X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
"זה הזמן לשינוי מיקום בסדרי העדיפויות", ציין דנקנר, "אני רואה בעיקרון של עזרה וסיוע לישובי העימות בצפון ובדרום חשיבות שנייה במעלה, מייד אחרי הרווחיות והתשואה לבעלי המניות"
▪  ▪  ▪

אי.די.בי והחברות הבנות של הקבוצה יתרמו בשנה הקרובה 100 מיליון שקל ליישובי קו העימות בצפון ובדרום. כך מסר היום בעל השליטה בקבוצה, נוחי דנקנר. זאת, בנוסף לסיוע של 25-30 מיליון שקל שהעניקה הקבוצה בתקופת המלחמה.
ההחלטה על כך התקבלה בישיבה משותפת של אי.די.בי אחזקות ואי.די.בי פיתוח, שנערכה היום בהיכל התרבות של קריית שמונה - המקום שבו התכנסה ממשלת ישראל ב-1993 בראשות יצחק רבין ז"ל, כשביקשה להביע הזדהות עם הצפון במהלך מבצע "דין וחשבון".
דנקנר הבהיר בישיבה, כי קבוצת אי.די.בי קשורה בטבורה למשק הישראלי ולכן צריכה לגלות מעורבות גדולה יותר מבעבר בהתפתחויות החברתיות. מנהלי החברות והדירקטורים הפגינו תמיכה מלאה בגישתו. "החברה בה אנחנו חיים חשובה לא פחות מהחברות אותן אנחנו מנהלים", אמר דנקנר בדיון הדירקטוריון שהתמקד בדוחות הכספיים של הקבוצה ובשיקום הגליל.
"זה הזמן לשינוי מיקום בסדרי העדיפויות", ציין דנקנר. "אני רואה בעיקרון של עזרה וסיוע לישובי העימות בצפון ובדרום חשיבות שנייה במעלה, מייד אחרי הרווחיות והתשואה לבעלי המניות". כשנקבעו לפני כשלוש שנים יעדי הקבוצה, היה הסיוע לקהילה במקום העשירי והאחרון ברשימה.
בנוסף, הקים דנקנר ועדה שתתווה את מדיניות הסיוע והעזרה לישובים ותעקוב אחר העברת הסיוע. אייל סולגניק, מנהל הכספים של הקבוצה, חיים גבריאלי ורותי ספן יפעלו עם הוועדה. עורך הדין עודד ערן ילווה את עבודתה. הכספים שייתרמו יופנו בעיקרם לחינוך, בריאות ורווחה, ובמיוחד לבתי חולים, מוסדות שנפגעו, בתי תמחוי, מעונות עזרה לקשישים ונכים ומלגות לסטודנטים בחיפה והצפון.
היום נועד דנקנר עם ראש עיריית קריית שמונה וסיכם איתו, כי קבוצת אי.די.בי תעניק מילגה בסך 5,000 שקל לכל סטודנט מקריית שמונה. כיוון שבעיר ישנם כ-500 סטודנטים, מדובר בסיוע של כ-2.5 מיליון שקל. הכספים יעברו ישירות לאוניברסיטאות ולמכללות. השבוע יגיעו למשרדי אי.די.בי ראשי הערים ממעלות ומעכו לבחינת דרכי הסיוע לתושביהן.

תאריך:  28/08/2006   |   עודכן:  29/08/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אי.די.בי תתרום 100 מיליון ש"ח לישובי קו העימות
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
מתנה או פירסום?
223guy  |  29/08/06 02:02
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הילה רפופורט
ארה"ב מציעה להציב משקיפים בינלאומיים במעבר קרני - עמדת מעבר הסחורות בין ישראל לעזה    המטרה: מניעת הטלת סגר ישראל על עזה    שר הביטחון פרץ ואבו מאזן - מסכימים
יהונתן דחוח-הלוי
קנדה מוסיפה לתמוך בישראל במאבקה בחיזבאללה - שר בכיר בממשלת קנדה משווה בין חיזבאללה למפלגה הנאצית ומאשימו בכוונה לבצע רצח עם ביהודים
רונן ליבוביץ
הכרזתו של רה"מ כי שלוש ועדות יבדקו את כשלי מלחמת לבנון נתקלת בדברי ביקורת קשים מצד חברי כנסת באופוזיציה    ביילין: אולמרט הפך למגמגם הלאומי
אלעזר לוין
החברה הממוזגת תהיה מספר 1 בענף    תשובה ומשפחת גורביץ-קלמן יחדשו מו"מ למיזוג שתי החברות, רק אם המפקח על הביטוח יסיר את הווטו על העיסקה
ענבל אביב
זאת, כחלק מהמדיניות לשמור על יציבות המחירים, בהתאם ליעד האינפלציה של 1% עד 3% לשנה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il