X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
גדעון הוא פוליטיקאי היודע היטב, כי ללא המפלגות החרדיות והדתיות אי-אפשר להרכיב ממשלה. וזו כנראה הסיבה שהתיר לרעייתו הנמצאת על סף לידה, להתראיין לגיליון שמחת תורה של ידיעות אחרונות ולהצטלם בפרופיל מבליט בטן הריונית כשהיא מתוודה שגדעון הוא אהבת חייה והאיחוד אתו הוא "ממש נס"
▪  ▪  ▪
גדעון סער וגאולה אבן [צילום: פלאש 90]

גדעון סער שואף בכול מאודו להיות ראש הממשלה וכשתגיע העת להתמודד לקראת הבחירות ולא יהיה מנוס ממאבק גלוי - כנראה שהוא יילחם בכול כוחו כדי לסלק את נתניהו מתפקידו. מי שמסייעת בידו באמונה שלמה היא רעייתו, העיתונאית הממולחת גאולה אבן.
גדעון הוא פוליטיקאי היודע היטב, כי ללא המפלגות החרדיות והדתיות אי-אפשר להרכיב ממשלה. וזו כנראה הסיבה שהתיר לרעייתו הנמצאת על סף לידה, להתראיין לגיליון שמחת תורה של ידיעות אחרונות ולהצטלם בפרופיל מבליט בטן הריונית כשהיא מתוודה שגדעון הוא אהבת חייה והאיחוד אתו הוא "ממש נס". ומה המסר העולה מן הראיון החושפני? גדעון הוא אדם מאמין שומר שבת ואני בסך הכול רעייתו שאוהבת ללדת ורוצה שיהיו לי הרבה ילדים.
עד לאן הידרדרה החנופה לדתיים בתקווה לקנות את ליבם ואת תמיכתם ניתן להבין מן הציטוטים המובאים מתוך הראיון שחלקים ממנו ממש מביכים.
גאולה: "תמיד הסתכלתי בקנאה על משפחות גדולות. אני מעריצה נשים שיש להן הרבה ילדים. אני ממש סוגדת לכול אישה שמצליחה לעמוד בעבודה כול כך קשה ותובענית".
גאולה בתשובה לשאלה אם היא רוצה ילד ששי: "בשמחה".
גאולה: "אני אהבת את חדר הלידה. את הצירים והאפידורל כמובן. בכאב הזה יש משהו מענג מפני שאת יודעת שתינוק בדרך. חדר לידה הוא המקום שבו אני מרגישה הכי שווה".
גאולה: "גדעון לא דתי. אבל המסורת היהודית והזהות היהודית חשובות לו מאוד. ומאז הברית של דוד הוא לא עונה לטלפון בשבת ולא נוסע בשבת"
קשה כיום לומר בוודאות מה יהיה עתידו הפוליטי של גדעון סער כיוון שאיש אינו יודע מתי יתקיימו הבחירות, אך ההרכב השברירי של הממשלה אינו מבשר לה טובות. זה ועוד: גם אם יצליח גדעון להדיח את נתניהו ולעמוד בראש המפלגה, הנשיא יטיל עליו להרכיב ממשלה רק אם הליכוד יזכה במספר המנדטים הגדול ביותר מבין כול המפלגות. וברור כי אם יוטל עליו התפקיד של מרכיב הממשלה, עדיין הוא יהיה זקוק לדתיים כדי להרכיב קואליציה יציבה. נוכח הדברים האלה יכול מאוד להיות כי לקראת מרוץ הבחירות נראה את גדעון סער חובש כיפה, מגדל זקן ומניח תפילין.
כך או כך מן התשובה הזהירה של גאולה לשאלת המראיינת האוהדת: "האם את חולמת לעבור לדירה ברחוב בלפור" (מעון ראש הממשלה), ניתן להבין שגדעון יחזור. גאולה מחייכת כאשר היא משיבה: "גדעון מגדיר את הצעד שעשה כפסק זמן. ופסק זמן זה סופו להסתיים מתישהו".

תאריך:  25/10/2016   |   עודכן:  25/10/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גדעון סער מתכוון לחזור ולהילחם בנתניהו
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
לרגע נבהלתי...
רפי לאופרט  |  25/10/16 13:51
2
חתרנים בלתי ...
באום  |  25/10/16 18:48
3
ידוע שמוזב מנסה כבר זמן לקדם
מרכז הליכוד  |  25/10/16 19:12
4
זה ה-wishful thinking של דור-
נבואה מזוייפת  |  25/10/16 20:40
5
סער צריך להצטרף לפייגלין מהר ל"ת
ולהתאחד עם בנט שק  |  25/10/16 20:46
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דן ארידור
יישום גורף של עקרון הזהירות עלול להביא לתוצאות חמורות בהרבה מאלה שבא למנוע    לא אחת בוחרות חברות בינלאומיות לבצע ניסויים מתקדמים במקומות שניסויים אלה אינם מעוררים התנגדות ציבורית משמעותית, אם בשל תפיסת סיכון או נכונות לסיכון
שמעון זיו
חברי הכנסת איבדו ממעמדם בגלל הצעות חוק כאלה, בגלל החופשות הארוכות שלהם, בגלל השכר המופקע שלהם, בגלל ארבעת העוזרים שלהם, ועוד ועוד הטבות שקשה לספור. אז הם הולכים להרוג נמלה על-ידי פיל, נו באמת בזה אתם מתעסקים אין דברים יותר חשובים
עו"ד אביעד ויסולי
מדיניותו הרופסת של בנימין נתניהו בסוגיית הר-הבית, המביאה לפגיעה חסרת תקדים בזכויות יסוד של יהודים, היא שהוליכה להחלטת אונסקו. במקום לדבר על חומת סין, שיפעל בחומת הר-הבית
יהושע ה. ייבין
מאמר שפורסם בתשי"ח בכתב העת "סֻלם" ונכתב גם על היום    האיש העומד בראש השלטון ובראש ענייני הביטחון בארץ, שבדרך כלל נוקט אף הוא, ככל חבריו שבמפא"י, בשיטה של "אמירת הן" אחר כל התכתיבים מבחוץ, ידע הפעם לומר "לאו". ועל-ידי אמירת "לאו" לתכתיב, שהיה במקרה דינן שחצני ומחוצף במיוחד, נהפך המצעד הצבאי השגרתי למפגן מדיני בר ערך
איתמר לוין
אין שום הצדקה ואפשרות מעשית לנהל אחרי 15 שנה את משפט ראשונטורס נגד רייצ'ל רז-ריסבי. אפילו פרקליט צריך להיות בן אדם ולומר: די לעינוי הדין הזה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il