X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
תאריכי הנסיגה המדויקים יהיו בין התאריכים ה-30 באוגוסט ועד ה-22 בספטמבר. המזלות שיחושו בצורה החזקה ביותר את השפעת הכוכב יהיו המזלות הבאים: בתולה, דגים, קשת, תאומים, דלי וטלה. גם מי שמקורב לאנשים במזלות אלה יחוש בנסיגה
▪  ▪  ▪

כמו בכל שלושה חודשים גם השבוע נכנס כוכב התקשורת המוכר יותר בשמו מרקורי לנסיגה במזל בתולה וישהה שם למשך שלושת השבועות הקרובים.
תאריכי הנסיגה המדויקים יהיו בין התאריכים ה-30 באוגוסט ועד ה-22 בספטמבר. המזלות שיחושו בצורה החזקה ביותר את השפעת הכוכב יהיו המזלות הבאים: בתולה, דגים, קשת, תאומים, דלי וטלה. גם מי שמקורב לאנשים במזלות אלה יחוש בנסיגה.
כבר כמה ימים לפני כניסת הנסיגה תורגש השפעת הכוכב ולכן כדאי לקחת זאת בחשבון בזמן שמתכננים אירועים שונים. גם בסיום תאריך הנסיגה הרשמי ייקח עוד כמה ימים עד אשר דברים יחזרו למסלולם הרגיל.
ולמי ששכח מהן השפעות הכוכב - הרי שתפקיד הנסיגה הוא להאיר על-ידי אירועים שונים בעיות שהיו תמיד, אך בזמן רגיל יש נטייה להתעלם מהן. בתהליך הנסיגה הבעיות שהודחקו או הקלקולים שלא הורגשו יוצאים החוצה.
נהוג להתייחס אל הנסיגה כדבר מאוד שלילי. אולם ההתייחסות הנכונה לנושא, היא להבין כי הבעיה הייתה כבר קיימת ואילו רק בזמן הנסיגה היא פרצה החוצה בכל עוצמתה. ולעיתים דווקא בזמן נסיגה מתגלות טעויות מסוגים שונים שנמשכו זמן רב.
הבעיות עלולות להיות בנושאי התקשורת השונים. פגישות שלא מתקיימות במועדן, בעיות ברכב מסוגים שונים, שיחות טלפון שרוצים לבצע, אך אחד מהצדדים לא נמצא, הודעות המתקבלות בצורה שונה משנאמרו או שלא התקבלו בכלל, קלקולים במכשירי תקשורת בבית כמו: טלוויזיה, טלפון, אינטרנט וכו'.
מומלץ לא לתכנן בדיקות בריאותיות בתקופה זו מחשש של אובדן המסמכים. נהוג להזהיר מקנייה של מוצרי התקשורת השונים כיוון שבזמן זה יש להם נטייה להתקלקל. אולם מומלץ לבדוק באופן אישי כל אחד כיצד מהלך זה משפיע על המפה האישית, לפני תהליכים של קבלת החלטות.
להלן השפעת מרקורי בכל המזלות
טלה - מרקורי ברטרו נמצא אצלכם בבית העבודה והבריאות ומכריח אתכם לקחת אחריות על כל הנושא הבריאותי ולהקפיד על תזונה נכונה. בנוסף, השתדלו להבין שכל עכבה בעבודה בסופו של דבר תהיה לטובה.
שור - מרקורי מאציל מהשפעתו בבית הרומנים והיצירה שלכם וגורם לכך שיש לכם יותר חשק ואף אפשרות להיות יותר יצירתיים בנושא בילויים שונים. גם צעירים ואף ילדים זקוקים לכם ולדרך ראייתכם את העולם כיד מכוונת.
תאומים - מרקורי חונה בבית המשפחה אצלכם ונראה כי מבוגרים מכם מדרגה ראשונה זקוקים לכם. נראה כי אינכם מודעים לעניין עד תומו, אך זה הזמן עבורכם לנסות לשפר יחסים במשפחה. זה הזמן שלכם להוכיח את רצינות כוונותיכם.
סרטן - מומלץ לכם לבנות לעצמכם תוכנית שבה תוכלו להקדיש זמן על-מנת לטפל ולשדרג את סביבת חייכם. שיפוצים בכל צורה יתאמו לכם מאוד ומי שאינו יכול להוציא כספים - חשוב שתעשו משהו שיגרום לכם לשינוי באווירה.
אריה - בית הכספים שלכם עומד להיות מופעל על-ידי אירועים שונים שיגבירו את התקשורת אך גם את חוסר וודאות בנושאים כלכליים. נראה כי פועלים מאחורי גבכם אתם מרגישים כי ידיכם כבולות מלהגיב.
בתולה - מרקורי נמצא ברטרו במזל שלכם ועשוי לפעול בשתי צורות. אלו מכם הרגילים להיות תקשורתיים יעשו זאת עכשיו ובגדול. ואילו מכם שאינם מורגלים בשיחות יעשו זאת מתוך לחץ ותחושה שהגיע הזמן לדבר.
מאזניים - מרקורי חונה אצלכם בבית סגור הוא בית תת-ההכרה ועל כן יש לכם יכולת להיות מחוברים יותר ל"אני" הפנימי העמוק ביותר שלכם ולהבין מהם המניעים הפנימיים שלכם הגורמים להתנהגויות שונות.
עקרב - מרקורי חונה אצלכם בבית החברה וגורם לכך כי אירועים שונים על-רקע חברתי צפים ועולים עכשיו וגורמים לכם לתובנות חדשות שדרכם אתם חווים למידה נוספת כיצד להתנהג עם הזולת. פעמים רבות יהיה לכם צורך לסגור מעגלים .
קשת - מרקורי נמצא כרגע אצלכם בבית הקריירה ונראה כי זהו הזמן לבדוק נושאים חדשים שלא הייתם ערים להם עד היום וייתכן שכתוצאה מכך נפגעה התקדמותכם. זה הזמן לנהל שיחות שדחיתם זמן רב.
גדי - מרקורי נמצא כרגע בבית תפיסת העולם שלכם ומרגיש שם בנוח מאוד כיוון שמרקורי הוא גם שליט המזל שלכם. ולכן, גם אם תפיסות העולם שלכם כרגע משתנות, הן נעשות מתוך הפנמה, הכלה והבנה.
דלי - מרקורי ברטרו מעלה הפעם את השאלה לגבי סגירת חובות המגיעים לכם מאחרים כגון: הלוואות וחסכונות או כספים שהלוויתם לאחרים ושעדיין לא קיבלתם אותם מחזרה. הגיע הזמן ליישב חשבונות.
דגים - מרקורי ברטרו נמצא אצלכם בבית הזוגיות והשותפויות וגורם לכך כי אתם חשים כי לא כולם מבינים אתכם כפי שאתם רוצים ובעיקר אלו הקרובים אליכם ביותר. חכו עד לסיום הרטרו לפני החלטה כלשהי.

תחזית שבועית

טיפ לילידי השבוע - לילידי השליש האחרון של המזל מומלץ להמשיך לנצל את מעברו של הכוכב יופיטר המביא איתו הזדמנויות טובות ועדיין יוצר כלפיכם זוויות טובות שמאפשרות לכם להתחיל בחיים חדשים.
טלה - כוכבים רבים נמצאים אצלכם בבית העבודה והבריאות כך שנראה שנושא זה מעסיק אתכם במיוחד ואתם מטפלים בנושאים שכבר מזמן הטרידו אתכם. במידה ואתם עדיין בחוסר מנוחה מומלץ לכם לממש את עצמכם דרך מדיטציה וחיבור לנפש. זמן טוב לטפל בתחושות הפנימיות שלכם דרך ריפוי בעיסוק כלשהו ואף לשתף אנשים קרובים בתוכניותיכם. זה הזמן לקחת פסק זמן ולאזן בין עבודה לבריאות.
שור - הכוכב מארס שמביא איתו הרבה עשייה נמצא כרגע בבית הכספים שלכם, כך שנראה שזוהי תקופה מאוד לא פשוטה עבורכם ואתם יכולים למצוא את עצמכם מתעקשים מול השותפים לכם בחיים או בעסקים עד שיבינו שאתם אכן פועלים לטובתם. ייתכן שלאחרונה נאלצתם לעשות שינויים כספיים בהתאם לנסיבות המשתנות, בכל הקשור לנשיאה בנטל הכללי של המשפחה. נראה שאתם צודקים בדרך ראיית חייכם.
תאומים - כוכב התקשורת המזוהה עם המזל שלכם עומד לבצע נסיגה בבית המשפחה שלכם, עובדה שמלמדת על כך שיש לכם רצון להשקיע בפיוס עם שאר בני המשפחה שאיתם יש לכם חילוקי דעות מזה זמן רב, נראה שלא כולם מוכנים לחשוב בדרך שאתם מבינים ולכן הגיע הזמן לפצות את עצמכם, בדרכים שלא יזיקו לאף אחד ואף יחברו ביניכם לבין האנשים הקשורים אליכם במעגל חייכם הראשוני.
סרטן - מרבית הכוכבים נמצאים אצלכם בבית המשפחה ואף כוכב התקשורת עומד לבצע שם את נסיגתו עבורכם. משמעות עובדה זו היא כי אתם עסוקים עד מאוד בכל מה שקורה אצלכם במעגל הראשון של חייכם. ייתכנו גם בשורות משמחות לצד בשורות רציניות יותר ואתם תצטרכו לנווט בין השניים. כמובן שזה בדיוק הזמן שבו אתם צריכים להישאר מאוזנים ולהשתדל לקחת לעצמכם פרקי זמן למנוחה.
אריה - מרבית הכוכבים נמצאים אצלכם במזל בתולה כך שזה בדיוק הזמן המתאים עבורכם לעסוק בענייני כספים שהם הדבר שכוכבים אלה מעוררים בכם. מאחר שגם כוכב התקשורת עומד לעשות את התחנה הקרובה שלו בבית הכספים שלכם אין ספק שתהיו מוכנים להבין עובדות שעד היום היה לכם קשה להבין אותם, וביחד עם כך עכשיו זה הזמן להגיע לתובנות שבהמשך תיישמו.
בתולה - מבחינה אישית מאחר שמרבית הכוכבים נמצאים במזל שלכם זוהי תקופה טובה לחזק את מערכות הקשרים הבין אישיים שלכם על-רקע עבודה ועל-ידי העובדה שאתם תורמים מעצמכם לעבודה וגם לקרובים לכם ולמעשה בדרך כזו אתם גם נתרמים על-ידי האחרים. בחודש הקרוב הכוכב שלכם יהיה בנסיגה במזל שלכם, כך שזה לא הזמן להגיע להחלטות משמעותיות.
מאזניים - מבחינה אישית ורגשית אתם עומדים לקבל עזרה מאנשים קרובים אשר יסייעו בידיכם להתחבר לצד הפחות חזק שלכם והוא הצד הרגשי. אתם שומרים על קור רוח בכל מצב. הכוכב וונוס שאחראי גם על האסתטיקה וגם על מערכות יחסים נמצא אצלכם במקום שמבקש לפרוץ החוצה, כך שזה בדיוק הזמן שבו אתם יכולים לטפח את הכישרון שלכם ליחסי אנוש ולקבל את מלוא הפידבק לכך.
עקרב - הכוכב מארס שהוא השליט של המזל שלכם יימצא בבית הכספים שלכם במשך כל החודש הקרוב. משמעות עובדה זו היא כי תקבלו את הכוחות הנדרשים על-מנת לפעול בכל התחומים החשובים לכם. הנושאים הכספיים יהיו מאוד משמעותיים עבורכם בפרק זמן זה וחשוב שתלמדו לשלב בין הצורך שלכם לפעול גם למען העתיד המקצועי שלכם ובין העובדה שאתם נדרשים לגייס כוחות גם לשם כך.
קשת - הכוכב מארס עדיין נמצא במזל שלכם ונראה שהוא נותן לכם יותר כוחות מבעבר להשלים נושאים חשובים בחייכם. מצד שני הכוכב סטורן שעכשיו יוצא מנסיגה עדיין גורם לכם להרגיש פחות טוב עם עצמכם ויותר חלשים ורגישים מבעבר. זה בדיוק הזמן הנכון ללמוד לקחת לעצמכם זמן פנוי ואפילו בכוח על-מנת לגייס מתוך עצמכם את המשאבים החיוניים הדרושים להגיע להבראה מוחלטת.
גדי - זוהי תקופה מתאימה לניסיון להיכנס אל תוך האני הפנימי שלכם על-מנת לשאול את עצמכם שאלות נוקבות בנושאים שלא תמיד נוח לכם לענות עליהם או להתחבר אליהם. חיזוק מערכות היחסים החברתיות והאישיות שלכם יהיה מאוד חשוב כיוון שישנם אנשים לא מעטים שבטוחים שאתם פועלים אך ורק עבור טובת עצמכם ופחות רואים את הזולת . הקשיבו להם – יש קורטוב אמת בדבריהם.
דלי - אתם נמצאים היום בתקופה שהיא מאוד נוחה לחיזוק ולקיחת אחריות על מערכות יחסים מאוד משמעותיות בחייכם. מומלץ לכם לעשות את חשבונות הנפש המתאימים ולהיות קשובים לעצמכם ופחות לאחרים. יש לכם הזדמנות טובה לעבוד בשיתוף פעולה עם חברים קרובים ולכן מומלץ לכם להקשיב מה מנסים להגיד לכם ובעיקר לעצות בתחום העבודה המקצועי. חברים יעזרו לכם .
דגים - בשלב זה של חייכם נמצאים כוכבים רבים בבית השותפויות שלכם הן האישיות והן העסקיות. משמעות עובדה זו שאתם לוקחים דברים חדשים ללב שקודם פחות התייחסתם אליהם. ייתכן שאתם אף לומדים לעשות את האיזון הנכון ביניכם לבין שאר אנשי המשפחה. בתקופה זו נמצאים גם הרבה מבני המשפחה שלכם במצב שהם זקוקים לכם ומערכות יחסים בריאות יותר נרקמות.

תאריך:  28/08/2016   |   עודכן:  28/08/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גילי מצא
העיתונאית גילי מצא, שפועלת מזה ארבע וחצי שנים להחתמת עצומה שתומכת בהמתת חסד: "חמלה בסוף החיים", השיגה השבוע את הרף שהציבה לעצמה. 10.000 חתימות, רק שאין לה למי להגיש את מגילת הזכות למות בכבוד, שהיא ניסחה
עליס בליטנטל
תיאטרון חיפה עושה רימייק למחזהו של יהושע סובול "ליל העשרים". על הלילה האחרון על ההר של קבוצת מתנחלים צעירים בטרם ירדו ממנו כדי ליישב את הארץ וליצור חברה חדשה
אלעזר לוין
בגיל 72, נכנס השבוע חורש על-פי העיתונות הכלכלית לעסקת נדל"ן ענקית, אולי הגדולה ביותר בחייו - רכש 180 דונם ליד צריפין ב-385 מיליון שקל    יבואן הרכב המצליח והצנוע, שהפך גם לתעשיין ויבואן אופנה, מתרכז בשנים האחרונות בעסקי נדל"ן
איתמר לוין
השופטים יצחק ענבר, תמר בזק-רפפורט ואסתר שטמר בשיעור מעשי על הופעה בענייני תביעות ייצוגיות: החל מההכנה, דרך צורת הכתיבה וכלה בפסיקת שכר הטרחה
איתמר לוין
מדי יום נאלצים בתי המשפט להתמודד עם נאשמים שלא מתייצבים לדיונים בעניינם. השיטה הנוכחית - הוצאת צו הבאה - נכשלת שוב ושוב, ולכן יש לחשוב על פתרון רוחבי שונה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il