X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בל נשכח כי הצד שיש לו הכי הרבה מה להסתיר (וגם מה להפסיד), הוא השמאל בוודאי היו שם מסמכים, באותו משרד שעלה לפתע באש, העלולים להרשיע את נאווי ואת ארגוני השמאל
▪  ▪  ▪
נאווי. ברח [צילום: פלאש 90]

השבוע נרשם שיא חדש במאבק בין השמאל לגורמי הממשל השונים בישראל. כאשר השמאל מקצין את עמדותיו ואת סגנונו ומביא לשפל חסר תקדים את היחסים בין שני הפלגים הללו.
הרקמה העדינה שאיפיינה את התנהלות האוכלוסייה בישראל, נשמרה בשלמותה במשך עשרות בשנים כל עוד נשמר בקפדנות האתוס הציוני בכללו, כולל ערכי הביטחון ומוטיב העלייה לישראל. בימים האחרונים נשבר האתוס הזה אחד לאחד.
את הביטוי הראשון לשבר סימנה אילנה דיין בותוכניתה עובדה, כאשר חשפה באומץ, יש לומר, מעשה נבלה של אחד מעסקני השמאל. "אימפריה", על-פי הגדרת זהבה גלאון, עזרא נאווי. הנבל נתפש כאשר הוא מתוודה באזני פעילי ימין מחופשים, על הסגרת סוחרי קרקעות לרשות הפלשתינית כאשר ידוע כי עונש מוות תלוי ועומד מעל המבצעים פעילות מסוג זה. שני אירועים שחלו בסמוך, האחד תפיסתו של נאווי, דקה לפני המראתו לחו"ל, ושריפה במשרדי בצלם בירושלים, לא "הרגיעו" את השמאל ולא ציננו את להט השנאה שלו... בשריפה, שהתברר כי נגרמה על-ידי קצר, הואשם רה"מ... ואילו באירוע מצולם נוסף צולמו פעילי שוברים שתיקה, מוסרים כסף לאותו נאווי.
אלא שבין השורות מבצבצת שוב התמימות של הימין, וחוסר הניסיון שלו בתקשורת. מי לידינו יתקע שאכן לא מדובר בהצתה? במיוחד לנוכח ניסיון הבריחה בו-זמנית מן הארץ של עזרא נאווי, כאילו מאן דהו הצית אש באחוריו? האיש שכנראה ידיו מגואלות בדם, הסיק מסקנה נכונה: עדיף לעוף מכאן. מי מימן מלכתחילה את שהותו של הנבל בחו"ל? את טיסתו הבהולה? בוודאי ידידיו הטובים כאן בארץ, הנהנים מרוחב ידם ולבם של ידידיהם בחו"ל. באשר לשריפה שפרצה בו זמנית, בל נשכח כי הצד שיש לו הכי הרבה מה להסתיר (וגם מה להפסיד), הוא השמאל. בוודאי היו שם מסמכים, באותו משרד שעלה לפתע באש, העלולים להרשיע את נאווי ואת ארגוני השמאל שעמדו מאחריו. ואגב, אפשר לביים גם קצר חשמלי, שאלו את אנשי המקצוע.
מדינת שטאזי
בפרק השני בסאגה הזו, בה נראה שוב השמאל בעליבותו, הופיע ארגון שוברים שתיקה. כאשר פעיליו צולמו מוסרים כסף לנאווי, הסתייעו בתגובתם באיזכור של השטאזי... "כאן לא מדינת שטאזי", אתם לא תגידו לנו מה לעשות... אמרו. המונח הזה אולי לא יאמר הרבה לקוראים בארץ. הוא מיועד שוב, איך לא, לעפר בעפר את דמותה של ישראל בחו"ל. "שטאזי" היה שמו של שירות הביטחון המזרח גרמני. שירות ידוע לשמצה זה, שעצם שמו מעביר עד היום חלחלה בקרביים של אירופים רבים, פעל על-פי קודים נאציים, בגיבוי המלא כמובן של ברית המועצות דאז. לקשור את ישראל עם ארגון זה הוא מעשה נבלה אמיתי ממדרגה ראשונה. אין כמוהו מעיד על כוונותיהם של יוצריו בכל הקשור לישראל. ציונים הם לא, באלף רבתי!
השמאל, כצפוי, חירף וגידף את אילנה דיין. שקיפות? הצחקתם אותנו. זה טוב רק לדרוש מהימין. השטנה לכל מה שקשור בשקיפות של השמאל, גולשת ממנו ומגיעה עד ארצות הברית. מאן דהוא המקורב לאוזנו של הנשיא אובמה ואולי הוא יהודי, ואולי הוא מישראל, אמר משהו על הסכנה לדמוקרטיה בישראל. כן קראתם נכון. השקיפות אותה רוצה שרת המשפטים לאמץ בכל הקשור בחקיקה המתייחסת לכספים המגיעים מחו"ל לארגוני השמאל, היא היא הסכנה לדמוקרטיה... לא להפך. הדבר מצא מיד את ביטויו בדברי הדובר של הבית הלבן. מדוע לא מופעלים דוברי הארגונים היהודיים שם? היכן אייפאק, הלובי היהודי? ואם נחזור לתמימות של הימין, מתי נבין שהשמאל הכריז עליו מלחמה? הכריז מלחמה על מדינת ישראל?
דיין לא עובדת אצלכם (מאקו)
בטור באתר מאקו, כתבה דיין: "חברים יקרים, בשמאל, בימין ובמרכז, יש לנו חדשות בשבילכם: אנחנו לא עובדים אצלכם. לא אצל אנשי 'להב"ה', ולא אצל 'תעאיוש'. לא אצל 'נוער הגבעות', ולא אצל 'בצלם', לא אצל בנט ולא אצל גלאון, ולא אצל ביבי או כחלון, או יאיר לפיד. יש לנו מלאכה ברורה: להביא את הסיפור, לוודא שהוא אמיתי וחדש וחשוב. ויש לנו מחויבות לעשות את זה בלי מורא ובלי משוא פנים (המוטו האלמותי של אורי אבנרי, שלא נס ליחו)".
ואף על-פי כן יש ידיעות, שחלקה השני של כתבה זו לא ישודר. מדוע? הלחצים של השמאל ה"דמוקרטי" למהדרין, ואיומיו, עושים כנראה את שלהם. מישהו ברשות השידור נבהל.
תחי הדמוקרטיה (על-פי גירסתו של השמאל), בישראל!

תאריך:  12/01/2016   |   עודכן:  12/01/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
השמאל: המלך הוא עירום
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
מדינת שטאזי זה בדיוק מה שיש פה
טיל אוילנשפיגל  |  14/01/16 15:46
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אפרים הלפרין
על דאטפת אטיפוך, וסוף מטיפייך יטופון, כך אומרת המשנה במסכת אבות, ואנחנו כשהיינו קטנים אמרנו, הכל עובר אליך וחרה בידיך, והדרך לעשות זאת היא עם הרבה חוכמה, עם הרבה תעוזה, ועם הספסל לאורכה של הדלת וכמובן לא לרוחבה
נסים עוג'ר
עובדי הציבור הם, כידוע, נאמניו ומשרתיו של הציבור וביקורת היא מניע מרכזי לשיפור השירות לציבור, לאיתור ליקויים ותיקונם, להגברת הנשיאה באחריות של המנהל הציבורי ולשקיפות פעולות הרשות המקומית    הביקורת בין היתר נועדה למנוע איפה ואיפה בין אזרח לאזרח    אבל בהר אדר פועלים במסגרת אחרת ואולי לא
אלברט שבות
אם שי ניצן פרקליט המדינה נתפס, במספר הזדמנויות, משקר כדת וכדין ובמצח נחושה, ואם-כן מדוע הוא יושב עדיין מאחורי שולחן העבודה במשרדו ולא מאחורי סורג ובריח?
אפרים הלפרין
כולנו ראינו את התוכנית "עובדה", עם עדויות שקשה מאוד לסתור אותן על הסגרת אנשים לעינויים ולמוות בייסורים על-ידי פעילי זכויות אדם לכאורה מהשמאל, ומעניין מה יש ל"בצלם" לומר על כך ממש ממש בסופה של התוכנית
ספיר זיו-און
אני חושבת שעל הממשלה לפעול בכל דרך אפשרית על-מנת שתושבי המדינה יצליחו להתקיים בכבוד    אומנם באופי האדם להסתכל תמיד על הדשא הירוק יותר של השכן, ונכון שהמילקי בברלין עולה שקל, אבל הוא לא משתווה למילקי שלנו    מדינתנו דורשת השקעה ונשיכת שפתיים כדי לחיות בה, אך היא שווה את זה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il