X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
שוד המשכורות הגדול

הטור של פריצי

דרעי הוא הג'ינגס חאן של שוד התקציב הלאומי, והיכן שהוא עובר לא נותר לא לקט לא שיכחה ולא פאה החודש, למשל, הוא חתם על ההוראה שכל בוגר לימודי קודש שקול וזהה - לצרכי קבלת שכר מהקופה הציבורית - לבוגר אקדמיה
▪  ▪  ▪
[צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

דרעי הוא שר פיקח. פיקח מאד. את מה שפרוש האבא (מנחם ז"ל) המציא והבן (מאיר) שכלל, נגיסה פה ונטילה שם מכספי המדינה לטובת השטיבלך והישיבות ותלמודי התורה בסימטאות מאה שערים, אריה דרעי שכלל לשוד טוטאלי וחסר גבולות.
דרעי הוא הג'ינגס חאן של שוד התקציב הלאומי, והיכן שהוא עובר לא נותר לא לקט לא שיכחה ולא פאה. החודש, למשל, הוא חתם על ההוראה שכל בוגר לימודי קודש שקול וזהה - לצרכי קבלת שכר מהקופה הציבורית - לבוגר אקדמיה.
זה נעשה פשוט: משרד הפנים הוציא לעיריות חוזר המודיע להם שמעתה, לצורך קבלה לעבודה ברשות המקומית (והרשויות הן מעביד ציבורי ענק שמעסיק כ-140,000 איש ישירות ועוד 60,000 נוספים דרך העמותות והחברות שלו), יחשבו לימודים בישיבה כלימודים באקדמיה, ואם עשית 3 מהבחינות של הרבנות בדרך לתואר רב (אפילו לא גמרת ולא תגמור לעולם את כל השאר), יש לך כבר מעמד מקביל למי שלמד וסיים באוניברסיטה שיטות מחקר, סטטיסטיקה, אנגלית מתקדמת או כל תחום אקדמי אחר.
עכשיו הכל ברור: קודם סודר להם הפטור משירות צבאי ושירות לאומי כי תורתם אומנותם, ועכשיו תורתם היא קרדןם לחצוב בו משרות וג'ובים בעיריות. וגם לא צריך יותר מאשר חבר מועצה אחד או שניים של ש"ס בעירייה (וברובן יש יותר), שלא לדבר אם יש גם כמה מדגל תורה, כדי שהמחלקות העירוניות תתמלאנה במהרה בלומדי תורה שבמסרת עבודתם הם יבדקו מעכשיו, בהתסתמך על השכלתם הרחבה, את מפות מהנדס העיר ואת תוכניות הבנייה לגובה, הם יסללו כבישים ונתיבי התחבורה עירונים, ינהלו את מחלקות המים והבריאות והחרום, ובעזרת השם נזכה בקרוב לשלטון מקומי שאם עד כה היה בחלקו מושחת ובחלקו סתם חדל אונים, בקרוב הוא יהיה כולו חסר אונים לחלוטין ומושחת בלי גבולות. בכלל הרעיון שהגינון בעירכם יפרח כמו גינות מאה שערים ואסתטיקת עירכם תראה כמו רחובות בני ברק ודאי מביא רינה לליבכם.
לזכותו של דרעי שהוא מגיח כמו סיירת מטכ"ל בחשאי ולא משאיר שבויים. לא התקיים דיון בנושא, איש לא בדק מה ההשלכות, והכל נעשה בשקט דרך חוזר מנכ"ל שדינו כדין חוק ותקנה. ומעתה בכל מכרז עירוני יתמודד בוגר לימודי מנהל ציבורי באוניברסיטה מול תלמיד ישיבה ספרדית השולט בארמית. ותנחשו כבר לבד במי תבחר ועדת המינויים, כמו שתנחשו מה יהיו סיכוייה של בוגרת עבודה סוציאלית להתקבל לעבודה באגף הסיוע לנשים מוכות במחלקה לשירותים חברתיים של העירייה, כאשר מולה יהיו 2 מתמודדים שלמדו, ועוד בחברותא, את מסכת נשים.
זה שדרעי הפך בזאת להיות יקיר ומושיע כל הציבורים החרדים, אפילו הציבור החרדי עצמו עוד לא מבין. זה יקח שנתיים ושלוש והבאר הזאת תתחיל להוציא מים שישקו שבטים וקהילות שלמות בכל רחבי הארץ. 140,000 משרות תתפננה בדרך הטבע ב-25 השנים הקרובות, ואם מי שלמד הלכות הבדלה יוכל מהיום להתמנות כראש מחלקת מכבי האש של העירייה, מדוע אי-אפשר למנות את מי שלמד הילכות עירוב כראש פרויקט הרכבת הקלה בת"א שאמורה לחבר בגוש-דן כמה ערים יחד? מה, חיבור זה לא עירוב? ושתהיה לכם נסיעה טובה.
נשאר רק להתפלל ולקוות כי שר הבריאות שלנו, ליצמן, לא יתקנא בחברו האריה מש"ס, ששתקף וחמס והביא שלל רב עצום לקהילתו, ויעשה תרגיל כזה גם במערכת הרפואית שהופקדה בידיו. הרעיון להגיע באמבולנס לבית חולים ושם להיות מטופל על-ידי מי שהתמחה בסוגיית שור שנגח (אם הפצוע מובא מתאונת דרכים) ולהיות מועבר בהמשך לאיזה בוגר לימודי הלכות שחיטה (אם הפציעה אירעה בתגרת מועדונים) הוא נחמד ומשעשע, ומתאים בעצם למערכון של מונטי פייטון. הבעיה היא שאנו חיים כבר הרבה מאוד זמן במערכון הזה, וזו כבר לא בדיחה.

תאריך:  12/08/2016   |   עודכן:  12/08/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הטור של פריצי
תגובות  [ 11 ] מוצגות  [ 11 ]  כתוב תגובה 
1
החזקת הקואליציה בחוק ההסדרים
אורח  |  12/08/16 15:01
2
דרעי עבריין מורשע כך גם מעשיו
רון ה.  |  12/08/16 15:20
 
- The Lowering of Standards
יסודו של דבר  |  13/08/16 11:51
 
- תקשיב לאלכס, כול יום ביוטיוב
רון ה.  |  13/08/16 12:31
3
חחח
אלונוש  |  12/08/16 15:59
 
- אתה הדיוט ואידיוט
אחד העם  |  13/08/16 14:04
4
שוד?
ע  |  12/08/16 16:10
 
- אנגלית היא כלי יסודי
לעבודה מתקדמת  |  13/08/16 16:53
5
שוד המשכורות הגדול.
הנחל 37  |  12/08/16 16:15
6
מעשרת צדיקי סדום !!!
אליהו הנביא  |  13/08/16 11:32
7
דרעי גאון
קרן מר.  |  16/08/16 23:26
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוני בן-מנחם
יו"ר הרשות הפלשתינית דחה שתי הצעות אמריקניות לחידוש המשא-ומתן עם ישראל    מחמוד עבאס מעוניין בבינאום הסכסוך ופרישה מהחיים הפוליטיים תוך עימות עם ישראל
איתמר לוין
התנהגותה של עו"ד אפרת שדה מלמדת עד כמה נחוצה הביקורת על הפרקליטות - אבל הנציבות הפכה לגוף מסורס שלא יוכל לעשות דבר
איתמר לוין
כמה הערות בנקודת האמצע של אולימפיאדת ריו: על ההיבטים הפוליטיים, על החמצת ההזדמנות לבער את נגע הסמים, על הלאומנות המוגזמת וגם על ההופעה הישראלית ולקחיה
שמעון זיו
אז כן עד שעה 15:00 כל יום עבודה שווה לכל נפש, ומשעה זו ואילך בית חולים פרטי לבעלי ביטוחי הבריאות
אברהם פכטר
מתעללים בנשיא קצב    טראמפ - סחרחורת גבהים    הילרי - סובלת בגלל אובמה    הניורק-פוסט - הסכם עם אירן הונאה    טענות ממוחזרות - מהמתנגדים    הקטל בדרכים - יש פתרונות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il