X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
מתחילת השנה האחרונה נמצא כבר סטורן הכוכב המאתגר אצלכם במקום המקושר עם כל מה שקשור ליחסים איתכם ועם הסביבה הקרובה שלכם במעגל הראשון של חייכם
▪  ▪  ▪
[צילום: AP/Victor R. Caivano]

השבוע נגיד מזל טוב למזל החודש - בתולה.
תאריך כניסת המזל: 23.8 ועד ל-23.9. אלמנט: אדמה. סמל המזל: אישה מחזיקה בשיבולים. איבר בריאותי רגיש: מעיים, קיבה ונטייה כללית למחלות שמקורן נפשי. איכות המזל: משתנה - יש לילידי המזל יכולת להשתנות בהתאם להתרחשויות המצבים השונים בחיים.
תכונות חיוביות של ילידי המזל:
צניעות, נטייה למושלמות, מעשיות ודייקנות. חכמים במיוחד, מסודרים, מאורגנים ורואים הכול לפרטי פרטים. אנשים שהגדולה שלהם היא בנתינת שירות תכליתית לזולת, בעלי נטייה טבעית לתזונה נכונה והיגיינה בריאה, נוטים להשתלב בשינויים המתבקשים מתוך הנסיבות. נאמנים מאוד.
תכונות שליליות של ילידי המזל:
פסימיים, דאגניים, בעלי נטייה למחלות שמקורן פסיכוסומאטי (נפשי), יורדים לקטנות ומטרידים את הזולת, ביקורתיים, עוקצניים, שומרים על מרחק רגשי, שמרניים, מחושבים, רכושניים, מערכות היחסים שלהם מושתתות על בסיס של "תן וקח", בעלי נטייה למושלמות ודרישות דומות מהזולת.
תחזית כללית שנתית לילידי המזל:
שפע - עד לסוף חודש ספט' עדיין יכולים אלה שנולדו בשליש האחרון של המזל ליהנות מהאפשרות שמביא איתו הכוכב יופיטר. לאחר מכן, יעבור הכוכב אל בית הכספים שלכם וישהה שם במשך כל השנה הקרובה. מאחר שאתם מזל כל כך תכליתי שמחפש יעילות ומעשיות, הרי שבשבילכם זוהי תקופה מצויינת לביסוס מעמדכם הכלכלי. נראה שתקבלו הזדמנויות חדשות מבחינה כספית ותוכלו להתנהל בדרך כזו שתעשיר את הקופה הפרטית שלכם. היזהרו מהיסחפות יתר בעקבות ההצלחה שתגיע אליכם ובעיקר בין החודשים מרץ ועד יוני 2017.
קושי - מתחילת השנה האחרונה נמצא כבר סטורן הכוכב המאתגר אצלכם במקום המקושר עם כל מה שקשור ליחסים איתכם ועם הסביבה הקרובה שלכם במעגל הראשון של חייכם. ייתכן שעובדה זו נובעת מכך שכל הקרובים לכם נאלצו לעבור שינויים בעקבות אירועים שאתם חוויתם ונראה שהפעם אין לכם תירוצים איך להצדיק את ההתנהגות שלכם או את של אלה שאתם מנסים לגונן עליהם בכל מחיר. הקשיים שתחוו יהיו גם המנוף להתחיל מערכת יחסים חדשה וממקום יותר נכון ואמיתי.
שינויים משמעותיים יכולים לקרות בין החודשים מאי ועד אוגוסט 2017.

התחלות חדשות
טיפ לילדי השבוע - ילידי השבוע עדיין יכולים ליהנות ממעבר כוכבים חיובי בבית הכספים ומהיכולת שלכם לקבל עזרה ממקום שלא ציפיתם לו
▪  ▪  ▪

טלה
זה הזמן שלכם להשקיע הרבה חשיבה כיצד אתם יכולים לחזק מערכות יחסים שהתרופפו. נראה שלעיתים אתם רואים רק את הצד שלכם ופחות קשובים לצרכים של הצד שכנגד. ייתכן שאנשים מצפים להרגיש מכם אכפתיות אישית לגבי כל הסובב אותם וייתכן שהיו פעמים שלא נתתם לקרובים לכם להרגיש שהם במרכז תשומת הלב שלכם וזה הזמן לתקן זאת.
שור
נראה שאתם מוטרדים מאוד בענייני כספים ובעיקר כאלה שציפיתם להם ואתם רואים שהזמן עובר ואין לכם יכולת לקבל את הכספים שחייבים לכם בחזרה. אתם נמצאים במצב עדין מאוד, כיוון שנראה שאלה שחייבים לכם הינם אנשים קרובים ועכשיו אתם במלכוד כיצד להתנהג איתם. לא תהייה לכם ברירה אלא לערוך סדרי עדיפויות ולהחליט האם הכסף חשוב יותר או היחסים.
תאומים
הקונפליקט שאתם חשים נמצא עכשיו בעיצומו של זמן שבו צריך להגיע להחלטות. מצד אחד כל דבר מרגיז אתכם והסף שלכם מאוד נמוך ומצד שני נראה שאתם מרגישים בתוך תוככם שאתם חייבים להחזיק מעמד ולשמור על איזון על-מנת שתוכלו לעבור את הסערה הנוכחית עם תחושה שהנה הצלחתם לעמוד ביעדים שהצבתם לעצמכם. אל תמהרו להסיק מסקנות.
סרטן
אתם עסוקים מאוד בכל מה שקשור לטיפוח וטיפול בסביבה הטבעית שלכם גם אם היא רחוקה מכם גאוגרפית. אנשים מצפים מכם שתעזרו להם ומאחר שהם קרובים אליכם מאוד רגשית ואף משפחתית אין ספק שאתם משקיעים את מקסימום הזמן על-מנת לעשותם מאושרים, על-ידי כך שאתם לוקחים על עצמכם את מרבית החובות המשפחתיים (לא בהכרח רק כספים )ומנסים לפעול על-מנת לסגור קצוות.
אריה
כבר בטיפ ציינתי כי אתם בתקופה טובה מאוד מבחינה כלכלית כיוון שנראה שעד היום למרות הקשיים פעלתם נכון והנה הכוח בידיים שלכם ואתם יכולים להפעיל אותו כפי שאתם רוצים על-מנת להשיג את המטרות שלכם. המשך חשיבה הגיונית ולא רגשית תעזור לכם לפעול גם בהמשך בצורה מעשית על-מנת להגיע להישגים אליהם אתם שואפים להגיע. במידת הצורך הפעילו קשרים אישיים.
בתולה
גם בשבוע הזה אתם יכולים להמשיך וליהנות ממעבר הכוכבים האישיים המסמלים עבורכם את ההתחלות החדשות בנושאים שכל כך חשוב לכם להצליח בהם. הכוכב וונוס בדרך כלל פחות מרגיש בנוח במזל שלכם בגלל הביקורתיות הסמויה שלכם לאנשים, אך מבחינה כספית הוא בדיוק הכוכב שמאפשר לכם להפעיל קשרים על-מנת למנף את עצמכם למקומות שאתם שואפים אליהם.
מאזניים
אתם נמצאים בתקופה שהתרחשויות רבות בחייכם מתנהלות מאחורי הקלעים. זה בדיוק הזמן שבו מומלץ לכם לתכנן את עתידכם ובהתאם לכך לפעול. נצלו קשרים קיימים על-מנת לחזק אתכם, על-מנת שברגע שתרצו תוכלו לפרוץ החוצה עם תוכניותיכם. נראה שהחשיבה שלכם נכונה, אך כרגע עדיין לא הגיע זמן ההבשלה ואתם בתהליכים ובעבודה פנימית.
עקרב
התוכניות שלכם מתחילות להבשיל ולשאת פרי. זה בדיוק הזמן שאתם עדיין לא ממש מגובשים בדעותיכם אך הכיוון כבר ברור לכם. הקשיים הכלכליים הם אלה שמביאים אתכם לפעול ונראה שאתם בהחלט בכיוון הנכון. אתם מוערכים מאוד במעגל בו אתם חיים כיוון שכולם יודעים להעריך את סגולותיכם הטובות והחיוניות לקידום ושמירת מטרות וערכים.
קשת
נראה שהכוכב סטורן התיישר בימים אלה ואלה מכם שנולדו במחצית הראשונה של המזל יכולים להתחיל לנשום לרווחה כיוון שסוף-סוף אתם יכולים להרגיש שהנה קשיים משמעותיים נמצאים כבר מאחוריכם ובעיקר בריאותיים שעיכבו אתכם בדרככם. אתם נמצאים עכשיו בהתחלות חדשות ומומלץ לכם לחשוב בצורה חיובית ואופטימית על-מנת שתוכלו לייצר לעצמכם מעגלים נכונים.
גדי
בשבוע הקרוב ייתכן שיהיו לכם חלומות שלא תבינו את פשרם וייתכן שחלקם יהיו גם אגרסיביים לטעמכם. אל תילחצו כיוון שזו דרכו של תת-המודע לשחרר מתחים פנימיים. הקשיבו לחלומות שלכם ייתכן שתמצאו שם פתרונות לבעיות שהציקו לכם עד היום ולא ידעתם כיצד לפתור אותם. נסו לצאת לחופשה קצרה ומרעננת שתחדיר ותכניס אליכם אנרגיה.
דלי
אתם נמצאים בתקופה מאוד משמעותית שבעיקרה חשבונות נפש על מה עשיתם בשנה האחרונה, כיצד אתם רוצים לחיות את חייכם ומה עליכם עדיין לעשות על-מנת שתוכלו לסמן לעצמכם וי כשתגיעו למטרות הנכספות. ייתכן שנושאי כספים עדיין לא מגובשים אצלכם, אך זה בדיוק הזמן שבו עליכם לבדוק בעזרת ייעוץ חיצוני מהי הדרך הנכונה עבורכם לפעול.
דגים
אתם עובדים קשה ולעיתים קשה מדי בגלל הצורך שלכם להספיק ולסגור קצוות. ייתכן שבתקופה האחרונה התקרבתם קצת יותר לאנשים שבעבר הייתם מרוחקים מהם פיזית ורגשית, אך נראה שהפעם אתם במקום הנכון על-מנת לעשות שלום עם הסביבה שבה אתם חיים ובעיקר עם עצמכם. אל תחמירו עם כל התובנות שלכם לגבי עצמכם, כיוון שאתם בהחלט במקום הנכון.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* מומלץ לעשות מפה אישית אסטרולוגית על-מנת לקבל תמונה מפורטת.
תאריך:  15/08/2016   |   עודכן:  15/08/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ראובן לייב
בירושלים נפתח היום הפסטיבל הבינלאומי לתיאטרון-בובות בעשרות הופעות מרתקות של אמנים מהשורה הראשונה בארץ ובעולם, כשהוא מיועד הפעם לא רק לבני הגיל הרך, אלא גם למבוגרים
חובב לויטס
הדעיכה בבורסה. בראש ובראשונה צריך לשים לב שמדובר בדעיכה המאופיינת בירידה בכמות החברות הנסחרות ולא בירידה במחזורים. הסיבות למציאות זו אינן גזירה משמיים - ואפשר לטפל בהן אם כל הגורמים הרלוונטיים ירתמו לעניין. כך קובע שרון חנס הוא פרופסור למשפטים ומנהל מרכז צגלה למחקר בינתחומי של המשפט באוניברסיטת תל אביב
בלפור חקק
מי שמביט בציורי הילדות של שפרה חרלף מרגיש שהוא קורא סיפור, אין זה ציור בלבד, זו צלילה לעולם של אסוציאציות וזיכרונות ילדות
עליס בליטנטל
קומדיה סאטירה חברתית מושחזת על החברה הגרמנית בימינו, שכתב לוץ היבנר, עלתה בהצלחה ב 2010 והפכה גם לסרט מצליח, אותה תרגם אורי שני, וביימה חגית רכבי ניקולבסקי בקצב שסוחף את הצופים לקלחת כיום של המעמד הבינוני הגבוה בגרמניה (המזרחית לשעבר). כי מה שקורה שם - קורה גם כאן. על כל התהפוכות בסולם הערכים שם וכאן
יואב יצחק
חוקרי המחלקה לחקירות שוטרים חתמו על הסכם למתן חסינות לאלון חסן בפרשת רונאל פישר, אך לא השכילו לחייבו ומראש בהסכמה להסרת חיסיון עורך-דין לקוח ביחסיו עם בא-כוחו דאז עו"ד פישר    עכשיו הם תקועים, בשל עמידתו של פישר על זכויותיו: לחקור בחקירה נגדית את עד המדינה, הוא אלון חסן, בדבר מכלול היחסים שהיו ביניהם, כולל מידע שהובא למשרדו של פישר העלול להעלות חשדות חמורים נגד חסן ו/או נגד בא-כוחו בני כץ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il