X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
האמת קשה ומכוערת, ואכן לא לכל מנהיג יש אומץ לומר אותה בקול רם האמת היא, שתרבות האיסלאם היא תרבות איומה! אל תחששו לבייש למעלה ממיליארד אנשים
▪  ▪  ▪
טרמפ. החירות על תרבות [צילום: AP/Evan Vucci]

אילו הייתי היועץ או כותב הנאומים של טראמפ, זה מה שהייתי מציע לו לנאום כדי למנוע את תרחיש הבלהות של 16 שנות אובמה, כשהפעם גברת אחרת עם אותה האדרת.
אזרחי אמריקה, אל תתנו לשום מניפולציה להטעות אתכם, הבחירות הקרובות הם על תרבות! האם נמשיך באותה גישה, או נעשה שינוי של 180 מעלות בתפיסת המציאות הגלובאלית? האם נאפשר לתרבות ערב להמשיך לפעפע אל תרבות המערב, או האם אנחנו נמשוך את העולם אל התרבות שלנו?
האמת קשה ומכוערת, ואכן לא לכל מנהיג יש אומץ לומר אותה בקול רם. האמת היא, שתרבות האיסלאם היא תרבות איומה! אל תחששו לבייש למעלה ממיליארד אנשים, כי ביניהם יש המונים שכבר מתביישים ומשתוקקים לשינוי. לא ייתכן שנסכים לדיכוי זכויות אדם רק כדי שהערבים לא יעלבו.
לא נשלים
אמריקה אומרת לא למילת נשים! לא לדיכוי נשים! לא לריבוי נשים! לא להכאת נשים! לא להסתרת נשים! לא לפדופיליה! לא לרצח על כבוד המשפחה! לא לנישואי תענוג! לא לנישואי קרובים! לא להצלפות בנשים שרוצות אהבה! לא לסקילת נואפות! לא לחטיפת שפחות! לא להבטחת אורגיות עם 70 בתולות למי שישחט המונים! איך יכול להיות שהשריעה לא נמצאת מחוץ לחוק הבינלאומי?
לא לברבריות! לא לפרימיטיביות! לא להסתה! לא לזעם ושנאה! אלו דברים שלצערנו ניתן לזהות בתרבות האיסלאם ואנו לא נשלים עמם! נחבק את מאות מיליוני המוסלמים שקצו בזוועות אך חוששים לומר זאת בקול רם.
הדברים שאני אומר אינם התלהמות, זו האמת המדעית! יפה מאוד מצידנו שאנו רוצים לחייך לאיסלאם, אך בל נשכח שאת תמונת המצב של המציאות יש רק גוף אחד המוסמך לקבוע: המדע! תקוותנו התמימה לעולם ורוד אכן יפה, אך לא מספיקה (כאן עליו להביא ציטוטים של מומחים בנוגע לאיסלאם).
אובמה אשם
אנו נחזיר את אמריקה אל תפקידה ההיסטורי: למשוך את העולם אל הקידמה, אל הנאורות האמתית, אל הדמוקרטיה האמתית, אל זכויות האדם, אל הסובלנות והרוגע. אסור לתת למגמה הנוראה לפיה האיסלאם מחדיר את תרבותו לתוך העולם המערבי להמשך. נהפוך הוא, אנחנו נמשוך את האיסלאם אל הנאורות.
המוסלמים יכבדו את הצביון והערכים שלנו, או שיחיו במדינות חשוכות משלהם. 4 שנים "נהנינו" מאובמה, זה לא הספיק לנו. עכשיו אתם רוצים עוד 8 שנים? 16 שנים אובמה? השתגעתם לגמרי? הטרור ילך ויתעצם, כל העולם יהיה במלחמה. נזקיו של אובמה גרועים מנזקיו של קרטר, שהעלה את חומייני!
בתמימות של החדרת דמוקרטיה לאיסלאם אובמה הפיל שליטים חזקים ופתח את שערי הגיהינום. אילו קדאפי היה ממשיך לרסן את לוב המצב שם היה הרבה יותר טוב. ברחנו מעירק כשידענו שאנו מפקירים אותה לזוועות, ואכן בדיוק אשר יגורנו בא. הפקרנו את היאזידים לדאעש כי חשבנו שהוא רחוק מאתנו, וכעת דאעש רודף אחרינו. אובמה אשם בשואת היאזידים!
אירופה כבר גמורה
סוריה היא טרגדיה שפשוט עצוב להזכיר. מלחמה איומה אינסופית ומיותרת למען שום דבר. במצריים יש אומנם מנהיג טוב, אך לא בזכות אובמה. אובמה דאג לעשות הכל הפוך. אירן מתעצמת, אפילו טורקיה מתאסלמת בתירוץ של דמוקרטיה. חייבים להתפכח: האיסלאם עדיין לא בשל לדמוקרטיה! בכל מדינה מוסלמית עדיין נדרש מנהיג חזק שירסן את הקיצונים. זו האמת, זו המציאות.
התרבות שלנו אינה בשלה להתמודד עם האתגרים שהאיסלאם מציב בפנינו. הנכונות שלנו להיות נחמדים ולארח אותם מתפרשת אצלם הפוך, כחולשה. אירופה כבר גמורה! אירופה היא כבר יבשת איסלאמית וזה כמעט סגור. חייבים להתפכח ולהתאים עצמנו למציאות. יש לנו ערכים יפים אך לא מציאותיים.
לאב המוסלמי השכול נישיר מבט ונאמר: השאלה היא כמה מוסלמים מתו על הגנת העולם החופשי, וכמה בני העולם החופשי מתו מידי מוסלמים? האיסלאם הורג בכל העולם, גם את עצמו וגם אחרים. ואיש לא טרח אפילו להציע למנהיגי האיסלאם לגנות את הטרור. דמם של קורבנות הטרור בראשנו!
שטיפות מוח
אנחנו לא נציע, אנו נדרוש מכל מנהיגי האיסלאם להוכיח שהם שונים ונפרדים מן האיסלאם הקיצוני. הם יחתמו על אמנה המגנה את הטרור! אמנת דתות נגד אלימות המוקיעה את האיסלאם הקיצוני, מקיאה אותו מקרבם, ומכריזה חד-משמעית שהם כופרים! הם לא יכולים לדבר בשם האיסלאם, והם לא ירביצו אורגיות עם עשרות בתולות אלא יקברו קבורת חמור וישרפו באש הגיהינום! מנהיג מוסלמי שיסרב לחתום יחפש מקום אחר לחיות בו.
אין ספק שהנצרות והיהדות יחתמו. גם על האיסלאם מוטלת החובה להוכיח שהיא לא דת של שנאה, פרימיטיביות, טרור ואלימות. אזרחי אמריקה, אל תתפתו אחר מניפולציות, שטיפות מוח ודברי חלקות. הבחירות כעת מהותיות. שגיתם! פעמיים! הלכתם שולל אחר חלקלקותו של פושע כנגד האנושות, שדרדר אותה לזוועות. כן הוא יכול. להרוס את העולם.
כדי לעשות טוב צריך להכיר ברע, לא להתחנף אליו. יש באיסלאם הרבה רע, הסתרת האמת היא פשע! אנו נדרוש ממנו להשתפר ונעשה את העולם טוב יותר. תודה.

תאריך:  04/08/2016   |   עודכן:  04/08/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לו הייתי טראמפ
תגובות  [ 16 ] מוצגות  [ 16 ]  כתוב תגובה 
1
עיצה לטראמפ מהקצה השני של
סתם עיצה  |  4/08/16 10:42
 
- קודם למד לכתוב עברית נכונה
לאיש העצות  |  4/08/16 14:30
 
- כמובן
אהרון שחר  |  4/08/16 14:53
2
מה קשה ?
או מסובך ?  |  4/08/16 11:04
 
- המציאות המורקבת
אהרון שחר  |  4/08/16 15:11
 
- אין אפשרות ימינה.
עוד לא הבנת  |  5/08/16 07:53
 
- טרם
אהרון שחר  |  5/08/16 09:53
3
ראייה מפוקחת של המציאות
עמעד  |  4/08/16 11:24
4
שחר, מאמר מצויין
מגיב ותיק  |  4/08/16 14:01
5
יופי של דברים. שפתיים יישקו
לאהרן שחר  |  4/08/16 14:39
 
- תודה לכל התומכים
אהרון שחר  |  4/08/16 19:25
6
זה לא משנה מה אומר טראמפ
רון ה.  |  4/08/16 14:49
7
אינני זוכר מתי לאחרונה הזדהתי
בבר  |  4/08/16 22:44
8
הבעיה עם טראמפ
נובל  |  6/08/16 11:56
9
השינוי שצריך לחול על טראמפ
עמוס שנער  |  7/08/16 03:32
 
- צודק בהחלט
אהרון שחר  |  7/08/16 21:42
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות בארה''ב
יהודה דרורי
יובל ברנדשטטר
הדרך לשלטון - גירסת השמאל    העיקרון המנחה את קלינטון יותר מכל עיקרון אחר הוא צדק גזעי, מה שקרוי אצלנו השד העדתי
יהודה דרורי
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי    והפעם - החיפזון מהשטן, נוכלת, תורתו התאימה יותר, עסקת איוולת והתבלבלו    שבת שלום
ענבל בר-און
בועז ביסמוט מישראל היום מדווח לנו שהילארי מדשדשת בסקרים הרחק אחרי טראמפ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il