X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
העולם החופשי תחת מתקפה! שתי דתות תוקפות אותנו במקביל משתי גזרות! המלחמה נוחלת הצלחה מסחררת ומתקדמת היטב בכל הגזרות! הסיבה פשוטה: איש אינו מבחין בקיומה!
▪  ▪  ▪
דת פרימיטיבית [צילום: AP/Shakil Adil]

אנו נמצאים בעיצומה של מלחמת עולם. מלחמת ציוויליזציות בה תרבות האיסלאם מנסה לכבוש את העולם, ושועטת בקצב מסחרר בכל הגזרות. איש אינו מבחין בכך, למעט המדע. הנה ד"ר מילשטיין: "בעולם מתחוללת עכשיו מלחמת העולם החמישית, שהיא מלחמת הציוויליזציות הראשונה - מלחמתו של האיסלאם נגד המערב". אבל העולם כה מדושן עונג מעצמו שאין לו פנאי להתייחס למדע.
זו מלחמה מתוחכמת בקנה מידה שלא היה כדוגמתו. השימוש בהסוואה מושלם עד כדי כך שהעולם לא מצליח לזהותה. היא מורכבת מנדבכים רבים: הקיצונים ביותר משתמשים בטרור וזוועות. הקיצונים עוד יותר (אירן) מתארגנים בנחת לשימוש בארסנל גרעיני. במקביל החוויות של "מלחמות שגרתיות" בתוך העולם הערבי מייצרות נחילים של מיליוני פליטים אשר כובשים מהר אבל בטוח את אירופה.
הכיבוש האירופי מתבצע לא מעט בשיטה הדמוגרפית, דמוקרטית, וגם בשיטת השתלטות על צביון (חלקים גדולים מאירופה כבר נראים כמו עזה). האיסלאם באירופה הגיע לרמת השפעה כזו שהפוליטיקה נאלצת להתחנף לציבור המוסלמי, מה שמשתלב נפלא עם האנטישמיות הישנה והרעה.
סרטן בלב האומה
עד כאן עסקנו במאמצי הכיבוש של תת-תרבות האיסלאם. אבל היא לא לבד. גם התרבות שלנו התגייסה למלחמה... מהצד השני. היא כה תשושת נפש ומבולבלת, שהיא התגייסה במלוא אונה כדי לסייע לאיסלאם להשתלט על עצמה.
איבדנו את המערכת החיסונית. ה"חיידק" האיסלאמי הצליח למצוא את נקודת התורפה הגורמת לנו לעיוורון, ואנו לא מסוגלים להבחין בו. כך שבנוסף להתקפות של האיסלאם, אנו סובלים גם ממחלה אוטו אימונית המסייעת לו במאבקו - כסרטן הנאבק בעקשנות ובהתלהבות למען השמדה עצמית.
דת ומשפט
התרבות שלנו, תרבות הנאורות, הגיעה לרמה של דת. היא סוגדת לערכים מסוימים כאילו ניתנו כתורה מסיני. האיסור להטיל בהם ספק כה קדוש, עד כדי כך שגם הפילוסופים בלעו את הלשון.
יש לא מעט שטויות שכולנו בתקופתנו, בתרבותנו - דתנו "יודעים" שהם אמת היצוקה בסלע, ובהם: רב תרבותיות, עליונות מוסרית, איסור הכללה, איסור ענישה קיבוצית, איסור פגיעה בחפים מפשע, ענישה מידתית, משפטיזציה של הכל.
אבל הפעם נתעכב במיוחד על הטרור הרוחני של עצמנו בנושא: אמוק הגזענות תוך זלזול בצביון. התרבות שלנו היא גועלית מאוד מבחינה מוסרית. היא נהנית מגזענות מגדרית קשה - "אבא" נחשב פשע פלילי שהעונש עליו קנסות עתק לשנים ארוכות. אישה נחשבת זן מוגן ולכן חוקי מדינת ישראל מתירים לה להעליל על גברים.
זה עוד כלום לעומת גזענות מעמדית: עשיר נחשב מלך בן מלך, עני - כלב בן כלב. אנחנו גזענים חזיריים, אבל כל כך מעריצים את עצמנו, שאנחנו מספרים לעצמנו שאנחנו סופר מוסריים. הדבר בא לידי ביטוי במיוחד בטרור רוחני כלפי כל מי שמעז לומר את האמת על הערבים.
דת השלום
אז מהי האמת? תרבות האיסלאם היא תרבות פרימיטיבית, ברברית, פרזיטית, שטופת דם, טבח וזוועות. מיליארד אנשים שלא מצליחים לנהל דמוקרטיה אחת. כה ברברים שלא בשלים לדמוקרטיה חייבים דיקטטור חזק, אחרת אנו מקבלים "אביב ערבי" כמו בסוריה, ו"דמוקרטיה" כמו בעזה, ברשות הפלשתינית או בטורקיה.
איפה שתשים אותם בעולם הם ירצחו, פשוט לא יכולים להתאפק. נהנים מדעות חשוכות כמו רדיפת להט"בים וחוקי שריעה מזעזעים. אלימות כידוע הולכת מצוין עם סקס, כך שהם נהנים ממבחר משובח של סטיות מין קשות ובהן: מילת נשים, דיכוי נשים, ריבוי נשים, הכאת נשים, הסתרת נשים, רצח על כבוד המשפחה, פדופיליה ממלכתית, נישואי קרובים, נישואי תענוג, חטיפת שפחות, סקילת נואפות, שי צנוע של אורגיות עם 70 בתולות לשהידים מצטיינים.
אילו גואל רצון היה מיישם רק חלק מזערי מכך היו עוצרים אותו מזמן, אבל בגלל שהכת שלהם כה הצליחה עד כדי סדר גודל של מיליארדי אנשים, אז העולם "מכבד" את ה"מסורת" שלהם. השילוב של שתי הדתות: שלנו ושלהם קטלני לאנושות.
משווים את הצביונות לגזענות
את כל ההקדמה הזו כתבתי כדי להתייחס הפעם לדבר הבא: אמר כי "אינו רוצה ערבים אצלו בבריכות" - ונתבע במיליונים. הטרור הרוחני של הדת שלנו, הנעזר בסיפורי אגדות על מוסר עליון כביכול מחד-גיסא, וטרור משפטי מאידך-גיסא, אונס אותנו להחדיר ערבים לוורידים שלנו, ואוי ואבוי למי שיעז להביע תרעומת.
אולי כדאי גם להציץ בקישור הזה: בריכת שחייה בגרמניה אסרה ממהגרים להיכנס לשטחה. מהגרים עשו את צרכיהם בבריכה ציבורית ואוננו בג'קוזי המתרחצים נטשו את המקום. תרבות אחרת...
אני לא זוכר שבחרתי בגברת נאור, או בברק או במזוז לנשיאות בית המשפט העליון. בוודאי לא בחרתי את חוקי המשפט הבינלאומי לפיהם מתנהל בית הדין בהאג. כך שלמרות הדמוקרטיה כביכול, המערכת המשפטית היא בפועל הרשות המבצעת של דת הנאורות.
אז אני מצהיר בזאת: צביון הוא ערך עליון! מה הטעם במדינה יהודית ללא צביון? בשביל מה קמו היהודים והקימו מדינה יהודית בארץ ישראל היא מדינת ישראל? בשביל כל אויביה? הטמטום של דת הנאורות נובע בין היתר מאי הצבת גבולות. מיעוט צריך להיות מיעוט. מרגע שהוא מאיים על הצביון הוא כבר לא מיעוט במשמעות מיעוט. דת הנאורות לא יודעת כיצד להתמודד במקרים הגבוליים והיא נאלצת (או נהנית) להעניק לתרבות המנסה להשתלט עליה את כל דרישותיה ולפתוח בפניה את דרך המלך.
יש כאן אינסוף אבסורדים. בנוסף לאיסור שהנאורים מטילים על הישראלים לקיים צביון השונה מן הצביון הערבי, הם גם מעדיפים להתעלם מהגזענות המובנית בתרבות הערבית, שהיא כה חזקה עד כדי כך שכמעט כל ישראלי שמתקרב אליה נשחט או פשוט מרגיש לא בנוח להתקרב אליה.
בנוגע לתביעה המדוברת, כל עוד שלא בוצעה בפועל סלקציה של ערבים, הרי שמדובר בהבעת דעה. גם אם היא גזענית לפי הגדרת כוהני דת הנאורות, עדיין אין המשפט מתיר להעניש על דעות. אם טראמפ לא יבחר, אנו צפויים להתקדמות משמעותית בכיבוש הערבי גם ב-8 השנים הבאות. כן, גם היא יכולה להרוס את העולם.

תאריך:  16/08/2016   |   עודכן:  17/08/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פלשתינים עליך שמשון
תגובות  [ 30 ] מוצגות  [ 30 ]  כתוב תגובה 
1
ה"עולם החופשי/טיפשי" חי כעיוור ל"ת
א. וינשטיין  |  16/08/16 09:35
2
לתרגם המאמר לגרמנית
הימלר ישמח  |  16/08/16 10:59
 
- חחח
אהרון שחר  |  16/08/16 12:39
 
- הבעיה היא לא
באום  |  16/08/16 12:58
 
- אתה פשוט מכחיש שואה נבזה!
אהוד פרלסמן  |  16/08/16 17:01
 
- אידיוט. אתה כנראה צאצא של
בני בנקר  |  17/08/16 09:41
3
מאמר שטיפת מוח להדיוטות
שפוי  |  16/08/16 12:55
 
- כאן חשדתי:המכנה עצמו שפוי...
השפוי=המתנשא הזה?  |  16/08/16 13:22
 
- כבודו מוזמן להסביר דמוקרטיה ל"ת
שפוי  |  16/08/16 22:51
 
- חשבתי שהסמולנים הפסיקו עם
בני בנקר  |  17/08/16 09:49
 
- רוב הציבור
באום  |  16/08/16 14:05
 
- יואיל כבודו ויסביר
שפוי  |  17/08/16 00:04
 
- דמוקרטיה בנוייה
באום  |  17/08/16 08:32
 
- דמוקרטיה ???
דפוי  |  18/08/16 08:45
 
- שפוי? עיוור! ל"ת
בבר  |  16/08/16 14:13
 
- מעניין מאוד
אהרון שחר  |  16/08/16 14:35
 
- לא בדיוק...
שפוי  |  18/08/16 10:50
 
- כן בדיוק
אהרון שחר  |  18/08/16 12:09
 
- ומי ישמור על השומר? ל"ת
שפוי  |  19/08/16 00:52
 
- ומי ישמור על השומר
שפוי  |  19/08/16 09:26
 
- מודעות לתרבות
אהרון שחר  |  19/08/16 10:32
 
- תרבות דיון ציבורי? בישראל???
שפוי  |  20/08/16 22:59
 
- היא הנותנת
אהרון שחר  |  21/08/16 09:21
4
טראמפ מסביר זאת מצויין:
רון ה.  |  16/08/16 14:14
 
- אכן
אהרון שחר  |  17/08/16 07:47
 
- זה נראה שהיועצים
באום  |  17/08/16 10:02
 
- גם אני התרשמתי אבל
אהרון שחר  |  17/08/16 18:40
 
- זה לא מוזר
באום  |  17/08/16 20:34
 
- לא חשבתי על זה
אהרון שחר  |  17/08/16 21:38
 
- אם יש
אדם אחד,  |  18/08/16 06:17
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות העולם הערבי
יוני בן-מנחם
בכיר החמאס יחיא סנוואר משלים בעצם ימים אלה את השתלטותו על הזרוע הצבאית של חמאס. על-פי מקורות בעזה הוא יתמודד בסוף השנה בבחירות הפנימיות על תפקיד יו"ר הלשכה המדינית של התנועה
יוסף דיין
הנה נקרתה בדרכו של ראש ממשלת ישראל הזדמנות קורצת: אובמה לא יהיה עוד בבית הלבן ואולי גם הילרי קלינטון ההיסטרית, שנתמכת בידי אובמה, המעיד עליה "שהיא מתאימה יותר ממני לתפקיד", גם היא לא תשכון בלשכה של בעלה לשעבר
יהודה דרורי
סיטואציה מאוד מבישה מבחינתם שחייבת להיות מנוטרלת אצלם על-ידי קישקושי מלחמה נגד ישראל, כי מי שבאמת מבין בנושאי מלחמה יודע שמי שמסוגל למחוק ב-8 דקות זו ...ישראל את אירן
אריאל י. לוין
כוחות ג'יהאדיסטים ניסו לתקוף בסירות תופת את נמל אל-מוכלא, בו מוצבים כלי שייט של הקואליציה הפועלת נגד המורדים החות'ים
מרדכי ליפמן
האם מסתמנת תהפוכה במזרח התיכון?   בהליכים להקמת ציר אנטי אירני, עשויות מדינות ערב המתונות "לרדת" סופסוף מהשפה המיליטנטית שלהם כלפי ישראל
רשימות נוספות
נשק אירופי למוסלמים קיצונים  /  אריאל י. לוין
דאעש מאבד שטחים - ומחויב לפיגועים   /  אריאל י. לוין
מוקד עימות חדש בין הסונה לשיעה  /  יוני בן-מנחם
משבר בין הרש"פ לאירן  /  יוני בן-מנחם
ארדואן מחזר אחרי רוסיה  /  יוני בן-מנחם
סוסים וזברות  /  אריאל י. לוין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il