X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מבלי שאיש יבחין כי למרות העבודה הרבה שהושקעה בהוכחת הפשע, אין הפושע צריך לשלם על עונשו אלא עונש וירטואלי של ריצוי שמונת חדשי מאסר "חופפים" שהם אפס שניות מאסר של ממש - שמרה המדינה על כבוד המושחת וחרותו
▪  ▪  ▪
אולמרט. ללא בושה [צילום: אמיל סלמאן/פלאש90]
   יעקב עמר
כבוד המושחת וחרותו

   יעקב עמר
כבוד המושחת וחרותו

קראתי את פנייתו הנרגשת של המושחת המורשע והאוטוטו אסיר, אהוד אולמרט, לשופטיו ולא יכולתי לעצור את סכר דמעותי. ידעתי שאני שומע את הפרומו לספרו רב התהילה של הנוכל תאב הבצע ששמו נקבע בטרם תכתב ולו מילה אחת ממנו - "המרדף".
מי שכל חייו היה עסקן פוליטי נשא נאום של עסקן פוליטי כאילו באיזה כנס בחירות מפלגתי מדובר ולא בבית משפט האמור לחרוץ את גורלו בעצם מתן החלטתו. השקרן שכל עם ישראל שמע את שיחותיו האינטימיות עם אשת סודו בהן הוא ללא בושה קונה את שתיקתה בכסף ("עשרת אלפים דולר שולה מדי חודש בחודשו" מילה של ראש ממשלה) נשא בפני שופטיו את המבוא למה שיהפוך לספר ואולי לסרט גורף קופות "המרדף". מי שהחמיץ מוזמן למצוא באינטרנט ומומלץ לו להצטייד בערימה נכבדה של גלילי נייר לייבוש דמעותיו מהמבוא קורע הלב כפי שסבור המושחת או המבוא החצוף וחסר הבושה לחלוטין כפי שכל בר דעת סבור.
ניסיונו של המושחת אוהב המזומנים להדיח לעדות שקר את מזכירתו לשעבר הביא את הפרקליטות לייאוש של ממש וזו נכנעה להתשה הבלתי פוסקת של פרקליטיו בפטנט ישראלי מקורי ("חפיפה") של אכילת העוגה והשארתה שלימה בו-זמנית בניגוד לחוקי ההגיון. "אולמרט ירצה שמונה חדשי מאסר" ממש כמו כל בוזגלו זעקו כותרות העיתונים אך אלה "יחפפו" את מאסרו שנגזר במשפט אחר, כפי שיכול לחלום כל בוזגלו.
הפטנט של "מאסר חופף" מגוחך ונלעג ומתייחס אל הציבור כאל עדר מפגרים הקוראים שחור על גבי עיתון את המילים "אולמרט ירצה מאסר של שמונה חדשים" למרות שהם גם לא דקה אחת של מאסר. הנה גם לא ויתרו למורשע המושחת והטילו עליו עונש מאסר ובו-זמנית פטרו אותו ללא כל עונש. פטנט גאוני מבית היוצר המשפטי של הצדק הישראלי. מסעדת גורמה ידועה אימצה פטנט זה בחלקה חינם אין כסף לכל מבקריה ארוחה בחינם ובתנאי שהיא חופפת לארוחה שהם אוכלים זה עתה.
לו הייתה מודיעה המדינה בכנות כי הותשה מטיעוניו המגוחכים והיא מוותרת לו - דיינו.
לו הייתה המדינה מודיעה באומץ כי עונש של שנה וחצי מאסר גרם לה פשוט לוותר לאיש - דיינו.
לו הייתה המדינה מודיעה כי נאום "המרדף" נגע לליבה ומשום כך היא מוותרת לאיש - דיינו.
לו הזכירה המדינה את אותה מסיבת עיתונאים בה הודיע המושחת המורשע לעם ישראל כי חולה סרטן הוא ובשל מחלתו זו ויתרה לו - דיינו.
אך המדינה התעקשה שלא לוותר, לדרוש וגם לקבל שמונה חדשי מאסר בפועל ומשקיבלה אותם ויתרה עליהם מיד בפטנט מגוחך הקרוי "חפיפה".
הנרדף האומלל לא רק שלא הביע חרטה וגם תודה עמוקה על הפטור מעונש שקיבל בתרגיל ה"חפיפה" אלא המשיך ודרש שוב חפיפה על מעטפות הכסף מטלנסקי - אלה שכולם יודעים שהוא "מעולם לא קיבל"... למזלו הרב של הציבור אפילו פרקליטות המדינה הבינה כי יש גבול לטיפשות ולטמטום שהיא יכולה לייחס לאזרחי ישראל התנגדה הפעם בטענה כי "חפיפה על חפיפה פעם נוספת לא תעלה על הדעת". ללמדך כי חפיפה פעם אחת כן תעלה על הדעת.
וכך מבלי שאיש יבחין כי למרות העבודה הרבה שהושקעה בהוכחת הפשע, אין הפושע צריך לשלם על עונשו אלא עונש וירטואלי של ריצוי שמונת חדשי מאסר "חופפים" שהם אפס שניות מאסר של ממש - שמרה המדינה על כבוד המושחת וחרותו תוך זלזול בוטה בכבוד הציבור והגיונו.

תאריך:  21/01/2016   |   עודכן:  21/01/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כבוד המושחת וחרותו (ב)
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
שחיתות בצמרת
מציאות הזויה  |  21/01/16 21:13
2
וזה שהוא הודה זה כלום?
אהוד פרלסמן  |  22/01/16 16:00
 
- אני באמת לא בקי אבל בקיא...
יעקב עמר  |  22/01/16 18:31
 
- אני כתבתי בצחוק
אהוד פרלסמן  |  24/01/16 10:51
 
- פתאוםאמונה עיוורת ברקבוןהמשפט?
ע_הראל  |  25/01/16 04:54
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשת אולמרט
חיים שטנגר
בית משפט העליון אינו קשור להסדר טיעון, אינו מחויב לאשר הסדר טיעון, אולם כאשר הסדר הטיעון, הינו סביר ועולה בקנה מידה אחד עם הנורמות המקובלות והאינטרס הציבורי, הרי יאשר בית המשפט, בדרך כלל, הסדר טיעון שכזה
יואב יצחק
זה הזמן לבצע עם אהוד אולמרט הסדר טיעון כולל ומקיף: מאסר קצר יחסית וחופף שיכלול הקלה משמעותית - 18 חודשי מאסר בלבד - תמורת הודאה כוללת בכל הפרשות בהן הואשם: הולילנד (כולל כספי השוחד ליוסי אולמרט), ראשונטורס, מרכז ההשקעות, טלנסקי; וכן בשיבוש הליכי חקירה ומשפט בפרשות אלה
אריה אבנרי
אורי מסר, שסייע לאהוד אולמרט שנים בביצוע מעשי השחיתות שלו, מנסה כעת לחלץ את חברו מן הכלא. הפעם זה לא ילך לו
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - גם מהמותן - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי    והפעם - כוונה, רוח רעה, שמחה לאיד, שלטון החוק, שיטות חקירה ונמלט    שבוע טוב
אהוד פרלסמן
כששופטים קובעים שירדני שיחד את בוזגלו לפני שנתן לאחיו חצי מיליון שקלים, ושיחד את בוזגלו גם לאחר מכן, האם לא די בעובדה שירדני אינו מכיר את אחיו של בוזגלו כדי שהם יבינו שחצי מיליון השקלים היו כספי שוחד מירדני לבוזגלו? אתמהה.
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il