X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ההחלטה לטפל בפצועים לפי חמורת פצעיתם בלבד הינה החלטה שאין בה צדק ואין בה מוסר. החלטה כזו מעידה יותר מכול על חולי עמוק המאופיין בקריסה ערכית ובאובדן דרך, על אובדן זהות ועל בלבול, על כשל ועל חוסר הבנה.
▪  ▪  ▪
החלטה שערורייתית [צילום: AP]

בתוך הטירוף הכללי, אובדן המוסר והדרך, מתפרסמת ידיעה נוספת המעידה כאלף עדים על החולי העמוק ממנו סובלות קבוצות מיעוט שונות בחברה הישראלית. על-פי הכותרת הראשית של ישראל היום יצאה תחת ידיה של הלשכה לאתיקה של ההסתדרות הרפואית הנחייה על פיה יש לטפל בפצועים לפי חומרת פציעתם ולפיה בלבד!.
למי שטרם הבין, הרי שעל-פי ההנחיה הנ"ל בעת הגעה לזירת פיגוע למשל, על הצוות הרפואי לטפל תחילה במחבל (הרוצח בכוח או בפועל...) שנפצע קשה מאש כוחותינו ורק אחר כך לגשת ולטפל בקרבן היהודי - אישה, חייל, ילד או זקן - זה בתנאי שהיהודים פציעתם קלה מזו של המחבל.
אמנם, הנחיה זו איננה מקורית מאחר שלא מזמן הגדיל מנכ"ל מד"א לעשות ושיתף אותנו בהגיגיו המעוותים, התואמים את הנחיה הנ"ל. אלא שחולי במקום אחד איננו יכול להצדיק התפשטות החולי עד להפיכתו להנחיה מחייבת, מטעם גוף רשמי שככל הנראה אבד עליו הכלח.
החלטה כדליל היא לא רק שערורייתית ומקוממת מאין כמוה, כזו שאין בה צדק ואין בה מוסר. החלטה כזו מעידה יותר מכול על חולי עמוק המאופיין בקריסה ערכית ובאובדן דרך, על אובדן זהות ועל בלבול, על כשל ועל חוסר הבנה. לא אגזים אם אומר שבחולי של ממש מדובר, חולי נפשי.
יש בעולמנו טוב ויש רע, יש צודק ויש טועה, יש רוצח ויש נרצח, יש תוקף ויש קורבן, יש אמת ויש שקר. יש אח יהודי ויש אויב ערבי ! כל אלה נעלמים מעיניהם של חברי הלשכה הנ"ל מקרבה יצאה הנבלה הזו הממיטה קלון וכלימה על החברים בה, על ראשיה ועל כל הקשורים עמה.
דומה כי השיגעון הזה לפיו רוצח ערבי ניאו נאצי עם כדור בחזהו יטופל לפני נער יהודי שותת דם כשסכין נעוצה בזרועו, לאחר שערבי הוא זה שנעץ הסכין בזרוע הנער היהודי, הוא נחלת מחנה מסוים בחברה הישראלית, מחנה "נאור" ו"מתקדם" המצמיח מתוכו שנאה עצמית, שנאה ליהודים באשר הם, הפקרת אחים והזדהות עם אויבים.
מעניין היה להיווכח מה הייתה פוסקת הלשכה הנ"ל במצב הדמיוני הבא: יגאל עמיר שוכב שותת דם ובמצב אנוש (לאחר שירה במנוח) ולצידו מאבטח שב"כ פצוע בינוני או אפילו רבין ז"ל פצוע בינוני.
כבר בשיעורי מבוא לפסיכולוגיה לומדים שיש בכל אדם רצון עז להשתייך לקבוצה. הרצון הזה הוא עז ועולה כדי צורך ממש. אצל אדם בריא בנפשו הרצון הזה מחבר את האדם למשפחתו, לאחיו, לשכניו ולבני עמו. אצל אדם חולה בנפשו הרצון הזה מביא את האדם להתחבר אל שונאי עמו אחיו ומשפחתו ולהזדהות עמם.
בהיות חברי הלשכה הנ"ל נושאים בתפקיד המשליך על הטיפול הרפואי המוענק לאזרחי המדינה, יש להדיחם לאלתר ולמנות תחתם אנשים בריאים בנפשם, אנשים אוהבי עמם.

תאריך:  20/12/2015   |   עודכן:  20/12/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 יגאל עמיר  ישראל היום
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הרופאים חולים וזקוקים לרפואה
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
אז ספר לנו
נזר  |  21/12/15 06:19
 
- נזר ,אתה מבלבל את היוצרות
אראל  |  21/12/15 14:25
 
- אז כשאתה,
איש צוות  |  22/12/15 06:05
2
הבחנה בין הפצועים .........
בעז ש  |  22/12/15 10:29
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ציפי לידר
הדרמה הכפולה במפגש בין יהודה ליוסף ובין יוסף לאחיו    מה בין ראובן ליהודה ומה לומדים ממפגשים אלה
אריה גל
המעשים המבחילים שמתארים אנשי "שוברים שתיקה" הם הסימפטומים. המחלה היא שהם ואנחנו מעורבבים זה בזה. ואת המחלה הזאת צריך, ובקלות גם אפשר, לרפא
צבי גיל
בימים שבהם מהלכים עלינו אימים בשואה חדשה ומקדשים את פולחן המוות ייערך כנס של "עמותת דורות ההמשך" בשם "חזרה לחיים", שבו יצוין נס התקומה האדירה של שרידי השואה. זה יהיה הכינוס הראשון של ילדי וילידי מחנות העקורים שהוקמו באירופה לאחר המלחמה
אברהם הללי
הגרמה מתחילה בשני חלומות יוסף ומסתיימת כפי שנוכח בהמשך בשעבוד ישראל וביציאה משעבוד מצרים לחרות בדרך לארץ המובטחת והשאלה התלמודית היא למה היה צריך עוד לפני שהיו בני ישראל לעם ולפני שחטאו, לומר להם כי הם יהיו עבדים ויענו אותם
יובל לובנשטיין
מכירות סוף העונה, נהפך כבר מזמן למושג שחוק וחסר כל ערך.צרכן נבון, אשר פשוט לא קונה "בעונה" כלום ופשוט ממתין - יכול לחסוך ובגדול
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il