X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
אתם עוברים עכשיו שינויים משמעותיים ונראה שיש בכם צורך פנימי להחליף סגנון חיים ובתוך כך גם אנשים שלא מתאימים יותר לחייכם
▪  ▪  ▪
מה צופן העתיד? [צילום: יוסי זמיר/פלאש 90]

השבוע נגיד מזל טוב למזל החודש – מזל דלי. תאריך המזל: בין ה-20.1 ועד ל-19.2. אלמנט: אוויר. אופי האלמנט: יציב. סמל המזל: גלים. איבר בריאותי רגיש: מחזור דם.
מקצועות מתאימים: מקצועות מחשב, אלקטרוניקה והמדיה המתקדמת לסוגיה השונים.
נאמנות: חוסר יכולת להיות בקשרים מחייבים וממוסדים עם בן/בת זוג כתוצאה מהרצון לחופש.
תכונות חיוביות: בעלי חשיבה מקורית, אינטלקטואלים, בעלי יכולת המצאה, מתקדמים לפני דורם, עצמאיים, ידידותיים, אידיאליסטים, מחפשים שינויים, אנשים שהמניע שלהם הוא לפעול לטובת הזולת.
תכונות שליליות: עצבניים, חסרי יכולת לתת רגשית מעצמם עד הסוף, עקשניים, בעלי אופי מרדני, סוטה, לוחם במוסכמות, מתנתקים בפתאומיות מחברים ואנשים.
תחזית שנתית כללית לילידי המזל
שפע
השנה תוכלו לקבל את העזרה המגיעה לכם לדעתכם. נראה שסגנון חייכם הנוכחי גרם לכך שאתם סומכים רק על עצמכם, אך בכל זאת אתם בהחלט בכיוון הנכון בגיוס עזרה וכספים מאנשים שדעתכם ומעמדכם האישי החברתי והמקצועי חשוב להם. ייתכן שאלה מצויים במעגל הראשון של חייכם ולכן חשוב שתהיו סבלניים אליהם. הצורך הפיזי שלכם לחיבה יתגבר ותמצאו את האנשים שיתנו לכם זאת.
אתגר
מבחינה חברתית אתם עוברים עכשיו שינויים משמעותיים ונראה שיש בכם צורך פנימי להחליף סגנון חיים ובתוך כך גם אנשים שלא מתאימים יותר לחייכם. בפרק זמן זה של חייכם אתם יותר בשלים לברור את חבריכם מבין כל האנשים אותם אתם מכירים ולהחליט שאלה שאינם תורמים לכם יותר אינכם צריכים להיות במחיצתם ואין שום סיבה שתרגישו לא טוב עם עצמכם בשל כך.

צורך פנימי
טיפ לילידי מזל השבוע - הכוכב מרקורי שהוא גם כוכב התקשורת מבקר הפעם אצלכם בבית תת המודע ולכן חשוב מאוד שתהיו קשובים לרצונותיכם העמוקים ביותר
▪  ▪  ▪

טלה
החודש הקרוב עומד להיות חודש שבו תהייה לכם התעוררות מבחינה חברתית בגלל מעבר השמש במקום המקושר ליכולת שלכם לשדרג את מעמדכם החברתי. נראה שהעשייה שלכם לאחרונה תרמה לקידום מעמדכם ולכן כל מה שאתם יכולים עכשיו לעשות הוא לקחת אחריות על החלטותיכם ולמרות הצורך שלכם בחופש תמידי, להבין שמה שאתם חותרים אליו היום, יתגשם בתוך שנה.
שור
מבחינה מקצועית זוהי תקופה מצוינת לשווק את עצמכם כיוון שנראה שאתם עסוקים מאוד עם נושאי קריירה ויש לכם צורך פנימי להוכיח את עצמכם. ייתכן שתצטרכו ללמוד לשם כך תחומי נושאים חדשים שהקרובים אליכם לא תמיד יאהבו את העובדה שבדרך זו אתם למעשה מתרחקים מהם. בכל מקרה, צעירים מכם במשפחה יאהבו ויכבדו את ההתנהגות שלכם.
תאומים
הכוכב סטורן ממשיך לתת בכם את אותותיו ולדרוש מכם לא להתנדנד בנושא שותפויות ואף לקחת החלטות משמעותיות בנוגע לקרובים לכם בחיים. נראה שאתם מרגישים די אהובים על-ידי הקרובים שלכם, אך עדיין לא ברור לכם העתיד וכיצד אתם יכולים לפעול ביחד על-מנת להגיע להישגים ולתוצאות. מבחינה מקצועית אתם נמצאים עכשיו בתנופה ועבודה רבה לפניכם.
סרטן
הכוכב מרקורי נמצא כרגע בנסיגה בבית השותפויות שלכם ולא נותן לכם מנוח עד שתחליטו כיצד אתם צריכים לכלכל את מעשיכם על-מנת שכל אחד יישא בנטל בצורה שווה. נראה שאתם קצרי סבלנות כלפי אנשים שלא מבינים את המניעים שלכם, אך קשה להאשים אתכם, כיוון שאתם באמת עוברים תקופה שאינה קלה כלל וכל. רק בחלוף הנסיגה, תתחילו להבין כיצד עליכם להתנהג ומה קורה.
אריה
כוכב התקשורת נמצא בבית העבודה והבריאות שלכם כך שאתם מוטרדים בשני נושאים אלה ולא יודעים כיצד לחלק את זמנכם וכיצד אתם צריכים לנהוג. ייתכן גם שבריאותם של הקרובים לכם אינם כתמול שלשום ואתם דואגים להם. במהלך כל החודש הקרוב תצטרכו להחליט כיצד אתם רוצים להמשיך בעבודה ובאיזה תנאים מתאים לכם יותר לעבוד.
בתולה
אירועי חייכם האחרונים גרמו לכם לחשוב על הצורך לשנות את מסגרת חייכם האישית במעגל הקרוב לכם ביותר. נראה שאתם לא יכולים יותר לשחק את המשחק ששיחקתם כל חייכם והוא להראות שהכל בסדר, ואתם רוצים לשתף את הקרובים לכם בתחושותיכם האישיות ואולי גם הכמוסות ביותר. עליכם להבין שלכל גילוי דעת כזה יש מחיר עמו תאלצו להתמודד.
מאזניים
הכוכב מארס שמביא איתו אינטנסיביות מוחלטת נמצא אצלכם בבית הכספים וגורם לכך שאתם מאוד מעורבים מבחינה כלכלית בכל מה שקורה אצלכם בחשבון הבנק, משהו שעד היום נמנעתם מלעשות. אתם מבינים שכדי להצליח בחיים חשוב מאוד להיות בקשרים טובים עם הרבה אנשים ולשמח את ליבם. חשוב מאוד שתמצאו לעצמכם גם חברי אמת.
עקרב
הכוכב מארס שמביא איתו כוח, מרץ ואנרגיה נמצא החודש במזל שלכם וגורם לכם להיות יותר פעילים מהרגיל ביחס לנושאים רבים שאתם חייבים לפעול בהם ולהגיע להחלטות מהירות. מבחינה כלכלית זוהי תקופה פחות טובה עבורכם כיוון שאתם חייבים להגיע לעשייה מהירה ויעילה על-מנת שתוכלו להסתדר מבחינה כלכלית ולצאת מהמצב שבו אתם נמצאים עכשיו.
קשת
אתם ממשיכים לעבור תקופה קשה כיוון שאתם מתעמתים עם דפוסי התנהגות מאוד עתיקים ומבינים שכל מה שחשבתם עד עכשיו שמתאים לכם, למעשה לא תמיד עומד מול מבחן המציאות. אתם חייבים ללמוד לשחרר אנשים שכבר אינם מתאימים יותר לחייכם ולנסות לזמן לחייכם אנשים חדשים שמתאימים יותר לתפיסת העולם הנוכחית שלכם. אין טעם לשנות את מה שאינו בר שינוי.
גדי
מאחר שכוכב התקשורת נמצא במזל שלכם עד לסוף החודש שזוהי גם תקופת סיום הנסיגה, הרי שזוהי תקופה מאוד משמעותית עבורכם שבה יש לכם יכולת להגיד את כל העולה על דעתכם ולגרום לכך שאנשים אחרים יקשיבו לדעותיכם. מבחינה כספית עדיין אינכם מרוצים ואתם בטוחים שאנשים שציפיתם מהם שיבואו לקראתכם אכן יעשו זאת. מאחר שזוהי תקופת נסיגה של תקשורת, צפו להפתעות.
דלי
כוכבים רבים שנמצאים אצלכם בבית המקושר עם תת ההכרה ובבית המקושר עם בנייה חברתית הינם מנוגדים זה לזה ולכן אתם נמצאים עכשיו בתקופה של חשבונות נפש שבהם אתם מוצאים עצמכם לא פעם מתלבטים בין ההיגיון לרגש ובין ההבנה שמה שנכון לכם לעשות טכנית הוא לא מה שהנשמה שלכם הייתה בוחרת בבחירה חופשית. עשו את כל המאמץ לשלב בין ההיגיון לרגש.
דגים
נראה שאנשים קרובים במעגל המשפחתי הראשון שלכם מאוד מאוכזבים מכם ומדרך ההתנהלות שלכם. כנראה שהבטחתם דברים שאינכם מקיימים, אך עדיין אינכם מבינים מדוע כועסים עליכם ולעיתים אף מתרחקים מכם. זוהי ההזדמנות עבורכם לנסות ולהגיע אל הקרובים לכם ולהסביר להם מדוע בחרתם בדרך התנהגות מסוימת ומדוע אכזבתם את אלה שרצו בטובתכם.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק
* מומלץ לעשות מפה אישית אסטרולוגית על-מנת לקבל תמונה מפורטת.
תאריך:  17/01/2016   |   עודכן:  17/01/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלי אלון
בחווה החקלאית "חוות שלם" בפאתי תל אביב הדרומיים שכן במשך לא מעט שנים "קיבוץ" קטן שסיפורו אינו ידוע ומוכר לרבים. כולל אף לתושבי הסביבה. כתבה זו מביאה את סיפורו של "קיבוץ" זה, וכן את סיפורה ותולדותיה של "חוות שלם"
ראובן לייב
העיתונאי גד נחשון, עורך ה"ג'ואיש פוסט" בארה"ב, מדווח על פריחתן של מסעדות אמריקניות, המציעות לסועדיהן מאכלים יהודיים מסורתיים, כפי שהיו נהוגים בשעתם במזרח-אירופה
יוני בן-מנחם
דחתה את הצעת טהרן לעמוד לצדה במשבר עם סעודיה בתמורה לחידוש הזרמת הכספים ואמצעי הלחימה לתנועה. הסירוב של חמאס יגביר את המתיחות בינה לבין אירן אך יחזק את תמיכת מדינות המפרץ ברצועת עזה
אלעזר לוין
סאגה של שנים הסתיימה, כשחברת NSA של אל"ם (מיל.) ניסים אסייג ושותפו אדי אביטן חתמה על הסכם שותפות וקבלנות עם תדהר, לבניית 1,750 דירות באור עקיבא    המחיר ההתחלתי לדירת 4 חדרים - 1.3 מיליון שקל    צופים תמורה של עד 1.8 מיליארד שקל, גם מול התחרות
איציק וולף
פרקליט המדינה, שי ניצן, העביר לטיפול אגף החקירות של המשטרה תלונה ובה מידע על איומים שהפנו בכירים בעיריית נתניה על מודד שהתכוון להעיד במשפט מקרקעין בניגוד לעמדת העירייה    איכות השלטון: בעיריית נתניה ידעו על החשדות ולא בדקו או הגישו תלונה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il