X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
העסקה נחשבת לטובה מאוד לקרנות ההון סיכון שהשקיעו בחברה בחברה הושקעו עד כה כ-20.5 מיליון דולר לנטוורק אפליינס זו תהיה הרכישה הראשונה מחוץ לגבולות ארה"ב, ובהתאם רכישה ראשונה בישראל
▪  ▪  ▪

יום שכזה גם זקני ההיי-טק כבר מזמן לא זוכרים. לצד העסקה של AOL, הרוכשת את הסטארט אפ רלג'נס תמורת סכום של 50 עד 100 מיליון דולר, הודיעה נטוורק אפליינס כי היא רוכשת את הסטארט אפ טופיו (Topio) תמורת 160 מיליון דולר. העסקה נחשבת לטובה מאוד לקרנות ההון סיכון שהשקיעו בחברה. בחברה הושקעו עד כה כ-20.5 מיליון דולר. לנטוורק אפליינס זו תהיה הרכישה הראשונה מחוץ לגבולות ארה"ב, ובהתאם רכישה ראשונה בישראל. מנכ"ל נטוורק אפליינס ישראל הוא שלמה נטף.
סקויה ישראל השקיעה בה 8 מיליון דולר ומחזיקה בכ-33% עד 40% מהחברה, לאחר שהיתה גם הראשונה שהשקיעה בחברה בשלב הסיד. היא תרוויח בערך פי 7 על הכסף, קרי 56 מיליון דולר. שאר המרוויחות הגדולות מהעסקה הן קרנות ההון סיכון סיגמה פרטנרס, שהשקיעה בסיבוב הראשון לצד סקויה ישראל, וסטאר ונצ'רס, שהשקיעה בסיבוב השני לצד סיגמה פרטנרס וסקויה ישראל. מרוויח נוסף הוא היזם יורם נוביק שהופך למעשה למיליונר. בעקבות העסקה, מרכז הפיתוח בחיפה ימשיך לפעול בישראל וטופיו תהפוך ליחידה עסקית של נטוורק אפליינס.
טופיו הוקמה על-ידי יורם נוביק בשנת 2001. החברה פיתחה תוכנה המאפשרת ללקוחות להעתיק, לשחזר ולהגן על נתונים בכל מרחק מבלי להתחשב בפלטפורמת השרתים או האחסון. השילוב של תוכנת טופיו עם הפתרונות נטוורק אפליינס לניהול נתונים, יאפשרו לארגונים להעתיק את נתוני הייצור ממערכות של כל היצרנים, לרבות EMC ,HP או HDS ולכל מערכת אחסון של נטוורק אפליינס, וכל זאת מבלי לשבש את תהליכי העבודה.
הפתרון המשותף של טופיו ונטוורק אפליינס יסייע בעוד שני תרחישים נוספים: הראשון הוא לקוחות שאחסון נתוני הייצור שלהם לא נעשה על מערכות של נטוורק אפליינס. לקוחות אלה יוכלו להעתיק נתונים למערכת של נטוורק אפליינס ולנצל את היכולות של טכנולוגיית NetApp FlexClone, היוצרת מספר רב של העתקי (שיבוט) נתונים מבלי להזדקק לנפח אחסון נוסף. תרחיש השימוש השני הוא של לקוחות הפועלים בסביבות מעורבות ויכולים לאחד את סביבת ההתאוששות מאסון על גבי פלטפורמות של נטוורק אפליינס כדי להכניס את העתק ההתאוששות לשימוש עסקי פעיל.
ג'יי קיד, סמנכ"ל בכיר ומנכ"ל קבוצת המוצרים המתפתחים בנטוורק אפליינס (אשר הגיע לישראל לחתום על העסקה), ציין כי ארגון ממוצע מייצר ושומר בין 10 ל-20 העתקי נתונים, לרבות נתוני בדיקות ופיתוח יישומים, המגדילים את נפח האחסון פי 10 עד 20. אחסון כזה הוא גם יקר וגם גוזל זמן. תוכנת טופיו מאפשרת לארגונים להשתמש במערכות הלגסי (מערכות ותיקות) כדי ליצור תוך שניות העתקים של נתוני העבודה תוך הפחתה דרמטית בדרישות האחסון. "חיסכון העלויות המושג באופן זה הינו מיידי ומתווסף ליתרון של האצת הבדיקות ופיתוח היישומים והחשת הבאתם לשוק", הוסיף קיד.
נטוורק אפליינס היא חברת אחסון וניהול מידע עם שווי שוק של 13.6 מיליארד דולר. המתחרות שלה הן EMC, HP ו-HDS. היא מיוצגת בישראל החל משנת 1996. בין הלקוחות חברות וארגונים מן הגדולים במשק. בין היתר מדובר בחברות טבע, לאומי קארד, פניקס, בנק הפועלים, סיסקו, פראדיים אינטל ופלאפון. הסניף הישראלי, הממוקם בפתח תקוה, אחראי בין השאר על מדינות יוון, טורקיה, מלטה, קפריסין ומדינות יבשת אפריקה.

תאריך:  08/11/2006   |   עודכן:  08/11/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נטוורק אפליינס רוכשת את הסטארט אפ טופיו תמורת 160 מיליון דולר
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הילה רפופורט
בספרד אישר הצעת חוק, לפיה יוכל טרנס-סקסואל לשנות את המין המצוין בתעודת הזהות שלו, גם אם לא עבר ניתוח לשינוי מין, ובלבד שיוכיח כי עבר טיפולים הורמונאלים או אחרים, לשינוי מין
אסף גדות
ממחקר חדש שערכה חברת Juniper Research עולה כי הכנסות שוק המשחקים הסלולרים יעלו ביותר מ-300% משנת 2006 לשנת 2007    בארץ - השוק עדיין בחיתוליו
אסף גדות
הושלם פיתוחה של חבילת התוכנות החדשה של מיקרוסופט, Office 2007, והיא הגיעה לשלב RTM - שלב הייצור
אסף גדות
אירוע ההייטק הגדול של השנה, תערוכת טלקום 2006, אשר התקיים במרכז הירידים בתל אביב, הגיע לסיומו ביום ד'
רונן ליבוביץ
הכנסת אישרה היום שתי הצעות חוק בקריאה טרומית הנלחמות בעישון במקומות ציבוריים    ח"כ חסון מציע לבל ההיתר להקצאת אזור עישון בכל בית קולנוע חמישי בעיר כפי שמותר היום    ח"כ ארדן מציע להטיל קנסות על בעלי עסק בהם יעשנו בניגוד לחוק    ח"כ שרוני הצביע נגד והסביר: "כאשר יש חוק המפלה מעשנים, השוויון בין אזרחי המדינה מופר"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il