X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הסודות מאחורי המדפים

היכן תנובה מייצרת את מוצריה

האם תנובה חוששת מסימון בלוגו הישראלי, כי חלק מתוצרתה מגיע גם לצרכנים ערביים? ואו מגיע גם למשפחות חרדיות, אשר חלקן אינו נוטה חסד למדינה ולמוסדותיה?
▪  ▪  ▪
תו 'מיוצר בישראל'

לכאורה תשובה ברורה, אולם עיון וסקירה קפדנית, מראה שלא כך הם הדברים. ישנם רק שני מוצרי תנובה אשר מסומנים שמיוצרים בישראל, מתוך מגוון אדיר של מוצרים ואילו שאר מוצריה לא מסומנים באופן שכזה.
מבדיקה שערכנו עולה שרוב מוצרי תנובה מיוצרים בישראל, אז איך מסבירים סתירה מוזרה זו?!
מטה כחול לבן הינו מטה משותף למשרד התעשיה, המסחר והתעסוקה, התאחדות התעשיינים וההסתדרות החדשה שפועל לעודד את הציבור הישראלי לקנות מתוצרת הארץ בכדי להגדיל את מצד אחד את מקומות התעסוקה ומצד שני להגביר את תחושת הגאווה הלאומית.
המטה מאפשר ליצרנים להציג לוגו זה, כפוף לתנאים בהחלט לא מכבידים, לדוגמה - מוצר ישראלי הוא מוצר אשר רק 35% ממנו ומעלה מיוצר בישראל.
מבדיקה עולה שתנובה, ממעטת להציג סימן זה על גבי מוצריה (מנגד יצרני מזון אחרים כמו אסם, החברה המרכזית, טרה, קוקה קולה, נטו, מותג פרטי שופרסל ונוספים כלל לא מציגים לוגו זה להבדיל מתלמה, אשר מקפידה להשתמש בו למרות שהיא בבעלות קונצרן הולנדי).
המוצר אשר נחשב "למוצר הישראלי ביותר" הלוא הוא הקוטג' המפורסם, אינו מסומן בסימן שבזה ולמה?
יום העצמאות מסמל ובצדק את עצמאותה של המדינה לא רק בהיבט הביטחוני, אלא גם בהיבט הכלכלי ובעיקר זהו יום חג לגאווה הישראלית ולהישגיה, אז מדוע תנובה מתביישת במוצר הדגל שלה? אותו מוצר שבחוכמה רבה הציבה חברת תנובה בשדה התעופה בן-גוריון ואשר מזכיר לנו את הבית שלנו, אז מדוע היא לא לוקחת את הלוגו של מיוצר בישראל ומסמנת אותו על גבי מוצרי, כמו חברת כתר הישראלית למשל ??!!, הרי ברור שלסינים אין יד ורגל בנושא, אולם כעת לבטח הנושא לא יהיה בראש מעיניה!
תנובה מסמנת באופן די מוזר כאמור, רק שני מוצרים והם חלב בקרטון 3% וחלב בקרטון 1%, כאשר מוצרים אלה בכשרות מהדרין, לא זוכים לכבוד זה ובמקום הלוגו "מיוצר בישראל" הם זכו ללוגו הכשרות, אשר בכל קנה מידה מנצח את הלוגו המקומי שלנו. התנהלותה של תנובה אכן מוזרה גם בהיבט נוסף, אריזות החלב בשקית שהן פופולריות לעין ערוך מאריזות הקרטון, נכון ...לא מסומנות בלוגו זה, דבר שמעלה מספר שאלות בנושא.
האם תנובה חוששת מסימון בלוגו הישראלי, כי חלק מתוצרתה מגיע גם לצרכנים ערביים? ואו מגיע גם למשפחות חרדיות, אשר חלקן אינו נוטה חסד למדינה ולמוסדותיה?
האם הסימון המינורי על אריזות הקרטון, שמן הסתם מגיעות בעיקר למעמד הביניים, הוא כאילו לרצות את חברי מטה כחול לבן ולעשות ווי על הנושא?
דווקא כעת, יש להגביר את השימוש בלוגו זה ולהיות גאים ביצור המקומי אשר למרות הקשיים, הצליח להוציא מתחת ידיו מוצרים טובים ואולי הוא זה שייתן תשובה ולו גם חלקית להחרמות מבחוץ כמו BDS וחבריו לספסל.

תאריך:  10/05/2016   |   עודכן:  10/05/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
היכן תנובה מייצרת את מוצריה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
סין
ציונה  |  5/08/18 23:57
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רועי ילינק
האם הקמת הזרוע החדשה של סין בג׳יבוטי וההסכם ההודי אמריקני קשורים האחד לשני, אין בכך שום ספק    אך האם פעולות אלו עתידות להביא להחרפת המאבק בין סין לארצות הברית ובני בריתה?
אהוד פרלסמן
כיוון שחזקה על סגן הרמטכ"ל שאיננו מאמין שאנו צועדים בדרך שבסופה נעלה את הערבים על רכבות שיובילו אותם למחנות השמדה, ברור שהוא ניצל את השואה כדי למשוך תשומת לב לביקורתו על החברה הישראלית
אסתר שניאורסון גרי
אני יודעת שאת ורבים אחרים הייתם רוצים לשאול אותי: האם לא ידעת שנשקפת לך סכנה מהמיעוט הגרמני? לא תיארתם לעצמכם שהם לא יהיו נאמנים לכם, אלא לאחים שלהם, האויב הגרמני? איך נתתם להם לבחור ולהיבחר לפרלמנט?
רפי לאופרט
אם נדרדר עתה את הליך הבדיקה לכדי חוכא ואטלולא, יהיה הדוח לפיקציה ולבדיחה עצובה נוספת של הדמוקרטיה האינפנטילית של ישראל
יגאל כנען
רה"מ נתניהו גינה את דבריו של יאיר גולן. אבל זה כמו לגנות את מעשהו של מרדכי ואנונו. זה חלקי, זה מובן מאליו. הוא גם התבטא כי האירוע הוא חד-פעמי, ואין הדבר כך. לא לגבי יאיר גולן.
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il