X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
מי שבוחר לרצוח אדם, בדם קר, בסכין, אינו "טרוריסט" ואינו "מחבל". מדובר בחיית אדם של ממש. סבור אני, כי תעמולת הנגד שלנו אינה עושה שימוש ראוי, בחידודם של דברים, בכך שהיא מבליטה דרך הרצח שבהם נוקטים אנשי "אינתיפדת היחידים"
▪  ▪  ▪
טרור הסכינים [צילום: עבד ראחים חטיב/פלאש 90]

בימים אלה שאינתיפדת היחידים מתגברת והנשק הכמעט היחידי באינתיפאדה זו, הינם הסכינים הננעצים בגופם של הקורבנות החפים מפשע, הרי עולה ובוקעת השאלה, מה מקום בוחרים מפגעים ומפגעות אלה - הפועלים, דרך כלל, על דעת עצמם בלבד - לעשות שימוש, כמעט בלעדי, אך ורק בסכינים וכמעט שלא בכלי נשק, דוגמת רובים ואקדחים. הטרדתי עצמי, לא פעם, בשאלה זו ולא עלו לי דברים יפה, עד שקראתי אתמול שהמפגע שנעץ סכין בגופה של האחות, דפנה מאיר ז"ל מאריאל, לא יכול היה להוציא סכין זה שנעץ בגופה מגופה ובזכות זאת ניצלו ששת הילדים הקטינים ששהו בבית, אותה עת.
יסלחו לי חבריי היקרים, ממחנה השמאל, אולם איני מוכן להעביר על מידותיי ולייחס המונח הכללי והבלתי מחייב - "מחבל" וגם/או "מחבלת", למי הבאים - מראש ובכוונת מכוון - כשסכין טמון להם בכליהם, מתוך מטרה להרוג יציר אנוש, בסכינאות לשמה. פשוט לרצוח אדם בדם קר ואפילו לא בדרך של ריחוק על-ידי ירי, המבדיל בין היורה לבין מי שירו כלפיו וגם/או כלפיה, אלא בדרך אכזרית, חייתית ובהמית, בכל חוסר הכבוד הראוי, של נעיצת סכין בגופו של הקורבן, לא פעם אחת, אלא פעמים הרבה, כדי להביא למותו של קורבן זה, בסכינאות גרידא.
מי שבוחר לרצוח אדם, בדם קר, בסכין, אינו "טרוריסט" ואינו "מחבל". מדובר בחיית אדם של ממש. בכל הכבוד הראוי, סבור אני, כי תעמולת הנגד שלנו אינה עושה שימוש ראוי, בחידודם של דברים, בכך שהיא מבליטה דרך הרצח שבהם נוקטים אנשי "אינתיפדת היחידים". מובטחני, כי אם מי מתושבי שוודיה יבין, אל נכון ואל וודאי, כי עניין לנו ברוצחים וברוצחות שאינם חומלים על תינוקות בני יומם ועל מבוגרים, כאחת ומוכנים לקפד פתיל חייהם, באמצעות סכין, לא תהיה הזדהות כה רבה - בשוודיה - עם דבריה של שרת החוץ השוודית, הסבורה שאנחנו "קוטלים מחבלים פלשתינים בדם קר". אם יוסבר לציבור השוודי - כמו-גם לשאר הציבור בעולם - באמצעות כלי המדיה הכתובה והמשודרת, כאחת, שרוב מעשי הרצח וההרג מבוצעים בידי סכינאים וסכינאיות, דומה עלינו, כי האהדה ל"מחבלים" ול"מחבלות" אלה, יפחת.
כפי שנכתב, לא פעם ולא פעמיים, תמונה אחת שווה אלף מלים. אם לא נהיה כל כך יפי נפש ונשחרר לפרסום תמונות מזוויעות - בהסכמת משפחות הקורבנות, של הנרצחים והנרצחות בדם קר - כדי שיבין העולם "הנאור", מה משמעות רציחתם של אנשים, בדם קר, באמצעות סכינים, נראה לי שהאהדה לסכינאים וסכינאיות אלה, תפחת, בצורה משמעותית, אם לא, כמעט כליל. דומה עלינו, כי כל מילה נוספת מיותרת.

הכותב הוא השותף-המייסד של ד"ר חיים שטנגר, משרד עורכי דין ומשרדו מתמחה בתחום המשפט הפלילי, דיני מעצרים, כמו-גם בתחומי המשפט העסקי, דיני חברות, פירוקים ופשיטות-רגל, דיני ירושות וסכסוכים עסקיים-משפחתיים ודיני משפחה, כמו-גם בהופעות בבג"ץ ובענייני עתירות מנהליות, קניין רוחני ומקרקעין. ד"ר חיים שטנגר, אינו עובד במקצועו, במהלך השנה הקרובה ובמקומו עובדים - בתקופה זו - עורכי הדין אורי פנטילט וארנון שצמן.
תאריך:  18/01/2016   |   עודכן:  18/01/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חיים שטנגר
התחושה השוררות, בארץ, בכלל ובמדינת תל אביב, בפרט היא של איש הישר בעיניו ייעשה. תחושה של התפרקות השלטון ומערכת האכיפה, באופן מוחלט, עד שהאדם מן השורה מרשה לעצמו לעשות מעשים, שבשום מדינת חוק - אפילו אלה הנמנות על העולם השלישי והרביעי - לא היו עוברים עליהם בשתיקה ולסדר היום, בלא מענה ראוי של אכיפה מיידית
חיים שטנגר
החקיקה הקיימת, כיום, במדינת ישראל, אינה סותרת כל מחויבות שהיא של המדינה, הנובעת מחתימתה של מדינת ישראל על הסכמים בינלאומיים בתחומים הקניין הרוחני והפטנטים ומהיותה צד ישיר להסכמים בינלאומיים אלה
חיים שטנגר
יש להדוף, על הסף, כל ניסיון אמריקני, להתערב בענייני חקיקה פנימית ישראלית, בין באמצעות שגריר ארה"ב בישראל ובין בכל דרך אחרת, שעה שסמכות זו מסורה, באופן בלעדי לכנסת ישראל
חיים שטנגר
אפליה קיימת במדינת ישראל, לא רק לרעת המיעוט הערבי-המוסלמי והנוצרי, אלא גם לטובתו של מיעוט ערבי-מוסלמי ונוצרי זה. בשל העובדה שבני מיעוט זה פטורים מחובת הגיוס לצה"ל, יכולה משפחה כפרית ועירונית ערבית, מרובת ילדים, להגדיל משק ביתה ולהרחיב כלכלתה
אריה אבנרי
אורי מסר, שסייע לאהוד אולמרט שנים בביצוע מעשי השחיתות שלו, מנסה כעת לחלץ את חברו מן הכלא. הפעם זה לא ילך לו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il