X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מה יותר כיף בעולם הזה מלהוביל קבוצת שמרנים אל עבר הפתיחות המינית החופשית אריאל זילבר וכל מיני מתנחלות הזויות מוגחכים ללא קשר למציאות
▪  ▪  ▪
איראל זילבר [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]

ישנה הבחנה סוציולוגית ששימוש בשפה גבוהה ואקדמית נועד כדי לשמר אליטות תרבותיות. זאת אומרת, לא משנה מה יעשה ההוא שהגיע מהפריפריה התרבותית כדי להיכנס לברנז'ה לא יעזור לו. הוא יכנס לעניינים ויסתגל לשפה, ואז יכניסו מילה באנגלית, או צרפתית, לטינית או עברית תנ"כית שתוציא אותו לא בעניינים ולא מדקדק במונחים או באקצנט הנכון.
זו טכניקה לשימור הכוח. למידור ולקביעה מה ראוי ומה לא. זה התחיל כשהסאטירה והוולגריות הלכו מתוכנית לתוכנית ובכל שנה נהיו בוטות וסקססטיות יותר ויותר, הציגו את המתנחלים כמגהצי ערבים לשם השעשוע, או כשאריאל זילבר וכל מיני מתנחלות הזויות וללא קשר למציאות הוגחכו עד כמה שניתן. וכך זה הלך וגבר מ-זהו זה לחמישיה הקאמרית ועד לארץ נהדרת ועוד כמה תוכניות מוצלחות יותר ופחות בדרך. ועוד טורים, כתבות, פרשנויות וסרטים שעשו סיבוב על הימין על כל מחוזותיו. כשבכולם שפע בוטות מינית וסקסיסטית ככל הניתן.
ליכודניקים, ביבי שרה ולימור לבנת כולם נפלו ברשת הזאת. אבל הכי כיף היה לעשות זאת למתנחלים, או לחרדים. כי הרי מה יותר כיף בעולם הזה מלהוביל קבוצת שמרנים אל עבר הפתיחות המינית החופשית. הייתה תקופה שכמעט כל טור בהארץ, או שיח סופרים מלומד השווה בנימה סרקסטית את "המליטריזם המתנחלי" לפעולות מיניות לאדמה ולאישה, וכאורגיה אחת גדולה - תסלחו לי על הביטוי - בין חבורת המאותגרים מינית בגבעות אלו אל אלו ואל האדמה והשכינה ומי לא.
ימי הביניים
וככל שהמנחל היה שמרן ומעט מיושן, הכיף בהבכתו בשימושים ההפוכים מדרכו הייתה רוויה בהנאה גדולה כאילו היא חלק מהקרב הפוליטי אידאולוגי הזה.
ומתוקף אותה שמרנות היה אותו מתנחל/ חרדי/ ליכודניק גם מרים קול זעקה מידי פעם וחוטף ישר תגובות נזעמות על כך שמה הוא מבין מה היא ביקורת נשכנית בכלל ושיצא מימי הביניים בהם הוא תקוע.
וזה תמיד חוזר על עצמו. המנחל התורן מנסה להיות מגניב ובחבר'ה ותוקע בדיחה גסה, או בוטה (כמו השוואה לדר שטרמר למשל) ובמקום קולות צחוק ענוגים של הומור גבוה חמישיה קאמרית כזה, הוא זוכה למבט מזועזע.
"דר שטרמר? תתבייש!! אתה ככה מחפצן נשים? יא מיזוגן! ונראה אותך בלי ויקיפדיה מבין במה האשמתי אותך בכלל". לפעמים בתוספת, "אויש לאן עוד נתדרדר בגללכם?" עם נימה נגעלת כמובן.
אז אנא ממכם חברים אל תדקדקו לי אם זו תוכנית אקטואליה או לא. כי זה סתם עוד תירוץ למאבק תרבותי פולטי ושימור הגמוניה. והשאלה היא בכלל למה אין לך כובע, כמו בבדיחה הישנה על שני הבריונים שמאוד רוצים להיכנס בבחור שעובר מולם ברחוב לא משנה מה תהיה התשובה.
(אגב התוכנית מהמעט שצפיתי היא אקטואליה על גבול ההומור אם אתם מתעקשים. זו לא המהדורה המרכזית, תיק תקשורת, או ערב חדש, שגם אותה סג"ל מנחה. בתוכניות כאלו איש לא היה חושב לחבוש פאה לא בגלל גאונות טלוויזיונית, אלא כי הפורמט הוא שונה. כאן זו אקטואליה קלילה ומבודחת יותר מראש, ועצם השתתפותה של עירית לינור תעיד על כך).

עיתונאי
תאריך:  07/03/2016   |   עודכן:  07/03/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שמירה על ההגמוניה
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
ללכת הלאה
באום  |  7/03/16 13:31
 
- וכן יהי רצון ונאמר אמן!הלוואי. ל"ת
ע_הראל  |  7/03/16 16:18
2
לא הבנתי
איזה חותמת  |  8/03/16 03:17
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ראובן לייב
העיתונאי גד נחשון, עורך ה"ג'ואיש פוסט" בניו-יורק, מדווח על התנערותו של הממסד הרפובליקני בארה"ב ממועמדה המוביל של המפלגה לנשיאות, עקב הרושם הרע שהוא מותיר אחריו
אברהם הללי
זה וקרה בחודש האביב, שהכל פורח ומתפתח שמסמל את התפתחותו של עם ישראל
שמעון זיו
גרמניה, שאינה ידועה כארץ לא דמוקרטית, אט אט ובאין רואה מגרשת מדי יום 200 פליטים לחו"ל, אין רעש, אין ארגוני נגד, אין ארגוני שוברי שתיקה, כלום
יאיר דקל
אינני מתכוון לאלה שיש להם אוברדרפט בבנק, גם לא לטייקונים, אלא לאלה שיש להם קצת כסף בצד והם רוצים לשמור על ערכו בלי להפסיד או אולי אפילו להרוויח. למעשה, אולי גם בעלי האוברדרפט מתעניינים ב"מה לעשות עם הכסף", סתם באופן תיאורטי
יוני בן-מנחם
מצרים מאשימה באופן רשמי את תנועת חמאס באימון פעילי טרור שהתנקשו בחיי התובע הכללי המצרי השאם ברכאת. בחמאס חוששים שמצרים תכריז על התנועה כארגון טרור ותטרפד את מאמציה של טורקיה להקל את המצור על הרצועה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il