X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הסודות מאחורי המדפים

סוף-סוף מישהו התעורר?

סוף-סוף תשדיר מטעם הרגולטור, קרי מצד הממשלה או הריבון, אליו אנו מעבירים בממוצע, כשליש ומעלה מהכנסתנו ואשר מתפקידו לשמור עלינו ולהתריע על סכנות אפשריות ולתת דגש על נושא המניעה - כן להדריך את הציבור ולמנוע מראש ולא רק לטפל שזה קורה
▪  ▪  ▪
[צילום: איתמר לוין]

תשדירי הפרסום במיוחד בשעות הערב, דומים במהותם לשטיפת ראש, במיוחד שאנו עייפים ורצוצים ושכושר ההתנגדות שלנו מוחלש לאחר עוד יום קשה. חלק לא מבוטל מתשדירי הפרסום מופנים לתחום המזון ובהם, משקאות, מעדני חלב דגני בוקר לצד תשדירים על מוצרי צריכה נוספים כמו מכוניות ודירות, תשדירים עתירי השקעה וממון, בעיקר של החברות הגדולות.
כמעט ולא נראה תשדירי פרסום על מוצרי הבסיס כמו עגבנייה, לחם ואורז, אלא רק על המוצרים המעובדים והמתועשים, אשר לרובם מוסיפים כמויות רבות של סוכר לצורותיו השונות- פרוקטוז, גלוקוז, סירופ תירס ועוד.
לאחרונה, הופתעתי ושמחתי לגלות גם תשדיר פרסום מסוג אחר, שהופק על-ידי משרד הבריאות. תשדיר אשר פונה לציבור וממחיש לו באופן ברור על הסכנות הרבות בעודף צריכה של סוכר, במשקאות בממותקים, בדגני הבוקר ובמעדני החלב הממותקים.
סוף-סוף תשדיר מטעם הרגולטור, קרי מצד הממשלה או הריבון, אליו אנו מעבירים בממוצע, כשליש ומעלה מהכנסתנו ואשר מתפקידו לשמור עלינו ולהתריע על סכנות אפשריות ולתת דגש על נושא המניעה - כן להדריך את הציבור ולמנוע מראש ולא רק לטפל שזה קורה.
גישת המניעה, המקובלת במזרח מזה אלפי שנה (להבדיל מהגישה המערבית, הדוגלת בטיפול בחולה, שזה קורה), נראה שסוף-סוף מחלחלת במשרד הבריאות וטוב שכך, משום שרק היא תפחית את העומס ההולך וגדל בבתי החולים, אשר כבר עתה קורסים תחת הנטל.
עודף סוכר הוא האחראי ישיר לאחת מהמחלות הנוראיות של תקופתנו, אשר מכונה - סוכרת, לצד השמנה וחוסר פעילות גופנית.
בתשדיר הספציפי, הייתה המלצה חד-משמעית, להימנע מצריכה של משקאות ממותקים ולעבור לצריכת מים, תוך מתן דגש על הגשת מים גם באירוח ולא רק לצריכה שוטפת.
נכון תשדיר דל אמצעים זה, לא עומד בקצב של חברות המשקאות אשר משדרות ומפרסמות בכל שלט חוצות פנוי - אולם קול קורא אמיץ זה חשוב שיאמר ובקול ובלי חשש!
עברו הימים שלא פותחים שולחן בלי קולה וחבריו והיום זה יותר נחשב אם מגישים מים, אפשר גם עם תוספת מרעננת של לימון, נענע, ג'ינג'ר ומה לא - רק לא סוכר!
היום כמה שפחות משקאות ממותקים, זה סטטוס, שמקרין שאתה מתקדם, מקפיד על הבריאות ומין הסתם ובעקיפין, עושה יותר פעילות גופנית - בקיצור יותר עכשווי, יותר IN.
מי ייתן וגם שאר משרדי הממשלה, ובמיוחד משרד המסחר והכלכלה, שתפקידם "לשרת ולהדריך אותנו", יאמצו את גישת משרד הבריאות, בנושא ויתריעו על סכנות ודרכי מניעה לצד הרחבת ההדרכה, גם בשאר מחלקות משרד הבריאות כמו בנושא, תפוגה, צבעי מאכל ותרופות למשל.
הידעת?
אצלנו, מקבל הרופא תגמול כספי עבור כל מטופל, הפוקד את מרפאתו והנבדק על ידו, במזרח, מקבל הרופא תגמול עבור מספר התושבים שלא פוקד את מרפאתו, שכן שם הדגש הוא על מניעה, דבר המחייב את הרופא הסיני למשל, לעבור בין הבתים ולהדריך את האוכלוסייה, מה לעשות על-מנת למנוע את המחלה.

תאריך:  04/04/2016   |   עודכן:  04/04/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סוף-סוף מישהו התעורר?
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
מישהו התעורר????
dedi  |  5/04/16 15:09
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ראובן לייב
אם זה אכן יאושר, יוכלו שומרי הדת והמסורת להקדיש את היום הראשון בשבוע לענייני חולין מובהקים, כמו קניות, נסיעות ובילויים. יהיה בכך יישור קו עם העולם הרחב
אברהם הללי
יְמֵי מִלּוּאִים כָּאן הֵם יְמֵי קָרְבַּן שְׁלָמִים. ְלָמִים צָרִיך לְהַקְרִיב מְרָצוֹן לֹא חַיָּבִים ראוּי לְהַקְרִיב קָרְבָּן גָּם לְמַעַן הֶאָחֶר
איתמר לוין
השימוש במקלטי מס נפוץ במיוחד בקרב מי שרוצים להסתיר כספים מלוכלכים, אך ממש אינו בלעדי רק להם. ניתן לפעול גם בצורה חוקית באותם מקומות אקזוטיים, משיקולים כלכליים לגיטימיים
יצחק מאיר
הוא לא טהור פחות, לא נקי פחות, לא צדיק פחות, עד שיבא הדין ויפסוק אם בנסיבות על-פי משפט הוא זכאי, או אם על-פי דין הוא חייב
שלטון בחמאס ברצועת עזה סגר אגודת צדקה פרו-אירנית שפעלה ברצועת עזה ועסקה בהפצת השיעה. חמאס מתרחקת בהדרגה מאירן ומתקרבת לסעודיה כדי שתסייע לה לשפר את היחסים עם מצרים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il