האיסלאם הקיצוני    ומה שכחנו? המדע המבוייש יושב בשקט בצד ועושה קולות של שטיח
רון בריימן
על-רקע הבסיס הגזעני לכל תוכניות ה"שלום" למיניהן בולטת שתיקתו המתמשכת של היועץ המשפטי לממשלה, אשר מעלים עין מבסיס זה וממגמות שהמכנה המשותף שלהן הוא פגיעה בזכויות הפרט של יהודים    התבטאויות כאלה ומעשים כאלה נגד יהודים בכל מקום אחר בעולם היו מקוממים אותנו, אבל רק בישראל מותר לקדמם למען "השלום" הגזעני והחזירי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il