X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
לא משנה מוצאו של אדם, בעזרת המחשבה וכושר היצירה הוא יכול להגיע לפסגות. שנית אגו זה דבר רע כאשר מדובר במשפחה, וכל אחד צריך לותר על מקצת משלו על-מנת להישאר יחד
▪  ▪  ▪
[צילום: הדס פרוש/פלאש 90]

הולכת בדרכך
בקצרה מדובר על חתיך עולמי שיש לו הכל, כסף, יופי, נשים, בית, עבודה מכניסה, וזה מאפשר לו לאכול מכל הבא ליד, החל מספורט אקסטרים, עבור בקונצרטים, מסעדות ומה לא.יום אחד קללת הזמן החדש הטלפונים הסלולרים גורמת לו לא לשים לב, ואופנוען חסר מעצורים נכנס בו וגורם לו לשיתוק בכל הגוף.
הוא מגיע למסקנה אחרי כשנתיים כי במצב הנוכחי אינו יכול להמשיך ולחיות, משום שהוא רוצה את חייו הקודמים, הוריו משכנעים אותו לתת חצי שנה על-מנת לנסות ולשכנעו לותר על רעיון המיתה המתוכנן בשוויץ.
הם מביאים לו בחורה צעירה שמוצאת את דרכה אל ליבו, והיא מוציאה אותו מהבית לרחבי העולם, אולם בסיומה של תקופה הוא אינו משנה את דעתו, ואומר לה כי אחרי שחי את חייו הקצרים על-פי רצונו הוא אינו מסוגל עם כל אהבתו אליה לחיות במצבו הנוכחי, והוא נוסע לשוויץ למות בזריקה.
היום עם האולימפיאדה הפרלימפית, כאשר בעלי מוגבליות, אדם חסר ידיים היורה בחץ וקשת וזוכה פעם אחר פעם במקום ראשון, רצים, שחינים ועוד, המתגברים על המגבלות, עומד זה מול זה הנכה המחליט לשים קץ לחייו, מול הנכים שאינם מותרים, וכל אחד יעשה את החושבים שלו בעניין.
פרג מהיום להיום
פרג הוא סרט חצי תיעודי, המדגים כיצד משפחת עולים מעירק עולה לארץ, מתגוררת במעברה, ומשם מתפתחת להיות שם דבר בכל מה שקשור לצילום ולהכנסת מוטיבים חדשים שטרם נראו בארץ.
המשפחה כמובן עושה הון, עוברת למגורים חדשים, העסק בזמן השיא מעסיק 64 עובדים רובם מהמשפחה. אלא שכאן מתחיל העסק לא לעבוד, ממשפחה מלוכדת שעובדת יחד, נפגשת יחד בשמחות ובאבל היא מתפוררת, האגו והכסף עושים את שלהם, והמשפחה מתפזרת בארץ, העסקים אומנם עובדים אבל זה כבר לא מה שהיה פעם. האח שהביא את העסק למה שהיה, למעשה מנתק את הקשר עם שאר האחים ורק לקראת הכנת הסרט יש איזה שהוא אקט של חיבור מחדש.
מכאן התובנות: ראשית לא משנה מוצאו של אדם, בעזרת המחשבה וכושר היצירה הוא יכול להגיע לפסגות. שנית אגו זה דבר רע כאשר מדובר במשפחה, וכל אחד צריך לותר על מקצת משלו על-מנת להישאר יחד, וסיפור האבא הזקן שקורא לבניו על ערש דווי ונותן להם את משל השיבלים שיחד לא ניתן לקרוע אותם אבל כל אחת לחוד היא לא יכולה לעמוד תופש פה, ומדגים זאת באופן מוחשי מאד.

תאריך:  19/09/2016   |   עודכן:  19/09/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלמה אבינר
נחסוך חיסכון רוחבי של 5%. נאכל 5% פחות, נתלבש 5% פחות, נגור 5% פחות, נשחק כדורגל 5% פחות וכן הלאה. אומנם גם 5% זה כסף, אך הכסף אינו האושר, האושר הוא לא להיות שנורר
רפי לאופרט
אם רוצה שרת המשפטים לקדם צמצום חקיקה מיותרת ופישוט תהליכי ההפעלה והיישום, עליה לוודא, בקרה ברוח זו על נהלי החקיקה - מה שלהבנתי אינו קיים ובעיקר איננו איכותי כיום. את המשמעויות וההשלכות של שיקולים אלה יש להסביר היטב לחברי הכנסת, בכדי למנוע תחושות שמצרים את רגליהם
אליקים העצני
מי יסביר לזובין, שישראל של היום טובה, רחומה ויפה פי אלף מהארץ שמצא ב-1961? מי שצליליו כה מדויקים, כיצד כהו חושיו כלפי העבר וההווה גם יחד? הוא אינו יודע, שעד שנת 1966 חיו ערביי ישראל בצל ממשל צבאי ולא יכלו לנוע ללא רישיון?
יוני בן-מנחם
כדאי שבפעם הבאה, אם תהייה כזו, שיעקב נגל יתראיין באמצעי התקשורת ויתפאר ויתהדר בהסכם הסיוע עם ארה"ב הוא יישאל על-ידי מראייניו מדוע הזניח ראש הממשלה נתניהו את ההיבטים האסטרטגיים של הסכם הסיוע שפורטו לעיל והיכן הוא היה בעצמו כיועץ לביטחון לאומי, מדוע לא עמד על הדרישות האלה?
ראובן לייב
המחלוקת הקשה הנטושה בין שר הביטחון, אביגדור ליברמן, לבין הרמטכ"ל, גדי איזנקוט, עלולה לחבל בתפקודו התקין של צה"ל ולהחליש את כוחו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il