X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
בשנה הקרובה יהיה הכוכב סטורן שמביא איתו אחריות בבית היצירה והילדים שלכם. כך שזה בדיוק יהיה הזמן שלכם לבלות יותר זמן איכות עם צעירים מכם במשפחה ובמידה ואתם מעוניינים להגדיל את תחום המשפחה
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

תאריך המזל: בערך בין ה-22.7 ועד 23.8
אלמנט: אש, יציב
סמל המזל: אריה
איבר בריאותי רגיש: לב וכלי דם
נאמנות: קיימת נטייה לפלרטט - בעיקר לחיזוק האגו.
תכונות חיוביות של המזל:
אנשים מלאי עוצמה ומרשימים בנוכחותם, טובים בארגון וניהול, בוסים טבעיים,רחבי לב, גאים ובעלי אגו חזק ביותר, בעלי כריזמה מרשימה ויכולת ביטוי מעולה, נעים להיות במחיצתם, חמים לזולת, יודעים ליהנות מהחיים.
תכונות שליליות של המזל:
אנשים שתלטניים, מרוכזים בעצמם ובצרכים שלהם, חושבים שהיקום סובב סביבם ועל כן מגיע להם הכול, תאבי גדלות כך שהרצון לעשות הכול בענק עלול להוציא אותם מפרופורציה ומאיזון, חוסר רצון להתגמש לטובת הזולת, עקשנים.
תחזית כללית שנתית לילידי המזל
שפע - השנה האחרונה הייתה שנת המזל שלכם. הכוכב יופיטר המביא איתו שפע והזדמנויות ביקר אצלכם בבית הכספים והעניק לכם שפע של התחלות חדשות ומהנות. מאחר שכוכב זה מגיע אחת ל-12 שנים הרי שמעט הזמן שנותר לכם עד לצאת הכוכב מהמזל שלכם עד לחודש אוקטובר 16, מומלץ לניצול הזמן ולאמירת כן להזדמנויות שעוד לא מימשתם עד הסוף. החל מחודש נובמבר ייכנס הכוכב לבית הסביבה הקרובה שלכם וזוהי בהחלט תקופה חדשה ומהנה ליצירת קשרים עם הקרובים לכם ביותר שלעיתים המרחק יצר את חוסר הקרבה והנוחות. נצלו את השנה הקרובה למימוש תוכניות וקניית נכס שייתן לכם ביטחון כלכלי להמשך. היו זהירים יותר בהוצאותיכם בין החודשים מרס ליוני 2017.
קושי - בשנה הקרובה יהיה הכוכב סטורן שמביא איתו אחריות בבית היצירה והילדים שלכם. כך שזה בדיוק יהיה הזמן שלכם לבלות יותר זמן איכות עם צעירים מכם במשפחה ובמידה ואתם מעוניינים להגדיל את תחום המשפחה, הרי שעכשיו זה בדיוק הזמן המתאים לעשות זאת, כיוון שאתם מאוד בשלים לנושא זה ויש לכם יכולת להעניק מעצמכם לאחרים בדרך הטובה והמועילה ביותר. זהו גם הזמן שבמקביל תרגישו שהיצירתיות שלכם מתפרצת מאליה ויש לכם צורך ליצור ולהראות את החלק היצירתי שבכם בכל תחום שבו אתם אוהבים ומעוניינים ליישם.
היו קשובים יותר למה מבקשים החיים עד אוגוסט 2016.

תחזית שבועית כללית

טיפ לילידי השבוע - ילידי השליש האחרון של המזל יכולים לשמוח לאחר תקופה ארוכה, כיוון שהכוכב יופיטר המביא איתו הזדמנויות טובות עדיין יוצר כלפיכם זוויות טובות שמאפשרות לכם להתחיל בחיים חדשים.
טלה - כוכבים רבים נמצאים אצלכם בבית העוסק בקשרים בין אישיים בתוך המשפחה בעיקר עם אלה התלויים בכם. נראה שנושא זה מעסיק אתכם במיוחד ואכן יש לכם יכולת לטפל בנושאים משפחתיים שכבר מזמן הטרידו אתכם. במידה ואתם עדיין בחוסר מנוחה מומלץ לכם לממש את עצמכם דרך יצירה. זהו זמן מצוין עבורכם להוציא את התחושות הפנימיות שלכם דרך ריפוי בעיסוק כלשהו ואף לשתף אנשים קרובים בתוכניותיכם. אל תמהרו ליטול תרופות מרגיעות, עדיף בדרך טבעית.
שור - הכוכב מארס נמצא בתחנה בבית השותפויות שלכם כך שנראה שזוהי תקופה מאוד לא פשוטה עבורכם ואתם יכולים למצוא את עצמכם מתעקשים מול השותפים לכם בחיים או בעסקים עד שיבינו שאתם אכן פועלים לטובתם. ייתכן שלאחרונה נאלצתם לעשות שינויים שיעזרו לכם בהמשך, בכל הקשור לנשיאה בנטל הכללי של המשפחה. נראה שאתם צודקים בדרך ראיית חייכם החדשה שגורמת לכם להתנהל אחרת.
תאומים - הכוכב וונוס נמצא במקום שקשור ליחסים שלכם עם אנשים קרובים ולרצון שלכם לשהות במקום שמסב לכם נחת. זה הזמן לפנק את עצמכם כיוון שנראה שלא תמיד היו לכם תנאים טובים כפי שהם היום ולכן כדי לפצות את עצמכם, לעיתים אתם נוטים לבזבזנות יתר. הצורך שלכם לפצות את עצמכם על-ידי קניית חפצים לבית הינו נכון וחיוני עבור המשך מוצלח של תחושותיכם והיכולת שלכם לפנק אחרים בהמשך.
סרטן - הכוכב וונוס נמצא בבית הכספים שלכם ולמעשה יישאר שם כל החודש הקרוב כך שנראה שבתקופה זו תחוו תקופה של אירועים אישיים וחברתיים שיכולים לגרום לכם להרגיש מאוד אהובים ורצויים על-ידי אחרים. יש לכם צורך לפנק ולהתפנק וזה בדיוק הזמן שבו תוכלו לומר לעצמכם שהנה הגיע גם הזמן לדאוג לעצמכם ולא רק לטובת האחרים. כוכב התקשורת שנמצא בבית הכספים יעזור לכם לקחת את הדברים ביתר קלות.
אריה - יום ההולדת המתקרב מגיע אליכם בסימן עובדה משמעותית והיא שילידי המזל חווים התחלה חדשה ומשמחת עם הכוכב מארס שעצר אצלכם בכל תקופת הנסיגה בבית המשפחה וגרם לכם להבין כי כל נושא המשפחתיות הוא חשוב מאוד עבורכם ואף הכניס פרופורציה חדשה לחייכם. מי שנולד במחצית הראשונה של המזל עדיין חשים בכל עוצמת כובדו של הכוכב סטורן שמבצע עכשיו את הנסיגה.
בתולה - מבחינה אישית זוהי תקופה טובה לחזק את היחסים שלכם ביניכם לבין עצמכם וללמוד להקשיב לתת המודע שלכם שעכשיו יותר פעיל מתמיד. ייתכן שמחצית מהדברים שאתם מתכננים לא ייצאו אל הפועל בגלל העובדה שאתם נמצאים בתקופה שהיא חסרת בהירות עבורכם ואתם מנסים להמשיך להיות בשליטה ומאוד יעילים. זה בדיוק הזמן שלכם ללמוד להרפות וללמוד שלא כל דבר יכול להתנהל בשליטה.
מאזניים - מבחינה מקצועית אתם עומדים לקבל עזרה מאנשים קרובים אשר יסייעו בידיכם להבליט את כישרונותיכם. הכוכב וונוס שאחראי גם על האסתטיקה וגם על מערכות יחסים נמצא אצלכם בבית המעמד החברתי, כך שנראה שבתקופה הקרובה אתם יכולים לקדם את עצמכם דרך קשרים בין אישיים. אתם נמצאים במקום הנכון וזה בדיוק הזמן שלכם לשווק את עצמכם על-מנת שעוד ועוד אנשים יכירו אתכם.
עקרב - הכוכב מארס שהוא שליט המזל שלכם נמצא אצלכם בביקור ארוך כבר במשך כל תקופת הנסיגה ורק עכשיו יצא מהנסיגה לאחר חודשים רבים. משמעות עובדה זו היא כי תקבלו את הכוחות הנדרשים על-מנת לפעול בכל התחומים החשובים לכם. כמו-כן, גם בית הקריירה שלכם מופעל בפרק זמן זה כך שנראה שיש לכם יכולות לשלב בין הצורך שלכם לפעול למען העתיד המקצועי שלכם ובין העובדה שאתם נדרשים לגייס כוחות לשם כך.
קשת - בשבוע הקרוב יימצא בבית תת-ההכרה שלכם הכוכב מארס שמביא אגרסיות ולכן ייתכן שהחלומות שלכם יהיו פעילים יותר ולעיתים עד כדי אגרסיביות וזאת בגלל העובדה שהרבה מתח פנימי מחכה להשתחרר אצלכם ועדיין אינכם יודעים כיצד עושים זאת. התקופה קשה עבורכם כיוון שהיא דורשת מכם התכנסות פנימה ונבירה בעמקי נשמתכם בעוד שאתם מאוד שואפים לפרוץ את הגבולות וללכת קדימה.
גדי - זוהי תקופה מתאימה לחיזוק מערכות היחסים החברתיות שלכם כיוון שנראה שבצורך שלכם ללכת קדימה בחיפוש מהות ומשמעות בחייכם, לא תמיד הקשבתם למה אנשים מצפים מכם והעדפתם לעשות כל דבר כפי שאתם מבינים שצריך לעשות. ולכן, בחודש הקרוב מומלץ לכם לפעול בחיזוק היחסים החברתיים שלכם ובכך לפעול לטובת הכלל ופחות לפעול עבור טובתכם האישית.
דלי - אתם נמצאים היום בתקופה שהיא כמחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם ולכן מומלץ לכם לעשות את חשבונות הנפש המתאימים ולהיות קשובים לעצמכם ופחות לאחרים. יש לכם הזדמנות טובה לעבוד בשיתוף פעולה עם אנשים קרובים ולכן מומלץ לכם להקשיב מה מנסים להגיד לכם ובעיקר בכל הקשור לתחום העבודה המקצועי. חברים קרובים יעזרו לכם בכל מה שתבקשו מהם .
דגים - בחודש הקרוב יימצאו כוכבים רבים בבית העבודה והבריאות שלכם. עובדה שאומרת שמצד אחד יהיה לכם הרבה מאוד עבודה לעשותה, אך מצד שני במידה ולא תקשיבו לגוף שלכם תאבדו אנרגיה רבה. זה בדיוק הזמן להקשיב לעצמכם, לגוף שלכם ולאני הפנימי שלכם ולא לסחוט את עצמכם יתר על המידה. עשייה למען הזולת תסב לכם נחת ולכן זה הזמן לנסות וליצור עבור עצמכם עיסוק שהוא בגדר תחביב.

תאריך:  17/07/2016   |   עודכן:  17/07/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ורד כהן, רענן בר-אור
החוקר הפרטי "פינצר" גלגל, כדי להשיג ראיה    לפי תקנות החוקרים הפרטיים, מחויב חוקר פרטי להזדהות בעת מילוי תפקידו "לכל מטרה וענין במילים חוקר פרטי"
נדב נישרי
כן, זה אפשרי - כאשר מבינים שצריך לפתור את הצד הרגשי של הגירושין לפני שעוברים לצדדים המעשיים שלהם
אלעזר לוין
בית המשפט דחה את עתירתה של חברת גינדי נגד זכייתה של קבוצת רכישה במכרז לרכישת המגרש היקר ביותר במדינה    במקרה דומה, דחה בית המשפט העליון עתירה של דמרי נגד קבוצות רכישה    גינדי קיבלה רמז מהשופט וביטלה את העתירה, אבל הסיפור כנראה לא נגמר
יוני בן-מנחם
יו"ר הרש"פ מציב תנאים נוקשים לפני שיתן את הסכמתו ליוזמה המצרית. עבאס חושש שהיוזמה המצרית תטרפד את האסטרטגיה שלו לבינאום הסכסוך ולכפיית הסדר על ישראל לפי המתווה הפלשתיני
איתמר לוין
ימים אחדים לפני המגה-פיגוע בעיר ניס, לא ניכרת בערים גדולות אחרות באירופה היערכות של ממש לאיום הטרור    וגם: משהו על המחירים, האופניים בהולנד והנצחת השואה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il