X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מיוחדים ברשת
אודי סגל ממעריב מצא פתרון להנחתה הצפויה של אובמה אחרי 8 בנובמבר: ביבי צריך ליזום יוזמה אזורית חדשה
▪  ▪  ▪
אודי סגל. וגר זאב עם כבש ואיראן תהפוך ציונית [צילום: פלאש 90]
התנועה הציונית באיראן (לפי האוטופיה של אודי סגל) [צילום: AP]

אודי סגל ממעריב מודאג, כמו כולנו, ממה שיעשה ברק אובמה לבנימין נתניהו (ולעם ישראל) אחרי ה 8 בנובמבר, הכל בשביל להשאיר אחריו את השובל הקרוי "מורשת אובמה": אז כדי שאובמה לא יקדם החלטה אומללה במועצת הביטחון, מציע סגל שאנו נרוץ לקראתה, כי מה שלא יבוא ברע, יבוא בטוב.
הוא מציע שביבי (לא פחות) יסכין ליוזמה אזורית, ויש לו רעיון גדוש בפרטים. הוא כותב:
"היוזמה צריכה להתבסס על מפת הדרכים, אותה תוכנית עתיקה מ 2003, שהונחתה על אריאל שרון ושאותה אישרה ממשלת ישראל עם הסתייגויות, ושאותה קיבלה גם ממשלת הרשות הפלסתינית בראשות אבו-מאזן. נתניהו, אגב, היה אז שר האוצר והצביע בעד. את מתתווה מפת הדרכים ההיא צריך לעדכן, לשדרג, להרחיב, ולהפוך אותה למפת דרכים לעשור הקרוב למזרח התיכון".
אני חייבת לציין כי קצת הופתעתי מהפרטים שמציע סגל, שכוללים הסדר עם אירן (?) שבו אירן תתחייב להפסיק לממן את הטרור (הערה שלי: בערך כמו לבקש מביבי לוותר על הסיגרים שלו או לבקש משרה לוותר על סטנדרט הניקיון המחמיר שלה), הסדר עם סוריה שבו ישראל תתגייס לשקם את סוריה (הערה שלי: כאילו שחסרים קשישים ניצולי שואה בארץ ושיש עודף משאבים), תסיר את שלטון אסד, תיצור מובלעת עלוואית בסוריה, וסוריה, כמובן, תחדל ממימון הטרור.
גם לגבי המצרים יש לסגל מה שאני מכנה הזיות: הוא מסביר שהבדואים במדבר סיני לא ממש אשמים שהם הצטרפו לדאעש, פשוט לקחו להם את מקור פרנסתם הקודם, "תיירות והברחת נשים", אז המסכנים נאלצו לקושש בקשיש אצל דאעש. כך, לפי סגל. ערבים הם אף פעם לא אשמים, הם ילידים קטנים ומסכנים, שאם מישהו גוזל להם את הפרנסה ב"הברחת נשים", הם פשוט נאלצים לחפש פרנסה אחרת, ודאעש הגביר היה שם "במקרה", לפרנס אותם. אז יש לו גם תוכנית כיצד להשיב לבדואים את הפרנסה שלהם, כדי שלא יחתמו אבטלה אצל דאעש.
גם לגבי הפלשתינים יש לסגל פתרון קסם: מדינה פלשתינית מפורזת, כקרש קפיצה להעברת הריבונות לפלשתינים: אלו אותם פלשתינים שהתחייבו הרי להפסיק את הטרור בשנות התשעים, תוך שהם קורצים לחמאס ומטפחים מכל בחינה את קבלני הביצוע של הטרור.
אותם פלשתינים שהבריחו בבגאג' 4 מחבלים כשערפאת בא לעזה, עוד בשנת 1993, אותם פלשתינים שמחנכים את ילדיהם לשנאה אנטישמית, עם ספרי לימוד שנראים כמו ספרי הלימוד של גרמניה הנאצית, רק שהכיתוב ליד הקריקטורה האנטישמית הוא בערבית, הם אלו ש"יסכימו" להסדר אזורי עכשיו.
סגל הוא אומנם הכתב המדיני של חדשות ערוץ 2, ואין לי ספק שהוא חכם וגדול בתורה המדינית ומבין יותר ממני, ואני הקטנה, קטונתי. אך החזון שלו נשמע לי הזוי, ואני בטוחה שזה בגלל שהסלמונלה נכנסה לו לחביתה של ארוחת הבוקר.
ככל שידוע לי, כשמדברים על "הסדר אזורי", מדברים על הסדר עם הגורמים הסונים, או הגורמים ה"מתונים", כגון "ערב הסעודית", שבמדדים של "מזרח תיכון" נחשבת ל"מתונה" (כי הם "רק" אוסרים על נשים לנהוג, ו"רק" כורתים ידיים לגנבים וכו'). עוד לא שמעתי על מזרח תיכון חדש אוטופי שבה מדינות שיעיות כמו אירן וסוריה תוותרנה על אידיאולוגיה שיעית מושרשת, רק כי מישהו פינטז אוטופיה שכזו בהשפעת סלמונלה.
אני מציעה לאודי סגל להצטרף לתובענה ייצוגית שתכונן ככל הנראה, בקרוב, כנגד כל יצרני המזון שהתרשלו ולא מנעו חדירת סלמונלה למזון: לפי הזיות המזרח התיכון החדש של סגל, שבו השיעים ממירים את דתם לציונות, זה מרגיש כאילו יש לו עילת תביעה כלפי הרבה מאוד יצרני מזון.

תאריך:  19/08/16   |   עודכן:  19/08/16
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המזה"ת החדש של אודי סגל
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
האמן לערבים כשמדברים בערבית ל"ת
דוד ש  |  19/08/16 14:44
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-ערבי
ענבל בר-און
יועז הנדל מידיעות אחרונות מזהיר אותנו שהיום זה פחות דונם ופחות פרה, ומחר ישראל תאבד את המשילות שלה בנגב ובגליל
אריאל י. לוין
מרוב דיבורים על מנהרות תקיפה בדרום ועל עתידה של הרשות הפלשתינית במרכז, קצת שוכחים את הצפון. מתברר שלא מעט מתרחש גם שם, וגם צה"ל ומשרד הביטחון ערים לכך
אהרון שחר
העולם החופשי תחת מתקפה! שתי דתות תוקפות אותנו במקביל משתי גזרות! המלחמה נוחלת הצלחה מסחררת ומתקדמת היטב בכל הגזרות! הסיבה פשוטה: איש אינו מבחין בקיומה!
איציק וולף
הרבה יותר הגיוני, זול, שוויוני וראוי שמערכת החינוך תשלח תלמידים לסיור מודרך בהר-הבית מלשלוח אותם לסיור במשרפות בפולין    רשמים מביקור ראשון בהר-הבית
אריאל י. לוין
ראש מספן ציוד, תת-אלוף יוסי אשכנזי: צריך להיערך לאפשרות שלארגוני טרור יהיו יכולות להבריח סמים מתחת למים - ולהשתמש בהן גם להעברת נשק
רשימות נוספות
רוב הציבור נגד שת"פ עם הרש"פ  /  עידן יוסף
שר החוץ המצרי יגיע לביקור בישראל  /  עידן יוסף
אבו מאזן: אני לא אנטישמי  /  עידן יוסף
השכול לא צריך להכתיב מדיניות  /  ענבל בר-און
נתניהו לא מתנצל  /  עמי דור-און
סוסים וזברות  /  אריאל י. לוין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il