X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
יצחק רבין המנוח שהיה הבטחה גדולה, כשל בקדנציה הראשונה. אך לאחר חמש עשרה שנה מונה בגיל 70 לראש ממשלה ונחשב לראש ממשלה מוביל עם הצלחות. אהוד ברק יכול להיות מהדורה משופרת של הקדנציה השנייה של רבין
▪  ▪  ▪
אהוד ברק [צילום: פלאש 90]

בנימין נתניהו מכהן בתפקידו יותר מצ'רצ'יל בזמנו ומתקרב לאורך ימי שרותו של בן-גוריון. לו היה מקדיש לקדום המדינה אך מקצת מהאנרגיה הכישרון והיצירתיות שהוא מפנה לשרידותו דיינו.
אירועי השבוע האחרון על-אף היותם, בחלקם, מינוריים יחסית יכולים לאפיין את התנהלותו. את השבוע פתחנו באירועי עבודות הרכבת בשבת.מאחר שזיהה את הסיכון להמשך שלטונו, המשחן אצל ברק והמטוסים שנחתו לאחר כניסת השבת אצל רבין, הוא מיהר להגיב בחופזה וללא לקיחה בחשבון את המחיר הכלכלי והחברתי בדרך הוא מתנגש עם שר התחבורה. סוף הפרשה אינו ידוע בעת כתיבת שורות אלה אך צפויים משברים בליכוד ואולי בממשלה.
רצה הגורל שנתניהו מיהר להתנגש עם ראש עירית ת"א בנושא בית הספר שבח מופת. אם היה טורח ללמוד את העובדות יכול היה להיווכח שחולדאי צודק. החוק מחייב אותו לספק חינוך לילדי משיגי הגבול ובית הספר שבח פיין לא יסגר אלא ימצא לו משכן אחר.הוא נגרר אחרי ליברמן שהפריח שמועה בלי לבדוק,יש לקוות שתפקודו כשר ביטחון טוב יותר.
כהמשך לתחרות עם השנוא /מתחרה התורן נגרר נתניהו למחוזות הצ'יזבת בתארו ניווט שהוא ביצע כביכול לאורך מסילת העמק ושכבר אז הגה את רעיון חידושה. ללמדנו שלא בראש ממשלה שיגרתי עסקינן אלא בבעל חזון משחר נעוריו. את מופרכות החיזיון מיטיב לתאר מאיר שליו. על כך אפשר להוסיף שאנשי הסיירת דאז אומרים שלא היו מסעות ניווט בעמק יזרעאל מאחר שהוא אינו מהווה אתגר ניווטי. לכל היותר עבר שם נתניהו במהלך מסע כושר שהיה נהוג לערוך לטירוני הסיירת שדרש מהם להגיע מטבריה לבסיס האם במרכז הארץ. אולי נתניהו ערך מסע חזון פרטי כשהוא רכוב על גבי טנק בריטי.
כך או כך ודאי יסכימו גם מצדדיו שבנימין אינו דוד בן-גוריון או צ'רצ'יל ועליו לחשוב על עזיבת הבית שברחוב בלפור, למפקפקים מוצע לקרוא את מאמרו של אמנון אברמוביץ' בידיעות אחרונות מלפני שבוע. באשר למקומו בפנתיאון הלאומי נשאיר זאת להיסטוריונים לקבוע.
מי יכול להחליפו? הוא דאג לשרש כל מתחרה פוטנציאלי כך שנותר רק אהוד ברק. את מעלותיו וחסרונותיו מכיר כל מי שחי כאן בעשורים האחרונים. מהיותו אדם מבריק הוא סובל מתסמונת ה"אני ואפסי ואין עוד" מצד שני תוך ניתוח לוגי הוא יכול לשפר התנהגויותיו למרות אופיו. זו המעלה של אנשים רציונליים צמודי מטרה.
יצחק רבין המנוח שהיה הבטחה גדולה, כשל בקדנציה הראשונה. אך לאחר חמש עשרה שנה מונה בגיל 70 לראש ממשלה ונחשב לראש ממשלה מוביל עם הצלחות. אהוד ברק יכול להיות מהדורה משופרת של הקדנציה השנייה של רבין. הדבר יחייב אותו להתמרק פומבית ולהתוודות על כישלונותיו. מפלגת העבודה שאינה הולכת לשום כיוון עשויה וצריכה לקבלו ולהמליכו. אם ירצו אין זו אגדה.

תאריך:  04/09/2016   |   עודכן:  04/09/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בכל זאת ברק?!
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
"ברק הוא המנהיג הגרוע והמסוכן
קורןנאוה טבריה  |  4/09/16 10:22
2
אבוי לך
עמעד  |  4/09/16 11:28
3
נו באמת..לא מצאת מה לכתוב ..? ל"ת
יהודה דרורי  |  4/09/16 21:11
4
הכהונה ה-1 של רבין היתה טובה
ד"ר רון בריימן  |  5/09/16 11:35
5
החוצנים כבר פה
באום  |  5/09/16 16:31
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יובל ברנדשטטר
לנתניהו ולטראמפ בעיה דומה, אלא שלנתניהו כבר ניתן המנדט לפתור אותה    מעסיקיהם של בלתי חוקיים למיניהם אינם נענשים, ורשויות מקומיות המתַחזקות את הזרים ממשיכות לקבל תקציבים מאוצר המדינה
עליס בליטנטל
המאבק בין שר התחבורה ורה"מ, כביכול על שמירת קדושת השבת, רק מסמל את התלות הגוברת והולכת של העם בישראל, רובו חילוני, בצווים חדשים לבקרים של הרבנים והחרדים. האם סופה של מדינת ישראל כמדינה דמוקרטית הולך ומתקרב? האם נהפוך למדינה קלריקלית אטומה לצרכי העם, המשמשת רק כלי להזנת החרדים שאינם ממלאים את כלל חובותיהם כאזרחים?
יובל ברנדשטטר
האמת נחשפה: אירלנד היא רק מקלט מס    מקום ירוק ונעים שבו חשקו לשכון חברות הטכנולוגיה העילית כגון אינטל, גוגל וכמובן אפל, בבת עינה של הטכנולוגיה העילית
ראובן לייב
כוונתו של ראש עיירית תל אביב, רון חולדאי, לסגור את המוסד החינוכי-האליטיסטי שבדרום תל אביב, ולהקים במקומו בית-ספר לילדי הפליטים, היא חרפה פדגוגית, שתפגע בסופו של דבר בכולם
חיים שאולזון
עוד שני בחורים חרדים התאבדו השבוע בניו-יורק. מדובר בתופעה מתרחבת, הנובעת ככל הנראה מהסבל שעוברים בחורים וילדים מצד מורים ומחנכים, שהם למעשה סוטים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il