X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אני מסתובב כאן בשנג'ן, בסין ואני מקנא, אני מקנא עד עמקי נשמתי בעם הסיני, ובעיקר בשכנים שלו, בשכנים מאמריקה, מאירופה ומישראל טוב שכן רחוק מבן דוד קרוב
▪  ▪  ▪
מקנא [צילום: GREG BAKER / AP ]

בפעם הראשונה שמעתי את השם שנג'ן לפני איזה חודש, כאשר חבר ותיק קרא לי לדגל, לעזור לו שם באיזה נושא, ולא בחינם. עשרים שנה לא דיברנו, פשוט לא היה על מה, וכיום אני מדבר אתו יותר מאשר עם אשתי ובנותי.
ואני מביט סביב, במשרדים של אותו חבר, ברחובות, בפארקים, במוסדות הציבור, ואני מקנא. לא אני לא רוצה להיות סיני, אני גם לא רוצה להיות אמריקני או אירופי, טוב לי איך שאני, אני רוצה שכנים סינים, אני רוצה אותם לידי.
ולא בגלל שאפשר לחגוג עליהם ולעשות על גבם כסף, אלא על-מנת ללמוד מהם את יתרונותיהם המשמעותיים על החברה המערבית, ועל-מנת ללמד אותם בנקודות בהם הם יכולים להשתפר, על-מנת שהתרבויות תינוקנה זו מרעותה את הטוב. הם לא מבינים כלל שאני לומד מהם הרבה יותר מאשר הם לומדים ממני. הם נותנים הרגשה כאילו הם תינוקות הרוצים לינוק ללא גבולות, הרגשה המפרה מאוד את הרצון להיניק. והם לא עושים את זה בכוונה, ככה זה בא להם, זוהי התרבות שלהם.
מה טוב אצלנו אנו יודעים ואפילו יודעים יותר מדי. האגו מתנפח כאשר מגיעים לסביבה כזו וללא כל סיבה ממשית. השאלה אם כך היא מה טוב אצלם. אז מה שטוב אצלם זה ששנג'ן הייתה לפני 30 שנה עי של חורבות, וכיום היא אחת הערים התעשייתיות המובילות בעולם בשוק האלקטרוניקה. מה שטוב אצלם שלפני שנים כלב לא בא לעיר הזאת, וכיום כבר יוצאים ממנה אנשים כי רמת החיים בעיר מעלה את יוקר המחיה. מה שטוב כאן זה שכל החברות המובילות בעולם בפיתוחי חומרה ותוכנה הגיעו לכאן ואי-אפשר בשום פנים ואופן למצוא עובדים ולכן השכר של הצעירים מאמיר. מה שטוב כאן זה שהעיר הזו חיה, נושמת ופועמת 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע, 365 ימים בשנה. תל אביב נמצאת בהפסקה אחת גדולה לעומתה, על-אף ששנג'ן היא עיר תאומה עם חיפה המנומנמת.
אש ודם
מה שטוב בה שהיא שכנה הרבה יותר קרובה שלנו משכם וג'נין על-אף פער המרחקים העצום.
ומדוע שכם וג'נין אינן שנג'ן? הן הרי הרבה יותר קרובות למערב, והאנשים שנולדים בהן אינם נולדים עם קרניים או עם זנב, ולכן הם ודאי מסוגלים, אז מה מונע? מה הופך אומה לכזו שרוצה, לא מוותרת ומנצחת ואומה אחרת להיות מובסת, מושפלת, שסמלה הוא האש והדם של (לכאורה) פדיון אדמות שהיא טוענת לבעלות עליהם.
בין עמים שונים מפרידים שלושה מרכיבים עיקריים 1. גנים. 2. תרבות. 3. הנהגה. ועל-מנת שלא להיקרא גזען בואו נעזוב את הגנים, אני אישית מאמין שגם אם תופעות תרבותיות הנובעות מהנהגה חולה אנושות לאורך השנים הופכות להבדלים גנטיים, הרי הקצב הוא איטי מאד. תהליכים של שינויים גנטיים הם תהליכים של מיליוני שנים, ולכן אנחנו לגמרי לא שם. המוקד הוא לטעמי הנהגה חולה לאורך מאות ואלפי שנים אשר עיוותה לחלוטין את התרבות והפכה את שנג'ן של המזרח התיכון לעי חורבות, הפוך בדיוק ממה שקורה כאן בשנג'ן של המזרח הרחוק.
תרבות רצחנית אסלמיסטית, הרוצה להחזיר בכוח את מה שהמערב לקח ממנה לטענתה בכוח, הנהגה אשר מתעללת בתושבים הערביים, משאירה אותם בורים ועניים ובשנים האחרונות גם מתים, מאוד מתים, על-מנת שהמנהיגים יוכלו להמשיך ולדחוף את המיליארדים לכיס.
רצח ודאי
וכמו שאת התרבות כאן קשה מאוד לשנות, ולא צריך לשנות, אלא לאט-לאט, וכמו שאצלנו, בחברה היהודית קשה מאוד לשנות את תרבות הדחיפות והקללות (שאף אני חלק ממנה) אלא לאט-לאט, כנראה לא ניתן לשנות את התרבות הערבית מוסלמית אלא לאט-לאט, אבל קבוצה רצחנית לא יכולה להשתנות לאט-לאט כי הרצח הבא הוא ודאי, והוא מחזיר אותה לאחור הרבה לפני נקודת ההתחלה. כל צעד אחד קדימה מביא לרצח, ומחזיר את כולנו שני צעדים לאחור.
ובכל זאת יש תקווה, חברה גם אם היא מידרדרת בעמקי הבור, וגם אם היא עיוורת לחלוטין למצבה, עשויה אולי להתעשת ככל שתתקרב לנקודת ההרס העצמי המוחלט. כמו אותו אחד שנופל מקומה 100 ונשאל בקומה החמישים מה מצבו, והא עונה "עד עכשיו הכול בסדר" אך כשיתקרב לקרקע ינסה לאחוז אפילו בקש על-מנת להציל את חייו.
ולכן ברור שקשקושי השמאל הם קשקושי ביצים, קשקושי המרכז הם ללא ביצים כלל, והימין? גם הם קשקושי ביצים - כל הסיפור כאן הוא הליכה על ביצים ללא כל פתרון באופק על-מנת להשאיר ככל הניתן את המערכת רגועה. אין כאן ולא נראה בעיין כל כיוון לפתרון בעיות הבסיס. בעיות הבסיס הם ברצחנות המוסלמית והבנה של האיסלאם שהוא ינצח עם הרצחנות הזו, כי רבים, כולל רבים וטובים במדינת ישראל נכנעים לה, או מתמימות או מטיפשות, ומאחר שהתמימות הזו היא ארוכת שנים, אף היא עוברת לקטגוריית הטיפשות, רואים לילה ואומרים יום.
ורק כאשר האיסלאם יעמוד על פרשת דרכים, רק לאחר שימשיך ליפול ויעבור 90 קומות מתוך המאה, או שהוא יתרסק לקרקע תוך שהוא לוקח אתו חלקים מהעולם, או שהוא יאחז בקש, ואנו והעולם במקום לתת לו להתקרב לקרקע, על-מנת שישבור רק את עצמות הכתף, ולנו יישברו רק השיניים, אנו מרחיקים כל הזמן את הקרקע נותנים לו לצבור עוד ועוד תאוצה, הוא כבר התרגל למהירות המתגברת ואף נהנה מאוד ממצבו, HYPER VENTILATION קוראים לזה, אבל בקצה שאנו מאפשרים לו להגיע שום קש כבר לא יעזור, וההתנגשות עם הקרקע תהיה סופית לגביו מאוד מאוד ומאד מזיקה לכל היתר.
יש לנו דוגמה נהדרת, שנג'ן, סין, אפשר להפוך אדמה חרוכה לנאת מדבר פורחת, צריך בשביל זה מקל מאוד חזק, והרבה גזרים גמדיים, זה מה שעבד כאן, ועוד משהו צריך, צריך להעיף לכל הרוחות והשדים את כל אלה שמדברים בשם האלוהים, אלה שמתארים עצמם כשליחיו, אלה שמשעבדים את הציבור שלהם לעוני ולבורות, והכל על-מנת לדחוף מיליארדים לכיס. חולי נפש בסגנונות אותם הכרנו במאה הקודמת, ואשר ללא השבתתם המוחלטת והסופית על-ידי העולם החופשי אין סיכוי שהרצח המוסלמי ייפסק, אין סיכוי שיקום מנהיג מוסלמי שהיפוך את שכם ג'נין רבת-עמון וקהיר לשנג'ן של המזרח התיכון.

תאריך:  05/04/2016   |   עודכן:  05/04/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ג'נין, שכם - לו הייתן שנג'ן
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
א.ה.
שמ  |  6/04/16 12:49
 
- לא זעם, לא כעס, ראיית המציאות. ל"ת
ה.א  |  6/04/16 20:38
2
להתפעל ממשטר עריץ ורצחני?
יוסי פלס  |  8/04/16 23:09
 
- ביקורת ראויה לבחינה
ה.א  |  9/04/16 22:30
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
משה גבעתי
מדוע מיהרו כל כך אלוף הפיקוד, מפקד אוגדת איו"ש ומח"ט חברון לשפוט ולנזוף במ"פ ובמפקד המחלקה? התשובה ברורה    היה כאן מחדל שצולם ולכן נסמן ש"ג ונצלוב אותו
בעז שפירא
מתעלמים מפרט אחד שולי, פרט המתגמד אל מול "יופייה של הנפש", פרט שאיננו רלוונטי בשיח השקרי המטופח כאן - בין העם היהודי לבין הערבים שבתוכנו ומסביבנו מתנהלת מזה מאה שנה מלחמה עקובה מדם
אליקים העצני
ישראל מתגוננת בשפה רפה ובקול ענות חלושה נגד ההשתלחויות וההתנכלויות של הכנופיה הזאת, למרות שכל כך קל לסתום להם את הפה
אריה גל
עכשיו בהיסטוריה של מדינת ישראל גם יירשם באותיות זהב, כי בזכותו של חייל פשוט אחד אוהד "לה פמיליה", ימני שרוף שחדרו טובע כולו בצעיפים צהובים, בזכותו, מעכשיו גם הערבים בישראל, ואפילו אם ניסו לרצוח יהודים, ואפילו אם הצליחו, בזכותו יזכו מעכשיו תמיד ל"ניטרול" בצורה הכי מתונה והכי הומאנית שתיתכן
איציק וולף
מרכז העיר בית לחם נותק היום מזרם החשמל כחלק מצעדים שנוקטת הנהלת חברת החשמל בשל החוב העצום של הפלשתיני העומד על כ-1.7 מיליארד שקל    בקשה לבחון קיזוז החוב מכספי המיסים המועברים לפלשתינים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il