X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
ויש לכם יכולת להשיג מה שאתם רוצים אם רק תבקשו ותחייכו ותפעילו את קסמיכם שבוע הקרוב צמוד כוכב היחסים הבין אישיים והמוכר בשמו וונוס לבית הכספים שלכם
▪  ▪  ▪
צרכים בסיסיים [צילום: AP/Craig Lassig]

בימים אלה בהם חוגג מזל תאומים את יום ההולדת, מומלץ לקרוא ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים או שלא... לשאר המזלות. אלו מכם שנולדו במזלות האוויר: מאזניים ודלי מוזמנים לקרוא גם אתם את הכתוב, ולהקיש את הנאמר, ביחס לעצמכם.
מזל תאומים והתאמתו לשאר המזלות האסטרולוגיים
מזל תאומים עם מזל תאומים - קשר מעניין סוחף ודינאמי. כל הזמן תרצו להיות בתנועה. לא יהיה לכם רגע משעמם. ייתכן שמרוב מרוץ ולפעמים אחרי הזנב של עצמכם, תעייפו את עצמכם. מומלץ לכם לנסות ולהיות יותר מתונים!
מזל תאומים עם מזל סרטן - הצרכים הבסיסיים שלכם שונים לחלוטין ואולם במידה ולא תצליחו להתחבר, הסיבה היא שמים ואוויר לא קשורים זה לזה. האוויר זקוק לחופש ואילו המים מחפש את היחד המוחלט. קשה קשה!
מזל תאומים עם מזל אריה - יש לכם יכולת להפרות הזה את זה. התאומים הקליל והאוורירי יגרום למזל אריה להרגיש חי ודינאמי ויעזור לו לממש את הצרכים האמיתיים שלו. שניהם ביחד ייהנו משיתוף פעולה מוצלח!
מזל תאומים עם מזל בתולה - שני מזלות אלו ייהנו ממגוון חידודי לשון ואולם לאחר סיעור מוחות מרהיב תתחילו להתנגח בכל הכרוך לצרכים הבסיסיים שלכם לחיים. התאומים ירצה לרוץ והבתולה תעכב אותו. מומלץ רק כחברות!
מזל תאומים עם מזל מאזניים - שילוב שני מזלות אלו יכול להניב זוגיות טובה ומוצלחת בגלל צרכי חיים זהים. המאזניים לא יזדעזע מהקצב של מזל תאומים, אלא ישתף איתו פעולה. ביחד יוכלו שנימזלות אלו ליהנות ממנעמי החיים.
מזל תאומים עם מזל עקרב - שילוב שני מזלות אלו יוצר קשר מעניין ואטרקטיבי בגלל המשיכה העזה ההדדית. העקרב זקוק לקלילות של התאומים ואילו התאומים זקוק לעומק של העקרב. צריך הרבה סבלנות בקשר מסוג זה.
מזל תאומים עם מזל קשת - זהו אחד הקשרים הטובים והמפרים ביותר של שני מזלות אלו. ביחד תוכלו ליהנות מספונטאניות כשאף צד לא מבקר ושופט את הצד השני וגם אם קורה דבר שכזה, הרי שלא נשארים משקעים. מומלץ!
מזל תאומים עם מזל גדי - קשר כזה כמעט לא אפשרי בגלל הצרכים השונים של המזלות. הגדי זקוק ליציבות וחסר ספונטאניות ואילו התאומים ירגיש שהוא חנוק לחלוטין בקשר הזה. מומלץ לאלו שלא חושבים שמגיע להם ליהנות.
מזל תאומים עם מזל דלי - זהו קשר מומלץ במידה וחשובה לכם נתינת מרחב המחיה ההדדי. ואולם מה שיהיה חסר בקשר הזה, זהו היכולת להוציא רגש ועד מהרה תרגישו שבקשר זה אתם פועלים כמו רובוטים וחסר לכם אינטימיות.
מזל תאומים עם מזל דגים - זהו קשר שנועד כמעט מראש לכישלון. הדגים ירצה כל הזמן שוב ושוב אישורים לכך שהוא נאהב ואילו התאומים יחשוב שהדגים הינו נודניק זולל אנרגיה. חבל לכם מראש להתאמץ על בנית הקשר!
מזל תאומים עם מזל טלה - זהו זיווג חמים, אנרגטי וקופצני שבו ייהנו גם כל האנשים הקשורים לשני מזלות אלו. הצרכים הבסיסיים והקצב שלכם לחיים זהה. זהו זיווג מצוין ובמיוחד לאוהבי האקסטרים שביניכם.
מזל תאומים עם מזל שור - זהו "יחד" די בעייתי, כיוון שהצרכים ההדדיים שלכם כל כך שונים זה מזה. השור פועל באיטיות ועובדה זו תגרום לתאומים לאבד את סבלנותו שממילא קצרה. זהו קשר שיגרום לכם לתחושת קורבן!

שיא בחיים
טיפ לילידי מזל השבוע - תקופת יום ההולדת מביאה אתכם לאחד השיאים של חייכם, בכך שאתם צריכים להחליט ואף לפעול בנוגע לסדרי עדיפויות חדשים בחייכם
▪  ▪  ▪

טלה
חוסר הסבלנות שלכם מביא אתכם כל פעם לשיאים חדשים בכך שלעיתים קרובות מדי אתם מביעים את דעותיכם מבלי לבדוק לעומק את כל הגורמים והנסיבות. אתם מגיעים למסקנות מיידיות ובכך לעיתים קרובות מקוממים עליכם את דעתם של האחרים. ולמרות זאת, אתם עובדים מעולים ועושים כל דבר מכל הלב ועובדה זו תמיד באה לזכותכם, כאשר אנשים אחרים נכונים לשפוט אתכם לחומרה.
שור
כוכב מרקורי שאחראי להתקשורת נמצא בבית הכספים שכם עובדה שמאוד עוזרת לכם להתבלט, כיוון שאתם מטבעכם אנשים מאוד מופנמים ולא תמיד אומרים את אשר על ליבכם וכאשר כוכב כזה מגיע יש צורך של יותר אסרטיביות מבחינה כספית אזי אתם נמצאים במקום הטוב ביותר עבור עצמכם על-מנת לתקשר עם הקרובים לכם לפתור בעיות אישיות שהעיקו עליכם מזה זמן רב. ו
תאומים
בשבוע הקרוב צמוד כוכב היחסים הבין אישיים והמוכר בשמו וונוס לבית הכספים שלכם כך שאתם נמצאים בשבוע שבו יש לכם צורך בפינוקים ונראה שגם הקרובים לכם חשים כך. הפופולריות שלכם בשבוע זה תהייה גבוהה מהרגיל ויש לכם יכולת להשיג מה שאתם רוצים אם רק תבקשו ותחייכו ותפעילו את קסמיכם. בנוסף, תעבדו קשה מהרגיל ואכן ניכר שאתם משקיעים הרבה אנרגיה שמביאה הצלחה.
סרטן
אתם נמצאים כחודש לפני יום ההולדת ומתחילים להרגיש את תחושת הכובד הרגשי המלווה תקופה זו. באופן טבעי קיים אובדן אנרגיה בתקופה זו אך ניכר שבגלל שפע של אירועים לא משמחים אתם לא יודעים מה עוד אתם יכולים לעשות על-מנת לנסות ולשפר את מצבכם האישי . הצורך שלכם להתבודד עדיין קיים ובולט אצלכם וניכר שאינכם פנויים רגשית לדבר את אשר על ליבכם.
אריה
הכוכב מארס שמביא איתו מלחמה ועשייה אימפולסיבית נמצא אצלכם בבית המשפחה בנסיגה, עובדה שמלמדת על כך שאתם מאוד רגישים בתקופה הזו ונוטים לעיתים קרובות מדי לדבר מבלי לתת לעצמכם דין וחשבון . עליכם לבדוק היטב מול מי אתם עומדים כיוון שנראה שלעיתים קרובות מדי אתם נוטים להרוס ולזרוע מרירות דווקא אצל האנשים הקרובים והדואגים לכם ביותר.
בתולה
הקריירה שלכם תופסת אצלכם את המקום הראשון כיוון שאתם אנשים מאוד שאפתניים ופרפקציוניסטים ותמיד רוצים להיות במקום הראשון. בתקופה הזו של חייכם אתם מרגישים שאתם מאוד מצליחים והנה סוף-סוף אתם יכולים להוכיח את יכולותיכם להגיע להישגים שרציתם על-מנת להוכיח שדרככם הייתה נכונה. חשוב מאוד שבדרך לא תאבדו אנשים מהמעגל הקרוב אליכם כי הזנחתם אותם.
מאזניים
אתם בולטים מאוד בתחומכם ובעיקר מנסים לשווק את עצמכם במקומות חדשים הרחוקים מהמקומות הרגילים שבהם אתם מתנהלים. מבחינה כספית עליכם לוודא שאתם פועלים נכון כיוון שהכוכב מארס שמביא איתו עשייה אכן נמצא אצלכם בבית הכספים, אך הוא בנסיגה ורק לקראת סוף חודש יוני המעמסה שאתם חשים היום תתחיל להשתחרר ואתם תרגישו טוב יותר.
עקרב
הכוכב מארס שמביא איתו עשייה נכנס למזל שלכם במהלכו לאחור אך מאחר שהוא נמצא בנסיגה עד לסוף החודש, עליכם מאוד להיזהר מפעולה ללא שיקול דעת כיוון שאתם מאוד נוחים בשלב הזה להתלהב ואחר כך כאשר אתם חושבים שאולי טעיתם, לעיתים מאוחר מדי לתקן. מבחינה כספית זוהי תקופה מאוד קשה עבורכם כיוון שעדיין לא מצאתם את מקומכם הנכון להכנסה מתאימה.
קשת
הכוכב מארס שמביא איתו עשייה נמצא אצלכם עכשיו בבית תת-ההכרה וגורם לכך שאתם נחשפים לנושאים שלמים שמטרידים את דעתכם ולעיתים קרובות אין לכם פתרון מה לעשות. ייתכן שתקבלו תשובה בחלומות עם מסרים משמעותיים ומשם תשאבו את המידע לפתרון בעיות סבוכות. בכל מקרה, העובדה שאתם מוכנים לקחת אחריות על חייכם תעזור לכם ביישום התשובות שתקבלו.
גדי
אתם עובדים קשה מאוד ועדיין לא מרגישים שיכולים ליהנות מפרותיכם בגלל העובדה שכוכב מארס המביא איתו עשייה נכונה נמצא בשלב הזה בנסיגה עד לסוף יוני. בעוד כחודש כאשר תסתיים הנסיגה תוכלו סוף-סוף ליהנות מפירות עמלכם. בינתיים הדבר הנכון עבורכם הוא לפעול בדרך של יחסי צבור במקום העבודה שלכם, על-מנת לגרום לאחרים לפרגן לדרך פעולתכם.
דלי
זוהי תקופה מאוד משמעותית עבורכם כיוון שיש לכם צורך לבטא את עצמכם בדרכים שונות ומגוונות. למעשה אין דרך אחת שהיא טובה יותר מהאחרת על-מנת להביע עצמכם וכל דבר הוא נכון ובלבד שתרגישו טוב בעשייה שלכם. בחודש הקרוב תוכלו לצאת ללימודים מעניינים שיעשירו את עולמכם והאנשים הסובבים אתכם יפרגנו לכם מאוד על הצורך שלכם ללמוד ולהתפתח.
דגים
הנושא המשפחתי מאוד מעסיק אתכם ואתם מנסים שלא להיגרר לעימותים בין אחרים אלא לשמור על צד נטרלי והוגן. זה בדיוק הזמן בשבילכם להשקיע את כל מרצכם בניסיון לגשר על פערים בין בני המשפחה כיוון וייתכן שאי הבנה לוקחת את הנוגעים בדבר למקום שכל אחד יכול להתקבע בצד שלו עד כדי כך שעלול להיווצר נתק. חשוב מאוד לטפל בנושא כשאי ההבנה עוד בתחילתה.

ההתאמות הינן כלליות. כדי לבדוק התאמה מומלץ להכין מפה אישית.
תאריך:  20/06/2016   |   עודכן:  20/06/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
צורך בפינוקים
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
זו אותה רשימה מה 6.6 ל"ת
קוראת  |  20/06/16 22:06
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
עזריאלי אינו הראשון בתל אביב. לפני 95 שנים נחנך בעיר קולנוע עדן קיץ, וכמה שנים אחריו גן קינה, שניהם תחת כיפת השמיים    פעם היו מוקדי תרבות ואירועים פוליטיים    עדן מיועד להפוך למלון בוטיק, ועל המגרש של גן רינה בנו מלון סוויטות בבעלות האחים נקש
אלי אלון
במסגרת אירועי 70 שנה ל"ליל הגשרים", נחנך בדרום רמת הגולן מצפור גשר "אל-חמה", ממנו ניתן לצפות בשרידי גשר "אל חמה" שהיה אחד מעשרת הגשרים שפוצצו לוחמי הפלמ"ח במבצע "ליל הגשרים"
טל וייזל
היא תכננה שהוא יהיה ראש השב"כ אבל שלמה עם מינויו לתפקיד מפכ"ל המשטרה, היא התרגלה לא לשאול מה הוא עושה בשב"כ והוא מצדו לא החמיץ אף לידה, היא אישה של בית שפתאום יושבת באירועים עם ראשי המדינה, הוא איש מצליח והיא - מצליחה לא פחות. שירה אלשיך, שהבטיחה שלעולם לא תתראיין לתקשורת, בראיון בלעדי
רעות לוי
מבוטחים רבים שעל-פי התקנות הקודמות היו זכאים לקצבה מסוימת בגלל שהגיעו לרף נכות מסוים, לא יקבלו על-פי התקנות החדשות את הקצבה כי לא יגיעו לרף הנכות, והמשמעות היא שאותם חולים ונכים במקרים רבים לא יכולים לתפקד במקום עבודתם, מאבדים את הפרנסה, וביטוח לאומי שהוא הכתובת שלהם לא עוזר להם
רעות לוי
ככל שגיל החוסך גבוה יותר, כך התרומה תהיה קטנה יותר, וככל שהשכר נמוך יותר כך התרומה קטנה יותר. למעשה, שלאנשים בשכר הנמוך הגידול בפנסיה יכול דווקא להזיק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il