X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ארה"ב נלחמת מאז 1948 נגד קיומה של ישראל ותמכה נמרצות קרוב ל-10 שנים על קיום אמברגו אמריקני לנשק לישראל בשנות הקמתה
▪  ▪  ▪
רוזוולרט. כבר אז

ידיעה ב-ynet מספרת שרה"מ פרסם בפייסבוק סרטון שבו טען כי ההתנגדות להימצאות יהודים בגדה, ולמעשה להתנחלויות, היא תמיכה בטיהור אתני. מחלקת המדינה האמריקנית אומרת: "דיברנו על הסרטון עם ממשלת ישראל, השפה הזו בלתי הולמת ולא עוזרת. הרחבת ההתנחלויות מעלה שאלות אמתיות לגבי כוונות ישראל".
עד כאן עוד נפיחה ממחלקת המדינה של ארה"ב שמאז 1948 היא נלחמת נגד קיומה של ישראל ותמכה נמרצות קרוב ל-10 שנים על קיום אמברגו אמריקני לנשק לישראל בשנות הקמתה. הנפט הערבי היה בראש מעיניה ולכן עד היום תומכת באופן ברור ועקבי בצד הערבי (בהקשר לבחירות בארה"ב, זכרו שהילרי קלינטון שלטה שם 4 שנים מבלי לאזן את הגישה האנטי-ישראלית).
מחלקת המדינה של ארה"ב הייתה זו שעמדה לחשה על אוזנו של הנשיא רוזולט שלא לאפשר לפליטים יהודים להכנס לארה"ב בעקבות רדיפות הנאצים בשנות ה-30 של המאה שעברה, לאחר מכו הם היו בין אלו שהתנגדו להפצצת מתקני ההריגה באושוויץ. ולאחר מכן הם תמכו בבריטניה במלחמתה במעפילים לארץ-ישראל.
גוף עויין
האסון הכי גדול שגוף זה הביא לזירה שלנו עם הפלשתינים, היה בסיוע להקמה ותמיכה כספית מאסיבית באונרא עד עצם היום הזה, מוסד מוסלמי-קיצוני זה נועד להנציח לתמיד את בעיית הפליטים הערבים שעזבו את ישוביהם בארץ-ישראל בזמן מלחמת השחרור שלנו ב-1948. ארגון זה, מטפח את מחנות הפליטים הפלשתינים בכל רחבי המזרח התיכון, נותן תמיכה לטרור הפלשתיני מראשיתן הדבר ידוע לכל, אבל התמיכה נמשכת!
בשנים האחרונות מדינת ישראל עושה מאמצים רבים לרסן את הגוף העויין הזה, אם דרך הנשיא או דרך הקונגרס, כמובן שזה מכעיס מאוד את הערביסטים של מחלקת המדינה, ואחד הכשלים הנוכחיים שלהם להציק לנו נובע מכך שאין שר חוץ בישראל שהם יוכלו לטרטר... בעוד שקשה להם מאוד לפגוע בנתניהו המוגן על-ידי מערכת הביטחון האמריקנית והקונגרס (אל תהיו כל כך בטוחים שתיק החוץ רק נשמר לבוז'י הרצוג..).
אף שמחלקת המדינה הייתה זו שיצאה בדוח החשוב על האנטישמיות בעולם, היא הוכרחה לעשות זאת על-ידי הממשל, לכן זה אירוני בהחלט שגוף שבו יושבים אנטישמים רבים, הוא זה שכתב את הדוח. ואגב, לא לשכוח שמחלקת המדינה בארה"ב ראתה עין בעין עם הנשיא אובמה ותמכה בכל הרפתקאותיו הכושלות והמביכות בעולם הערבי.
ובהקשר למשפט הפתיחה אני מזכיר לכולנו שאבו-מאזן לפני כמה שנים יצא בהכרזה נאצית טיפוסית ש"אף יהודי לא יורשה להתגורר במדינה הפלשתינית לכשתוקם". לא שמענו עד היום את מחלקת המדינה בארה"ב יוצאת נגד הטיהור האתני המוצע על-ידי אבו-מאזן.

תאריך:  18/09/2016   |   עודכן:  18/09/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מחלקת המדינה בארה"ב תמיד נגדנו
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
יהודה-
אבנר צפוני  |  18/09/16 11:06
 
- ,תזכורת לארועים בתולדות יחסינו
יהודה דרורי  |  18/09/16 15:13
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
איציק וולף
משרד החוץ הירדני אינו מקבל את גרסת משטרת ישראל שלפיה סעיד עמרו, אזרח ירדני שביקר בירושלים, ניסה לדקור שוטרי מג"ב בשער שכם
ענבל בר-און
אריה אלדד ממעריב מקדיש את טורו השבועי לשמעון פרס    אבי ההתנחלויות וגם אדריכל הסכם אוסלו    הוא בוחר לדון אותו לכף זכות    מנקודת המבט המתנחלית, כמובן
עידן יוסף
חייל נפצע קל בפיגוע דקירה חברון    אוטובוס הותקף בדרך למעלה אדומים - הנהג נפצע קל    מחבלים ניסו לדרוס ישראלים בכניסה לקריית ארבע    מחבל תושב ירדן התנפל על לוחמי מג"ב בשער שכם וחוסל
ענבל בר-און
קלמן ליבסקינד ממעריב מקדיש את טורו ב"סופשבוע" לדינה זילבר, המשנה ליועמ"ש    יש לה אג'נדה, מסתבר
ענבל בר-און
יוסי ביילין מישראל היום מקדיש את טורו לתשבוחות לפרס    פרס הוא פרגמט, כזה שיודע לזוז שמאלה כשצריך    יוסי ביילין גם סייע לו בכך
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il