X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
הסודות מאחורי המדפים

המסביר לצרכן

לשם שינוי המסר היה פשוט וקליט ולא מסובך כדרכה של המשביר "קנה עכשיו שלם בשנה הבאה, או קנה וקבל הנחה של 65% ועוד 24% על היתרה ועוד 12% השארית של החשבונית הבאה"
▪  ▪  ▪
המשביר לצרכן [צילום: נתי שוחט/פלאש 90]

הקמפיין החדש של המשביר לצרכן בשפה הערבית, לרגל חג החתונות, שהחל לאחר עיד אל-פיטר, (המסיים את צום הרמדאן) הינו ייחודי, מעניין ואולי גם סוג של הימור, בכך שניצל את אחוז הצפייה הגבוה בקרב כלל אוכלוסיית ישראל בערוץ 2 לקראת גמר גביע היורו 2016, המשדר בעברית לאוכלוסייה היהודית והערבית גם יחד.
לשם שינוי המסר היה פשוט וקליט ולא מסובך כדרכה של המשביר "קנה עכשיו שלם בשנה הבאה, או קנה וקבל הנחה של 65% ועוד 24% על היתרה ועוד 12% השארית של החשבונית הבאה".
בונוסים ומתנות
חברות ישראליות משקיעות מאמצעים רבים לקראת חג זו, בו עולה הצריכה באופן משמעותי, אולם הן נזהרות בפעילותן השיווקית, ממדרות וממקדות אותו על-ידי פרסום ייעודי בתקשורת הערבית, פעילות אינטנסיבית בנקודת המכירה והוצאת מארזים מיוחדים בשפה הערבית לקראת חג זה, כולל מבצעים בונוסים ומתנות.
הציבור הערבי הוא ציבור שאוהב לקנות ובמיוחד נוהר למרכזי הקניות הישראלים, כדוגמת מרכזי ביג ועזריאלי הקרובים למקום מגוריו, שם קיים שפע ומגוון רב, אותו לא יכול לקבל במקום מגוריו.
מעניין לראות אם התשדיר בערוץ 2 היה חד-פעמי (בגלל גמר היורו), או שהתקבלה שם החלטה בעקבות מידע שאחוזי הצפייה של הציבור הערבי בערוצים הישראלים גבוה מזה של התקשורת הערבית.
נקווה שהמשביר לקחו בחשבון את העובדה שישנם לקוחות ישראלים, שלא ראו בעניין יפה פרסום זה וידירו את רגלם מהמשביר בגלל הפיכתו" לרשת ערבית".

תאריך:  11/07/2016   |   עודכן:  11/07/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עפר דרורי
מבין הכתובים עולה ועומדת דמותו הייחודית של הרב גורן שפרס כנפיים הרבה מעבר למה שרבנים אחרים העזו לעשות אף שלא נפלו ממנו בגדולתם בתורה
עליס בליטנטל
עולמם של סוכני נדל"ן הנאבקים לשרוד בעת שפל כלכלי ובכלל, נפרש במלוא הלהט של שחקני תיאטרון חיפה במחזה "גלנגרי גלן רוס" שכתב דייוויד מאמט (יליד 1947). עליבות הנפש, מידת ההשפלה העצמית הכרוכה במקצוע התיווך בנדל"ן, נפרשות כאן לעיני הצופים במחזהו של המחזאי היהודי-אמריקני מאמט שחווה בנעוריו ובהמשך בסיטואציות דומות
צילה שיר-אל
כל הקשור לנושאי עבודה עומד להיות מאוד משמעותי בחייכם כיוון שאתם מנסים לעשות שינויי משמעותי בצורה ובתוכן העבודה
אדלינה קליין
בכתיבה שכאן לא נמצא קובלנות או כאוס כנגד היקום והקיום האפור או כנגד המציאות המרה והסדוקה. הפואטיקה באה לביטוי כמקשה אחת שבמהלכה נמצא את ההכלה הבלתי נמנעת לדברים שאין באפשרותנו לשנות
שיה מלכין
כולי מרוכזת ומצפה לראות בין אורחי המשלחת את חברתי הטובה תרצה, אלמנתו של אחד מגיבורי מבצע אנטבה, הטייס אמנון הלבני ז"ל. המצלמה עוברת על פני המכובדים, כמעט כל שרי הממשלה שם, אנשי חיל-האוויר, אני מאמצת את עיניי וכל חושיי מתחדדים, אך לשווא, תרצה איננה בין המוזמנים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il