X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
במפה האסטרולוגית של השבוע הקרוב ניכר כי השנה נהייה יותר מחוברים לעצמנו ולדרישות הפנימיות של הנשמה שלנו שתבקש לעצמה להיות משוחררת יותר תוך ניקוי דפוסים ישנים שאינם מועילים יותר
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

השבוע אנו נמצאים באחד השבועות היותר קשים מבחינה רגשית של השנה כיוון שאנחנו נמצאים בתקופת שיא הימים הנוראים שהוא יום הכיפורים.
בימים אלה לפי הדת היהודית נקבע גורלו של אדם לשבט או לחסד ולכן מצוות הסליחה איש מרעהו חשוב במיוחד כיוון שהמשמעות של "ואהבת לרעך כמוך"... היא אחת המצוות החשובות ביותר.....
במפה האסטרולוגית של השבוע הקרוב ניכר כי השנה נהייה יותר מחוברים לעצמנו ולדרישות הפנימיות של הנשמה שלנו שתבקש לעצמה להיות משוחררת יותר תוך ניקוי דפוסים ישנים שאינם מועילים יותר.
את ימי החג נעביר מתוך הרהורים פילוסופיים רגשיים וחיבור לאווירת החג באווירה ביתית. וייתכן אף כבדה מעט כמצופה מאווירת החג. ובנוסף, החודש מתיישר לו הכוכב פלוטו שהוא הכוכב שהולך לאט ביותר עד אשר הוא הורס/מוחק את הקיים עד היסוד כדי לבנות משהו חדש, טוב, בריא ונכון יותר. כמה מתאים ליום הכיפורים.!
לא, לא צריך להיבהל....פלוטו הורס רק את מה שצריך להיהרס ומאחר שלא תמיד יש לנו את הכוח לעשות זאת בזכות עצמנו, אזי אנו מקבלים עזרה מהיקום בדמות הכוכב פלוטו ובהשפעתו אנו מבצעים את השינוי.
הסיבה שאיננו מרבים לשמוע על כוכב זה מכיוון שהוא פועל באיטיות מרובה וביסודיות. פלוטו מתארח במזל בין 12 ל-15 שנים לעומת כוכבים אחרים החולפים בפרק זמן קצר הרבה יותר. את הזמן הקצר ביותר למעבר מבצע הירח שמחליף מזל בכל שעתיים. כך שטווח השינויים באסטרולוגיה נע משעתיים ועד ל-15 שנה.
מאחר שכוכב זה נמצא במזל במשך זמן רב כל כך הרי שהוא מבטיח כי אלו שחשים אותו לא יתחמקו מהצורך לעשות שינוי. אלו שיתנגדו לשינוי עשויים להיחלש אנרגטית ואף להיות חולים במידה ואינם זורמים עם השינוי.
הפעם מרגישים את השינוי המזלות הבאים: גדי, סרטן, מאזניים, טלה, תאומים ואריה. פלוטו נמצא כבר במזל גדי מתחילת שנת 2008, כך שמשנה זו משנים את חייהם המזלות שציינתי. בשנה זו ישפיע פלוטו על אלו שנולדו בשליש האמצעי של המזל. אלו מכם שנולדו בשליש הראשון של המזלות שציינתי חוויתם כבר שינויים משמעותיים בחייכם.
המזלות שיזרמו עם השינוי בצורה קלה יותר יהיו דגים, שור, בתולה ועקרב. חשוב ביותר לציין כי למעשה פלוטו הוא כוכב שנועד כדי לקדם את האנשים אל עבר עתיד טוב יותר.
הבעיה היא שבדרך כלל אנשים מפחדים מאוד לעשות שינוי ופעמים רבות מעדיפים להישאר בתוך המוכר גם אם זה קשה להם ביותר.
תפקידו של פלוטו הוא ליצור את השינוי המיוחל אם תרצו או לא.
בזמן מעבר פלוטו פעמים רבות חשים בלבול כיוון שברור שהעבר לא טוב אך העתיד עדיין לא ידוע ולא מוכר ובטוח. ולכן, התחושה היא של ריקנות, כאוס, ריק ובדידות.
ההמלצה היא לנסות להבין מראש איזה שינוי מבקש מאיתנו כוכב זה.
לא להתנגד לו כיוון שהוא נועד לקדם אותנו . רק הבנה כזו יכולה לעזור להתמודד עם הקושי והכוח הנפשי לו נזקקים בפרק זמן זה.
כמו-כן, הצבת יעדים ומטרות יעזרו לקבוע סדרי עדיפויות על-מנת למקד את תשומת הלב האנרגטית הנכונה בתקופה זו.
בתקווה שתזרמו עם השינויים המתבקשים בחייכם.

תחזית שבועית

טיפ לילידי השבוע - ההתנהלות הכלכלית שלכם תהייה טובה עבורכם במיוחד בשבוע הקרוב, בעיקר בגלל העובדה שהרבה אנשים זקוקים לשרות שאתם יכולים לתת להם.
טלה - אתם נמצאים במחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם ואין ספק שאתם עומדים בפני שינויים ומהפכים בחייכם. ייתכן שאתם אינכם היוזמים של אותם השינויים אך אין ספק שבגלל ההתנהלות שלכם, יש לכם השפעה ישירה על כל המתרחש בשלב זה בחייכם. עליכם ללמוד לשתף פעולה עם הקרובים לכם ונראה שהעובדה שחפצכם בחופש אישי היא הנקודה "הבעייתית" כרגע.
שור - נושאי העבודה די אינטנסיביים עבורכם בשלב זה של חייכם בגלל שתי עובדות משמעותיות. האחת שכבר תקופה ארוכה אתם מרגישים צורך לשנות בגלל שדפוסי החשיבה שלכם משתנים ועכשיו משנכנס הכוכב יופיטר (שפע) לבית העבודה שלכם הוא בהחלט ייתן את השפעתו לטובה לגבי כל התרחישים כרגע בחייכם. נושאי עבודה וסגירת נושאים פתוחים הוא הדבר הראשון שבו אתם צריכים לטפל.
תאומים - הכוכב וונוס שאחראי לכספים , נמצא בבית העבודה שלכם ומבשר על כך שאתם נמצאים בתקופה טובה שבה אתם יכולים לצבור לעצמכם הרבה נקודות זכות בתחום זה וגם בעבור היחסים הבין אישיים הטובים שאתם טורחים עבורם. מאחר שגם נושאי בריאות בשבוע הקרוב יהיו רגישים יותר, מומלץ לכם להשקיע קצת יותר זמן בנתינה לעצמכם את הזמן הדרוש למנוחה וצבירת אנרגיה.
סרטן - אתם נמצאים בהתחלה חדשה שבה יש לכם יכולות רבות להראות את החושים האישיים שלכם על הצד הטוב ביותר. הסביבה הקרובה בהחלט תתגייס לטובתכם ותפעיל את מלוא השפעתה על-מנת לעזור לכם בתוכניותיכם. נראה שצעירים מכם במשפחה ידרשו את מירב תשומת הלב שלכם בגלל העובדה שכוכבים רבים נמצאים בבית המשפחה ועובדה זו מלמדת על כך שזו תהייה מירב ההתעסקות שלכם בשבוע הקרוב.
אריה - הכוכב מארס נכנס לבית העבודה שלכם. משמעות עובדה זו היא כי כל התחום המקצועי עומד להתעורר אצלכם ועליכם להיזהר מהתנהלות לא נכונה בפרק זמן זה. הקשיבו היטב לאינטואיציה הטבעית שלכם במידה ולא תדעו מה להחליט. אך בכל מקרה, מומלץ לכם להיות מאוד מחושבים ולא להיכנס להרפתקאות מקצועיות שאינכם יודעים מה יהיה בסופם. לכו על בטוח וזה יהיה הכי נכון עבורכם.
בתולה - החודש עומד להיות טוב יותר עבורכם, בגלל העובדה שיופיטר כוכב השפע ואנרגיה מגיע למזל שלכם ויעניק לכם את הכוח המתאים לעשייה של נושאים ותחומים רבים שעד היום התעכבתם בגללם. נושאים כספיים יהיו חלק ניכר מעיסוקכם ונראה שזה הזמן המתאים לבחון מחדש את עמדותיכם ביחס להתנהלות הרגילה שלכם. היזהרו לא להעיק על אחרים בשאלות שאין בהם תועלת ובנו את תוכניותיכם בזהירות.
מאזניים - כפי שכבר נאמר בטיפ השבועי, הרי השבוע הוא מאוד משמעותי ביצירת תוכניות להמשך דרככם. מומלץ לכם מאוד לבחון את כל המתרחש בשבע עיניים כיוון שמצד אחד ממש בא לכם ליהנות מעשייה ולהשתחרר מקשיים כלכליים ומצד שני עדיין אתם מרגישים כבולים בסך כל ההתחייבויות שלכם לאחרים ואף לעצמכם. שתפו את הקרובים לכם בתוכניותיכם – נראה שהם מאוד מפרגנים לכם.
עקרב - הכוכב וונוס נמצא במזל שלכם ונותן לכם יכולת ראייה מעמיקה לגבי עובדות החיים. באופן כללי יש לכם ראייה מאוד רחבה ואנשים באים להתייעץ איתכם אך נראה שהפעם בנושאים שחשובים לכם באופן אישי תוכלו לקבל את התשובות לגבי נושאים שהיו מאוד בעייתיים עבורכם עד היום. מבחינה כספית ייתכן שתקבלו עזרה מאחרים כיוון שהכוכב סטורן שמגביל ומעכב, עדיין מבקר אצלכם בבית הכספים.
קשת - בשבוע הקרוב נמצא הכוכב וונוס שאחראי ליחסים בבית תת-ההכרה שלכם ולמעשה יישאר כך למשך כל החודש הקרוב, עובדה שמלמדת על כך שיש לכם הזדמנות לחשוב לעומק על כל מערכות היחסים שלכם. במקרה ולא תדעו מה ואיך להחליט, יהיה נכון עבורכם להקשיב לאינטואיציה הטבעית ובעיקר לדעת גם כיצד לנטרל את הפחדים הטבעיים שלכם לעומת פחדים ממשיים ובהתאם לכך להמשיך ולהתנהל.
גדי -מבחינה חברתית אתם עומדים בפני אירועים מאוד משמחים שיכולים להקפיץ את המוניטין שלכם בחיים וזאת בגלל העובדה שכבר תקופה מאוד ארוכה אתם עובדים על היחסים הבין אישיים שלכם במטרה להעלות לעצמכם את המוניטין. השבוע נמצא הכוכב וונוס בבית המקושר עם המעמד החברתי שלכם וייתן לכם את כל מרווח האפשרויות על-מנת ליישם את תוכניותיכם ולהביאם לידי ביצוע.
דלי - התדמית האישית שלכם מאוד חשובה לכם בפרק זמן זה של חייכם בכל תחומי החיים. נראה שהאחריות שלקחתם לאחרונה על עצמכם מתחילה לעזור לכם ואתם יודעים שהגיע הזמן שלכם ליישם את הפירות של תוכניותיכם. מאחר שהכוכב סטורן שמביא גם הרהורים רציניים נמצא אצלכם בבית המעמד החברתי, חשוב שתדעו להפנים מי החברים הנכונים לכם ומיהם החברים שנועדו רק לשתיית קפה ותו לא.
דגים - אין ספק שמגיע לכם שיסירו בפניכם את הכובע על התוכניות הרבות שלכם ועל יכולת הביצוע שלכם וגם לעמוד במשימות שהצבתם לעצמכם. נראה שאתם מבלבלים קצת את האחרים כי מצד אחד אתם מאוד רגישים לדעות אחרים, ומצד שני אתם עושים בדיוק מה שאתם רוצים מבלי להתחשב תמיד בדעתם של אחרים ועובדה זו מאוד מבלבלת את הקרובים לכם, עד כי לעיתים הם לא מבינים את מעשיכם. נסו להיות יותר ברורים.

תאריך:  04/10/2016   |   עודכן:  04/10/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מאיר חוטקובסקי
משפחת קצין נטועה עמוק בהיסטוריה של רעננה "פנינת השרון"    מאיר קצין (82) הוא דור שלישי (מתוך שישה עד כה) למשפחה שהייתה שותפה להפרחת השממה ולהפיכת רעננה למה שהיא היום    הסיפור של מאיר קצין, יו"ר העמותה למען האזרח הוותיק ברעננה, הוא סיפור של עיר בהתגבשות
רבקה שפק ליסק
פרופסור הנטינגטון מפקפק בסיכויים למנוע הפצת נשק גרעיני, ביולוגי וכימי. כמו-כן, הוא אינו מאמין בסיכויי האוניברסליזם. הנטינגטון מודאג בעיקר מהסכנה לעתיד הציביליזציה המערבית בשל המהגרים הלא מערביים, החיים במדינות המערב. עתידה של הציביליזציה המערבית תלוי, לדעתו, בהצלחה לצמצם באופן דרסטי את ההגירה ובהצלחה להביא להתבוללות תרבותית של המהגרים במדינות המערב
אלי אלון
בסיס גדנ"ע ג'וערה השוכן באזור רמת מנשה ליד קיבוץ עין השופט נמצא בימים אלה בתהליכי סגירה ופינוי וייסגר סופית תוך חודשים ספורים
הרצל חקק
לקראת שלהי ימי אלול תשע"ו, בעיצומן של תפילות הסליחות, הלך יחזקאל קדמי לעולמו. יום מותו - יום ראשון, כ"ב באלול. אילו שאלו אותו, בוודאי היה אומר כיעקב בספר בראשית - "מעטים ורעים היו ימי שנֵי חיי". קרוב היה ברוחו לירמיהו הנביא, ותמיד יכולתָ לשמוע אותו מקונֵן על העם שלָמד ללכת אחרי החומֶר, כמה ייחֵל לגאולה רוּחנית לכולנו
מוטי היינריך
מספר העיסוקים החדשים שנוצרים לאחר כל שיפור טכנולוגי תמיד גדול ממספר העיסוקים שהתפוגגו, ובעקבותיו רמת החיים של כולנו רק עולה. על המיתוסים המופרכים של השפעת הטכנולוגיה על חיינו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il