X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
הגיע הזמן, להטיל קנסות בגובה של כמה אלפי שקלים, על מי העושים שימוש אסור, במעבר חצייה המיועד לשימושם של הולכי רגל, בלבד באמצעות אופניים או על מי העושים שימוש במדרכות המיועדות אף הן, לשימושם הבלעדי של הולכי רגל באמצעות כלי רכב דו-גלגליים או סקייטבורדים
▪  ▪  ▪
אופניים על מדרכה, תל אביב [צילום: איתמר לוין]

חג החרות עומד בפתח וזמן זה הינו זמן יאה ונכון, לעריכת סיכומים ולהסתכלות אופקית על התנהלות חיינו, במדינת ישראל, על סף יום העצמאות הקרב וחגיגת 68 שנה להיווסדנו. זה הזמן הנכון להסתכלות, על עניינים שנראים, עניינים של מה בכך ובכל זאת הם עניינים מהותיים, שכן הם עניינים מציקים ועניינים שאנחנו רגילים לעבור עליהם, לסדר היום - לא מחמת שאנחנו מסכימים להם, לא מחמת שהם נוחים לנו, אלא בשל העובדה "שאין לנו זמן", בימים רגילים ותקינים להתייחס אליהם, בגלל אילוצים שוטפים, דוגמת אילוצי פרנסה ושאר טרדות יומיומיות.
כוונת הדברים הינה, להשתלטות רוכבי הרכב הדו-גלגלי ובעיקר רוכבי האופניים, בין אם מדובר באופניים חשמליים, בין אם מדובר בקורקינטים ממונעים ובין אם מדובר ברכב דו-גלגלי אחר, שפלונית או אלמוני, "הצמידו" לו, כלי עזר מנועי והפכו אותו - בין אם נרצה ובין אם לא נרצה - מאופניים "תמימים", המונעים, אך ורק בכוח דיווש, לכלי רכב דו-גלגלי, בעל יכולת רצחנית ויכולת הרג, שאינה פחותה, מזו של כלי רכב ממונע הנע בכבישים.
כדבר שבשגרה נתקלים אנו, לא אחת, בעיקר, בערים הראשיות של מדינת ישראל ומעיד מניסיון אישי, יומיומי, כתושב העיר, תל אביב-יפו, על עירי זו ברוכבי אופניים, ממונעים ובלתי ממונעים כאחת, העושים שימוש, כדבר שבשגרה במעברי חציה, המיועדים, מעצם טבעם וטיבם, למעבר הולכי רגל ולא לשימושם של אופניים לסוגיהם. אבל הדבר אינו מעניין איש, כאשר גם העובדים הזרים, למדו להתנהל, באופן שכזה - והגם שהם אורחים וזרים במדינתנו ואמורים להקפיד, הקפדת יתר, ככאלה, על קיום חוקי המדינה, הרי הם מצפצפים על חוקי המדינה ובהיות האופניים, כלי התחבורה הזול, הנגיש והזמין ביותר עבורם, הרי מי שעוברים מעברי חציה, המיועדים - מעצם טבעם וטיבם - לשימושם של הולכי רגל, בעיקר, בעיר, תל אביב-יפו, הינם - ראש וראשונה - העובדים הזרים.
הוסיפו לציבור זה, ציבור ההורים "המסורים", הדואגים לחבוש כובעי מגן לראשם, כמו-גם להחביש ילדיהם הקטינים, בכובעי מגן, תוך שהם מרכיבים אותם - מלפנים ומאחור, על האופניים שלהם, בכסאות המיועדים לצורך כך, תוך שהם עוברים עם ילדיהם הקטינים הללו, במעברי חצייה ומסכנים חייהם, במודע ובפרהסיה.
נסו רק להעיר, להורים "מסורים" אלה, כי הם עושים שימוש לא חוקי, במעברי החצייה, המיועדים למעבר ולשימושם של הולכי רגל ולא לשימושם השוטף והרגיל של רוכבי אופניים ואם צלחתם מצב דברים זה, ללא מטר וגל קללות, המופנה אליכם, תוך שיוככם לזהות פוליטית זו או אחרת, או ללא מבט ביקורתי וחודר, הרי אתם מהמיעוט הממוזל, בעיר, תל אביב.
כך מתנהלים דברים אף באשר לציבור העובדים הזרים. נסו להעיר לעובד זר, על כך, כי אין הוא רשאי ואינו זכאי לעשות שימוש במעבר חצייה, תוך שהוא רוכב על אופניו. מסתבר שהעובדים הזרים "השתלבו", מהר מאוד, בסביבה הטבעית שלהם וגם הם מחציפים פנים, כלפי מי המעירים להם על הפרות החוק, התכופות והבלתי פוסקות שלהם, תוך שהם עושים שימוש במעברי חצייה, המיועדים להולכי רגל, תוך רכיבה עליהם באופניים. החצופים שבהם, יתנהגו התנהגות "ישראלית", לכל דבר ועניין והם יטיחו בכם, גל של קללות, להראותכם, כי "ישראלים" של ממש הם.
זה הוא המצב, הקיים, באשר למעברי החצייה, המיועדים לשימושם של הולכי רגל ואשר "הופקעו" על-ידי ציבור רוכבי האופניים. ועוד לא כתבנו, מילה וחצי מילה, אודות רוכבי האופניים, הקטנועים ושאר כלי הרכב הדו-גלגלי, ש"הפקיעו" המדרכות, בעיר, המיועדות לשימושם של הולכי רגל, לצרכיהם הם. לא קראתי לאחרונה הסטטיסטיקה בדבר פגיעות הגוף של רוכבי אופניים, קטנועים ושאר כלי רכב דו-גלגלי כמו-גם המחליקים על הסקייטבורדים, למיניהם השונים - שעשו שימוש במדרכות העיר ואגב כך, פגעו בהולכי רגל תמימים, שחלקם הפכו נכים, בדרגות פגיעה אלה או אחרות, לצמיתות.
נסו לעשות שימוש, רגיל ושוטף, במדרכה, באזור הטיילת שליד נחל הירקון, בקצה הצפוני של העיר, תל אביב, ליד המבנים המשמשים מי העוסקים בפעילות ימית, בנהר, דוגמת צופי ים ואחרים. אם הצלחתם לעבור שם, בשלום, בלי שמחליק "מיומן" על סקייטבורד בחר לו להשלים הנחיתה מזינוק מוצלח, זה או אחר, שלא עליכם ממש, הרי מציע אני לכם, ללכת בשבת הקרובה לבית הכנסת ולברך "ברכת הגומל", שכן, במזל רב ובנס מוחלט, ניצלתם מפגיעת גוף חמורה ומנכות, כמעט וודאית, יהא שיעורה, אשר יהא.
לא למותר, להדגיש ולציין, כי אם חלילה וחס, איתרע מזלכם ופגעתם באופניים - שעשו שימוש אסור, במעבר חצייה, המיועד להולכי רגל, הרי לא יהיה בכך לפטור אתכם, מאחריות אזרחית ופלילית, כאחת. תלוי בנסיבות העניין.
אולי הגיע הזמן, להטיל קנסות בגובה של כמה אלפי שקלים, על מי העושים שימוש אסור, במעבר חצייה המיועד לשימושם של הולכי רגל, בלבד באמצעות אופניים או על מי העושים שימוש במדרכות המיועדות אף הן, לשימושם הבלעדי של הולכי רגל באמצעות כלי רכב דו-גלגליים או סקייטבורדים. אפשר בהזדמנות זו להחרים כלי רכב דו-גלגליים אלה, לתקופה ממושכת, בת שלושה חודשים לפחות, כאשר העבריינים, יוכלו לפנות לבית המשפט ולבקש השבת כלי רכב דו-גלגליים אלה, מהם ייאלצו הם להיפרד, עד לדיון בבקשתם, במעמד שני הצדדים.
בהזדמנות זו, מבקש אני לאחל לכולכם/לכולכן, פסח כשר ומשמח, תוך תקווה שגם המיעוט דוגמתי, המקפיד על קיום כשרות לפסח, יוכל לנהל חייו, בהתאם להשקפת עולמו, בסדום סיטי, תל אביב ויימנע, "מלצרוך, על כורחו", חמץ בפסח. להזכירכם, בחומש שמות, פרק יג, פסוק ז, מופיע האיסור ההלכתי, בדבר איסור ראיית חמץ בפסח, הקובע, כי: "ולא יראה לך חמץ ולא יראה לך שאור בכל גבולך".
לכן, מבקש אני מכם, חברים נאורים וחברות נאורות, היודעים להילחם על זכויותיהם של מהגרי עבודה, היודעים לשמור משמר זכויותיהם של מיעוטים אלה או אחרים, כי תשמרו גם על זכויותיו של המיעוט היהודי, בערי ישראל ובשאר מקומות האיכלוס שבה - בעיקר בעיר "הקודש" תל אביב ואת הבירה שלכם, תלגמו, עמוק עמוק בתוככי בתי המרזח שלכם, שזכו לשם "הסקסי" - פאבים - כאשר בהזדמנות זו, תכבדו רגשותיהם של אלה, שלא רוצים לראות אנשים שותים חמץ, בפסח, בצורת לגימת בירה מבקבוקים, במקומות ציבוריים ואפילו שמיעוט זה, לא הגיע מסודן, אינו פלשתיני ורחמנא ליצלן, הוא חובש כיפה סרוגה או אחרת ואולי, שומו שמיים, הוא גם, מגדל פאות.

הכותב הוא השותף-המייסד של ד"ר חיים שטנגר, משרד עורכי דין ומשרדו מתמחה בתחום המשפט הפלילי, דיני מעצרים, כמו-גם בתחומי המשפט העסקי, דיני חברות, פירוקים ופשיטות-רגל, דיני ירושות וסכסוכים עסקיים-משפחתיים ודיני משפחה, כמו-גם בהופעות בבג"ץ ובענייני עתירות מנהליות, קניין רוחני ומקרקעין. ד"ר חיים שטנגר, אינו עובד במקצועו, במהלך השנה הקרובה ובמקומו עובדים - בתקופה זו - עורכי הדין אורי פנטילט וארנון שצמן
תאריך:  21/04/2016   |   עודכן:  21/04/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חג החרות מהטרוריסטים על המדרכות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חיים שטנגר
ככל שדעתה של איילת שקד מעניינת, הרי דעה זו מעניינת, כדעה פרטית, העובדה שהיא משמשת, כיום, בתפקיד שרת המשפטים, אינה מעלה ואינה מורידה, דבר וחצי דבר, אינה נותנת כל תוקף משפטי או מחייב לאמירותיה, כשרת משפטים, שהינה פוליטיקאית מן השורה
ארי בוסל
החיים חולפים עלינו ממנת סם אחת למנת הסם שאחריה. בעבר המסוממים נאלצו לגנוב כדי לממן את הסמים להם נזקקו בקצב הולך וגובר. היום הסם ניתן בחינם - בטלוויזיה או במכשירים החכמים
חיים שטנגר
אם יש לאיילת שקד עניין לתפקד גם להבא כשרת משפטים עצמאית ולא כ"מריונטה", המופעלת בראש חוצות ובגלוי בכל הכבוד הראוי, בידי הארגון היציג של פרקליטי המדינה, הרי מוטב תתעשת ותפעל לחקיקת חוק נציבות הביקורת על הפרקליטות בכנסת, באופן מיידי
חיים שטנגר
ייתכן מצב דברים שנאמנה של מי שאיגד והקים או מי שאיגדה והקימה "קבוצת הרכישה", הוא זה שיחזיק בכספי "רוכשי הדירות", שלא בהכרח רכשו הדירות במישרין מ"קבוצת הרכישה" או דרכה ובאמצעותה של אותה "קבוצת הרכישה", כך שייתכן שרוכשים אלה יניחו כספם על קרן הצבי ולא יהיה מי שיבטיח להם השבת כספים אלה ששילמו הם, במטרה לרכוש סופם של דברים - דירה
ארי בוסל
קונצרט החזנות ששילב את קולותיהם של חזן בית הכנסת של בוורלי הילס והחזן הראשי של צה״ל הביא את ארץ ישראל היפה, ישראל של פעם ושל תמיד, וישראל הנוגעת בנשמה, בתקופה בה המדינה נמצאת תחת מתקפות תמידיות מבית ומחוץ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il