X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
די נמאסתם על הציבור! לכו לכל הרוחות! באיזו רשות אתם פונים לבג"ץ? מה אתם רוצים? שבג"ץ יפסול חוק לפני שעדיין לא הוגש לשלוש קריאות בכנסת?
▪  ▪  ▪
גרסטל. מלחמה ללא כפפות [צילום: איתמר לוין]

אם הדג מסריח מהראש, פרקליטות המדינה היא אבי אבות הטומאה של הריקבון במערכת המשפט, והריח הרע שמדיפה החבורה המפיונרית הזו, מכה את המדינה בחלאה שלה, ת"ק פרסה על ת"ק פרסה.
לפני מספר שנים, ולאחר התנגדויות אין-ספור מצד כל הקונסיליירי בפרקליטות המדינה, מונתה השופטת המכובדת הילה גרסטל כנציבת הביקורת על פעולות הפרקליטות. מהרגע הראשון, ובמהלך כל תקופת כהונתה, קמו עליה פרקליטי המדינה, מרות דוד ועד שי ניצן, מועד הפרקליטים המושחת ועד יהודה וינשטיין הזכור לשמצה.
הילה גרסטל היא לא קוטלת קנים - היא שופטת אמיצה, מנוסה מאוד בחוק ובמשפט, נשיאת ביהמ"ש המחוזי, אחת שלא מחפשת כבוד – שופטת שסירבה למינוי בביהמ"ש העליון... מי הקימה בפקודת מרדכי פרידמן שר המשפטים את ביהמ"ש המחוזי מרכז בלוד!.
הפרקליטים נלחמים בה כי הם יודעים שהיא לא תיתן להם להמשיך את השחיתות בה הם נגועים, ושי ניצן הוא ראש וראשון לשחיתות, ומצער מעלליו הם בפרשת ברכה והחיפוי שניתן לקציני המשטרה מקבלי שוחד, שנחשפו זה מכבר באתר News1 של יואב יצחק).
והמלחמה בלא כפפות נמשכת בלא הפוגה, אבל גרסטל למזלנו לא נשברת! וכאשר דוח הביקורת על תפקוד הפרקליטות בפרשת רומן זדורוב, פוצץ את שביתת הנשק הזמנית במשרד המשפטים. בדוח זה כתבה גרסטל על הדרך בה ניהלה הפרקליטות את ההליך המשפטי נגד הפתולוגית ד"ר מאיה פורמן, לאחר שזו נבחרה כדין במכרז לתפקיד בכיר במכון לרפואה משפטית.
שתי נשים חסרות מורא קמו על המערכת – האחת במשרד המשפטים והשנייה רופאה פתולוגית שקמה נגד המאפליה של המכון לרפואה משפטית באבו כביר, מול המורשת של השחיתות המאקברית שהותיר אחריו העבריין המועד, מוכר האיברים של המתים, פרופסור יהודה היס (תראו את הסרטים על שיקגו 1929 והמאבק נגד רשויות אכיפת החוק שלקחו שוחד מאל קאפונה, ופרקליט אמיץ שיצא נגדו במלחמה עד הרשעתו).
ואותה פרקליטות התנגדה לפורמן בגלל ביקורת מקצועית קשה ביותר, שמתחו עליה השופטים בתיק זדורוב של תאיר ראדה (שזו לעצמה גם פרשת שחיתות ועיוות דין בקרב שומרי שלטון החוק שאין עליהם לא דין לא דיין ולא ביקורת על שיפוטם).
הד"ר מאיה פורמן סיפקה בזמנו חוות דעת לסנגוריה לפיה בניגוד לעמדת התביעה, בזירת הרצח נמצאו ממצאים המעידים כי ראדה הותקפה בסכין משוננת ולא בסכין יפנית כפי שמתואר בכתב האישום.
וגם הייתה חוות דעת משפטית בנוגע לתפקיד המבקרת, בה הומלץ שהתפקיד "יעוגן בחקיקה" ולא רק בהחלטה מנהלית במינוי של שר המשפטים. אמרנו חוצפה? ועוד איזה עזות מצח! כשכל פקיד קטן בשרות המדינה פותח את הפה על הכנסת? מכנה את חברי הכנסת "פוליטיקאים חסרי אחריות", ומילים אחרות שהדעת לא סובלת.
ואחרי ההמלצה לחוקק לחצופים ולבכיינים הללו חוק מיוחד, הועבר אליהם תזכיר של חוק המבקר בפרקליטות התביעה הכללית, וגם אז לא שקטו השחצנים הללו, והחלו משמיצים את המחוקק שהכין למענם, ורק למענם, חוק שהם דרשו לחוקק בגלל הקפריזות הקטנוניות שלהם. ומה עשו "אבירי שלטון החוק" הנקלים הללו? נגשו לבג"ץ נגד השופטת גרטל - שם יש להם נציגות "מכובדת" של מפירי חוק בפרקליטות.
די נמאסתם על הציבור! לכו לכל הרוחות! באיזו רשות אתם פונים לבג"ץ? מה אתם רוצים? שבג"ץ יפסול חוק לפני שעדיין לא הוגש לשלוש קריאות בכנסת?
תארו לכם שבכל מפעל או ארגון, תפקיד המבקר צריך לעבור חקיקה פרטנית!.
ואיזה טענות חסרות בסיס שמענו מחברת ועד הפרקליטות הערב אצל המראיינת גאולה אבן-סער: "לגרסטל אין סמכות, היא פועלת ללא חוק, לא קיבלנו את תזכיר החוק למינוי המבקר בפרקליטות".
ומנגד לבכיינות הזו: איזה ביזיון הראו לנו היום הפרקליטים המופקרים הללו, שלא מתייצבים לתפקידם במניעת פשעים, ושובתים שביתה פראית.
לו אני שר המשפטים, הייתי מפטר אותם לאלתר בלא פיצויים, וממנה במקומם מקרב אלפי עורכי דין טובים וישרים בישראל קאדר חדש של עורכי דין לפרקליטות המדינה, כאלה שהצדק, החוק והמשפט יהיו נר לרגליהם, ולא שאיפה חסרת רסן לרדיפת רייטיינג ולהשגת הרשאות במשפט תוך הסתרת עדויות העשויות לזכות חפים מפשע בכל מחיר.
נ.ב מעניין מה אומר אליעד שרגא, יו"ר "המועצה לאיכות השלטון" על הפרקליטים המושחתים הללו?

תאריך:  04/04/2016   |   עודכן:  04/04/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
על פרקליטים חצופים בפרקליטות המדינה
תגובות  [ 14 ] מוצגות  [ 14 ]  כתוב תגובה 
1
דני פרידמן - הכותב בור ועם האר
אוי אוי  |  4/04/16 09:46
 
- ואתה כנראה אידיוט שימושי אם זה ל"ת
מה שמטריד אותך  |  4/04/16 10:13
 
- סימן שהכותב דייק בעובדות עד כא
קורןנאוה טבריה  |  5/04/16 20:11
2
כל מילה כאן בסלע
כבוד לכותב  |  4/04/16 10:20
3
בוקר טוב.....רק כעת התעוררת?!!
אייל שחר  |  4/04/16 10:27
 
- תמשיך לבלבל את המוח
אוי אוי 2  |  4/04/16 11:17
 
- "תחת כל עץ רענן ...."
אייל שחר  |  4/04/16 16:13
4
תתעורר
בילבלי  |  4/04/16 12:27
 
- לא שמעתי שהוא יצא להגנת גרסטל
יוסי בלום הלוי  |  4/04/16 17:28
5
תיקוני כתיב ועוד הערות...
יוסי בלום הלוי  |  4/04/16 14:05
6
נכון, צודק יוסי בלום הלוי
מספיק ודי  |  5/04/16 08:00
7
ואני לתומי חשבתי ששמאלנים יות
קורןנאוה טבריה  |  5/04/16 08:37
8
גם אנחנו רוצים .
שוקי משעול   |  5/04/16 21:08
9
כל מילה בסלע. ל"ת
מצוין  |  6/04/16 01:00
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוני בן-מנחם
ביחסי מצרים עם תנועת חמאס חלה הפשרה מסוימת ביחסים אך השלטון המצרי נוקט זהירות רבה ואינו ממהר לפתוח דף חדש ביחסיו עמה. חמאס ממשיכה בקשר עם שלוחת דאעש בסיני למרות הכחשותיה
יובל לובנשטיין
סוף-סוף תשדיר מטעם הרגולטור, קרי מצד הממשלה או הריבון, אליו אנו מעבירים בממוצע, כשליש ומעלה מהכנסתנו ואשר מתפקידו לשמור עלינו ולהתריע על סכנות אפשריות ולתת דגש על נושא המניעה - כן להדריך את הציבור ולמנוע מראש ולא רק לטפל שזה קורה
ראובן לייב
אם זה אכן יאושר, יוכלו שומרי הדת והמסורת להקדיש את היום הראשון בשבוע לענייני חולין מובהקים, כמו קניות, נסיעות ובילויים. יהיה בכך יישור קו עם העולם הרחב
אברהם הללי
יְמֵי מִלּוּאִים כָּאן הֵם יְמֵי קָרְבַּן שְׁלָמִים. ְלָמִים צָרִיך לְהַקְרִיב מְרָצוֹן לֹא חַיָּבִים ראוּי לְהַקְרִיב קָרְבָּן גָּם לְמַעַן הֶאָחֶר
איתמר לוין
השימוש במקלטי מס נפוץ במיוחד בקרב מי שרוצים להסתיר כספים מלוכלכים, אך ממש אינו בלעדי רק להם. ניתן לפעול גם בצורה חוקית באותם מקומות אקזוטיים, משיקולים כלכליים לגיטימיים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il