X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הרשתות המוזלות דואגות להשאיר בזיכרוננו מספר קטן יחסית של מוצרים, במחירים זולים בכל מחלקה ומחלקה ואילו שאר המוצרים משמשים לכיסוי "ההפסד"
▪  ▪  ▪
[צילום: משה שי /פלאש 90]

רשתות המזון המוזלות, תופסות היום את עיקר פעילות הרשתות, אך האם הן באמת זולות? ואו כיצד הן עושות זאת?
כמעט כולנו קונים בהן ואו פוקדים אותן לפחות פעם בחודש. אם אתם לקוחות אשר מפצלים קניות ועם טיפה מודעות למחירים, בוודאי אתם שמים לב לעובדה שקיימת חפיפה קטנה במחירי המוצרים ובעיקר של המוצרים הרגישים, בעוד שבשאר המוצרים, קימת שונות רבה.
הרשתות המוזלות דואגות להשאיר בזיכרוננו מספר קטן יחסית של מוצרים, במחירים זולים בכל מחלקה ומחלקה ואילו שאר המוצרים משמשים לכיסוי "ההפסד".
במחלקת הירקות - עגבנייה, מלפפון, כרוב, בצל לבן ולעיתים גם חסה - משמשים סמן ימני, אשר תפקידו לתת לסופר בכלל ולמחלקת הירקות את דימוייה הזול, בעוד שבמקרר המצוננים שם מאוחסנים בעיקר ירקות ירוקים, נבטים למיניהם ומוצרים עם תוקף חיים קצר יחסית, אנו נתקלים במחירים שונים וגבוהים של המוצרים.
במקרר זה ניתן לראות פערים אדירים במחירי הזנגביל/ג'ינג'ר, במחירי התמרים הלחים והדלעת - עד כדי פערים של 100% בין הרשתות וגם באותה רשת פערים אדירים בין צנוניות בתפזורת לצנוניות ארוזות .
במחלקת החלב - מקובל לקחת 2-4 מוצרים ותמחר אותם במחירים זולים, כמו למשל 2 קוטג ב-10 שקלים, או 3 גבינות לבנות 250 גר ב-10 שקלים וסוג אחד של גבינה צהובה - ואילו בשאר המוצרים מתמחרים תימחור גבוה לפעמים אפילו מעל המחירון המומלץ של היצרן.
במחלקת השימורים - מקובל לקחת מוצר מתחום שימורי הירקות המבושלים, כמו חומוס ואו שעועית לבנה אפויה ולהציע אותם במחיר של זוג ב-10 שקלים וגם רסק עגבניות במבצע של 10 יחידות ב-10 שקלים וכך הלאה, לוקחים מספר פריטים מועט מכל מחלקה ומציעים אותם במחיר טוב, דבר אשר מקרין על סה"כ החנות, סה"כ הפריטים המוצעים אינו עולה בדרך כלל על 300 מתוך כ-10,000 מוצרים בחנות, אשר שאר מוצריה בדרך כלל אינו מוצג במחיר המיטבי.

תאריך:  01/05/2016   |   עודכן:  02/05/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
האם רשתות המזון המוזלות - אכן זולות?
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שמעון זיו
עם מותה המוקדם של רונית אלקבץ מן הראוי היה שנבחרי הציבור, היו לוקחים יוזמה, ובעקר הנשים שביניהם, ומעבירים את כל נושאי המשפחה לידי בתי הדין למשפחה. כך כל אחד יהיה שווה בפני החוק, כל אחד יקבל את יומו בבית המשפט
אפרים הלפרין
במהלך הבחירות ביקש ראש הממשלה מהציבור היהודי ללכת ולהצביע, הוא הסביר זאת בנהירת הערבים לקלפיות, האם הוא צדק? האם הוא בילף כפי שהאופוזיציה מנסה למכור לנו? או שמא האופוזיציה מבלפת?
יוני בן-מנחם
ניצחון חמאס בבחירות למועצת הסטודנטים באוניברסיטת ביר זית מהווה מכה קשה לרש"פ ולפתח. השחיקה במעמדה של הרש"פ גוברת בעקבות המשך התיאום הביטחוני עם ישראל ויחסה ל"אינתיפאדת הסכינים"
צ'לו רוזנברג
נתניהו יהיה ראש הממשלה שכיהן הכי הרבה שנים בתפקיד זה בזכות מיומנותו לזרוע שנאה בכדי למשול, מבחינת הפרד ומשול. נתניהו מנצל את השסע האיום בתוך החברה הישראלית ומצליח, כבמטה קסם, להפוך את כישלונותיו המזעזעים ליתרונות פוליטיים מזהירים
יורם דורי
את יום פטירתו אני זוכר כאילו היה רק היום ולא לפני יותר מ-40 שנים (1975). בעיקר את רגע כניסתי לבית החולים. את הסחרחורת שתקפה אותי בדרך מהמונית לכניסה כאשר הרגשתי את מה שטרם ידעתי. את אמי יושבת הלומה ובוכייה במסדרון. ואחר כך את הדקות הארוכות מתחת לביתו בעודי מנסה למצוא פתרון שכלתני לדרך בה אעלה לדירתו ואבשר לרעייתו ההרה את הבשורה הנוראה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il