X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
לו הייתי משורר והייתי אומר לכל הנשים שבעולם "זהו זמנכן להסתלק/ חיינה היכן שתרצינה- אך לא בינינו/ זהו זמנכן להסתלק/ תמותנה היכן שתרצינה - אך אל תמותנה בינינו"
▪  ▪  ▪
לא ביננו [צילום: יח"צ]

הדרת נשים היא פשע מוסרי נתעב, ובהדרת נשים ניתן להכליל: סירוב השמעת קול אישה ברדיו, קביעת צד מסוים ברחוב לנשים בלבד, חלוקת אוטובוסים לאזורי נשים ואזורי גברים, על אחת כמה וכמה קריאה למותן של נשים הוא פשע מוסרי ממדרגה ראשונה, ואולי אף פשע פלילי חמור.
ובוקר אחד יקום משורר עברי ויחבר את האותיות למילים ואת המילים למשפטים ומה שייצא לו זה הטקסט החולה להלן "זהו זמנכן להסתלק/ חיינה היכן שתרצינה- אך לא בינינו/ זהו זמנכן להסתלק/ תמותנה היכן שתרצינה - אך אל תמותנה בינינו".
מה לדעתכן היה קורה למחרת היום? האם שירי אותו משורר נקלה היו ממשיכים להילמד בבתי הספר? האם מישהי הייתה מהינה לקרוא משירי אותו משורר באירועים וטקסים? ודאי וודאי שלא, מי שמדבר כך אינו שייך לקהל האדם, אינו ראוי לבוא בקהל האדם ואיש לא יבוא במגע עם זבל אנושי שכזה, ודאי לא ילדים בבית ספר, ודאי לא נשות חינוך תרבות ואמנות.
לא ביננו
ואתן ודאי תופתענה לשמוע שהשיר הזה נכתב על-ידי חביב אבירות התרבות של ישראל והוא כוון ליהודים בארץ ישראל, גברים ונשים כאחד, ומילותיו הרלוונטיות הן: "זהו זמנכם להסתלק/ חיו היכן שתרצו - אך לא בינינו/ זהו זמנכם להסתלק/ תמותו היכן שתרצו - אך אל תמותו בינינו/ לנו יש עבודה לעשות בארצנו/ יש לנו עבר כאן/ יש לנו את ההווה -/ את ההווה ואת העתיד./ אז עזבו את ארצנו, את אדמתנו/ את הים שלנו, את החיטה שלנו, את הפצועים שלנו - את הכול".
ורוצה אני לשאול את אבירות החינוך והתרבות של ישראל, האם חופש הביטוי חשוב לכן מחייכם? האם מי שקורא למותכן ראוי לבוא בקהלכן? האם אין גבול למה שמותר לומר על במותיכן? אשמח לראות פה תגובות מזוהות של נשות חינוך, תרבות ואומנות המזדהות עם קריאה או הקראה של חומרים מפרי עטו של משורר אויב, אשר הוציא את הזבל המצוטט לעיל מתחת ידיו.
"זהו זמנכם להסתלק/ חיו היכן שתרצו - אך לא בינינו/ זהו זמנכם להסתלק/ תמותו היכן שתרצו - אך אל תמותו בינינו". או במילים אחרות: זהו זמנכן להסתלק/ חיינה היכן שתרצינה- אך לא בינינו/ זהו זמנכן להסתלק/ תמותנה היכן שתרצינה - אך אל תמותנה בינינו.

תאריך:  25/10/2016   |   עודכן:  25/10/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תמותנה היכן שתרצינה
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
צודק! ל"ת
לבעל המאמר  |  25/10/16 17:46
2
תחכה לשוא... תקבל רק נאצות... ל"ת
מבין עניין  |  25/10/16 22:35
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוני בן-מנחם
שתי מערכות גדולות מתנהלות במקביל בסוריה ובעירק לשחרור חלב ומוסול מאימת הטרור האיסלאמי הקיצוני. גם אם יושג בהן ניצחון, דאעש לא ייעלם, בינתיים המרוויחה העיקרית מהמצב היא אירן
עמי דור-און
גדעון הוא פוליטיקאי היודע היטב, כי ללא המפלגות החרדיות והדתיות אי-אפשר להרכיב ממשלה. וזו כנראה הסיבה שהתיר לרעייתו הנמצאת על סף לידה, להתראיין לגיליון שמחת תורה של ידיעות אחרונות ולהצטלם בפרופיל מבליט בטן הריונית כשהיא מתוודה שגדעון הוא אהבת חייה והאיחוד אתו הוא "ממש נס"
דן ארידור
יישום גורף של עקרון הזהירות עלול להביא לתוצאות חמורות בהרבה מאלה שבא למנוע    לא אחת בוחרות חברות בינלאומיות לבצע ניסויים מתקדמים במקומות שניסויים אלה אינם מעוררים התנגדות ציבורית משמעותית, אם בשל תפיסת סיכון או נכונות לסיכון
שמעון זיו
חברי הכנסת איבדו ממעמדם בגלל הצעות חוק כאלה, בגלל החופשות הארוכות שלהם, בגלל השכר המופקע שלהם, בגלל ארבעת העוזרים שלהם, ועוד ועוד הטבות שקשה לספור. אז הם הולכים להרוג נמלה על-ידי פיל, נו באמת בזה אתם מתעסקים אין דברים יותר חשובים
עו"ד אביעד ויסולי
מדיניותו הרופסת של בנימין נתניהו בסוגיית הר-הבית, המביאה לפגיעה חסרת תקדים בזכויות יסוד של יהודים, היא שהוליכה להחלטת אונסקו. במקום לדבר על חומת סין, שיפעל בחומת הר-הבית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il