X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הסודות מאחורי המדפים

מתנות לעובדים לרגל החג

הרשת אשר מעסיקה מאות עובדים ומעלה, הודיעה לעובדיה שבגלל המצב, היא נאלצת לצמצם את הוצאותיה ותאלץ שלא לחלק לעובדיה שי לחג. מיותר לציין מה רב היה הכעס והמירמור בקרב העובדים, אשר נושאים על גבם את כישלונות ההנהלה מזה שנים לא מועטות, אולם בצר להם המתינו לשעת הכושר
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

המאמר מבוסס על מקרה אמיתי שקרה השבוע באחת מרשתות למוצרי צריכה בארץ. הרשת אשר נקלה לקשיים ניהוליים, נמצאת מזה זמן בכותרות וכנראה נמצאת בימים אלו במו"מ לקראת מכירה והעברתה לניהול לגורם, אשר לו מספר פעילויות בתחום הקמעונאי.
הרשת אשר מעסיקה מאות עובדים ומעלה, הודיעה לעובדיה שבגלל המצב, היא נאלצת לצמצם את הוצאותיה והשנה בשונה מהעבר, תאלץ לא לחלק לעובדיה שי לחג. מיותר לציין מה רב היה הכעס והמירמור בקרב העובדים, אשר נושאים על גבם את כישלונות ההנהלה מזה שנים לא מועטות, אולם בצר להם המתינו לשעת הכושר. וכמו שאומרים "אין סתם בחיים", שעת הכושר לא אחרה לבוא.
השבוע לרגל החג פקדו את הרשת יותר לקוחות מהרגיל ובמהלך הקניות פנתה אחת הלקוחות כשבידה סט מצעים מהודר במחיר של 200 שקל לעובדת, וביקשה ממנה לדעת האם המוצר נמצא בהנחה.
נגשה העובדת לקופה הראשית על-מנת לבדוק את המחיר ומה רבה הייתה הפתעתה שראתה שהמחיר הוא 29.99 שקל. בדקה העובדת שוב את המחיר גם בקופה אחרת ואכן זה המחיר. חזרה העובדת ללקוחה ומסרה לה שהמחיר הוא 200 שקלים.
במקביל נאספה במהירות כול הסחורה בחנות, הועברה למחסן ומיד נמסרה לעובדים, אשר לא היססו להעמיס מספר סטים לכול אחד לבית לילדים לחמות ולגיסים - בתור שי צנוע לחג.
אין ספק שמקרה כזה לא היה קורה בהיקף נרחב שכזה ברשת מתוקנת, אשר בינה לבין העובדים ישנה מחויבות ובעיקר יחסי כבוד והערכה הדדים.
טעויות בקטלוג קורות ויקרו שכן אנשים טועים, אולם ברשתות עם תרבות ארגונית אחרת ומתוקנת טעויות כאלו מתוקנות במיידי ועל המקום ולבטח לא מגיעות למצב של "ביזה קולקטיבית" שכזו.
חבל שחלק מנהלי הרשתות לא הפנימו עדיין שמשאב כוח האדם הוא הדבר החשוב ברשת ולא פחות מהמוצר, אשר בחלק לא מבוטל מהמקרים נמצא גם בפינה הנגדית בצד השני של הרחוב.
גם כאן כמו במקרים אחרים בחיים - הזול יוצא יקר וכול ניסיון לחסוך ולקצר דרך בעיקר על חשבון העובדים, אשר הם אלה, אשר מהווים את הנכס היקר של הרשת ולא המוצר כפי שמנהלים רבים חושבים ובטעות.

תאריך:  14/04/2016   |   עודכן:  14/04/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 כבוד האדם וחירותו
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אריאל י. לוין
האם ראאד סלאח יצליח להבעיר את השטח?    האם הר-הבית באמת בידינו?    האם תתחולל אינתיפאדה שקטה?    האם המתנחלים מתערבים בהחלטות הצבא?    האם אמל"ח אירני יגיע לידי חיזבאללה?
איתי וייס
האם העובדה שאור וברמלי, השקיעו עשרות מיליוני שקלים מכספי לקוחותיהם ברכישת שטחי פרסום גרמה לכלי התקשורת להקל על הכנסת תוכן שיווקי מטעמם? ידיעות שהוגשו לציבור כחדשות ובפועל קידמו עבור אור וברמלי את תדמית ילדי הפלא עם מגע יד הזהב הביאו מאות ישראלים שנואשו מהסיכוי לרכוש דירה, לאבד את מעט החסכונות שיש להם
מרגלית מולנר גויטיין
מישהו, רצוי מישהי, לא משכילה במיוחד, לא חכמה במיוחד, אבל רעבה מאוד לכסף, שבאה משכבות מצוקה ותעשה הכל כדי להרגיש נסיכה
ישראל רוזנבלט
לצד דאגתו הנוגעת ללב של הארץ לשאיפות העצמאות של הפלשתינים, לא זונח העיתון את תחביבו האובססיבי: המתקפות היומיומיות על נתניהו שנוא נפשו ובני משפחתו. עתה הגיע תורו של יונתן נתניהו, שנפל במבצע אנטבה. מאמר של פרופ' יחיעם ויץ מסביר כיצד יצרה משפחתו של מפקד סיירת מטכ"ל את "הפולחן הציני והשקרי" סביב יוני, שלדעתו הוא שהזניק את הקריירה של ביבי. רשעות לשמה נטו
יוני בן-מנחם
סעודיה הצליחה לגייס את מצרים לברית הסונית החדשה נגד התפשטותה של אירן במזרח התיכון. ישראל פעלה נכון כששיתפה פעולה עם מצרים בעניין האיים טיראן וסנפיר מכיוון שהדבר משרת את האינטרסים שלה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il