X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
השבוע האחרון היה השבוע הבריוני של בצלאל סמוטריץ, שהחליט לעשות בוועדה נכבדה בכנסת ישראל לסטודנטים הערבים את מה שעשו לנו בהיסטוריה היהודית. סמוטריץ' הטיח בבוטות ובגסות רוח באמירה גורפת, שסטודנטים ערבים אנלפבתים נכנסים ללמוד אצלנו באוניברסיטאות בלי בחינות פסיכומטריות
▪  ▪  ▪
בצלאל סמוטריץ' [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]

בצלאל בן אורי שעשה "אֶת הָאָרוֹן עֲצי שִׁטִּים אַמָּתַיִם וַחֲצִי אָרְכּוֹ וְאָמָה וָחֵצִי רָחְבּוֹ וְאָמָה וָחֵצִי קוֹמָתוֹ" הייתה לו נפש של אמן. היה בו שילוב של אמן ואומן, בעל מקצוע מעולה - "וַיְצַפֵּהוּ זָהָב טָהוֹר...וַיַּעַשׁ לוֹ זֵר זָהָב סָבִיב ... וַיַּעַש בַּדֵּי עֲצֵי שִׁטִּים..." ואת הפירוט המפורט של כל עבודת היוצר הנפלא בשם בצלאל בן אורי ניתן לקרוא בספר שמות פרק ל"ז. עבודה אמנותית שנעשתה בחרדת קודש וברגישות רבה בתנאי עבודה קשים במדבר.
בפנינו מזדקרת עוצמת פער בין בריונות בהמית של חבר בכנסת בישראל, הנושא את השם בצלאל, ובין נפש אמנותית רגישה ועשירה של בצלאל אחר, שלאומנותו ולאמנותו התוודענו כאמור בספר שמות.
השם בצלאל קשור אצלי תמיד עם מי ששקד בתנאי העבודה של המדבר על עבודת נמלים נקיה של עשית "הַבַּדִּים בְּטַבָּעוֹת עַל צַלְעוֹת הָאָרוֹן...כַּפּוֹרֶת זָהָב טָהוֹר...שְׁנֵי כְּרוּבִים זָהָב...", השם הזה אינו מתיישב עם דמות אחרת של בצלאל - צרחנית, צעקנית ובהמית, שעל שמה רשום מצעד הבהמות, שנועד להבהיר בירושלים לקהילה של גברים ונשים, מה חושב עליהם אותו בצלאל האחר שהוא אינו בן אורי אלא הוא בצלאל סמוטריץ. ואגב הוא גם נושא בתוער מכובד של עורך דין בישראל.
השבוע האחרון היה השבוע הבריוני של בצלאל סמוטריץ, שהחליט לעשות בוועדה נכבדה בכנסת ישראל לסטודנטים הערבים את מה שעשו לנו בהיסטוריה היהודית. סמוטריץ' הטיח בבוטות ובגסות רוח באמירה גורפת, שסטודנטים ערבים אנלפבתים נכנסים ללמוד אצלנו באוניברסיטאות בלי בחינות פסיכומטריות, כשבמרחק של מטחווי קשת הוא יכול לראות ב"יד ושם" תעודה מזוויעה - "סטודנטים יהודים חלולי מוח תופסים מקומות של הסטודנטים שלנו באוניברסיטאות". תעודה "סמוטרצית" בשפה אחרת ומימים אחרים, שחשבנו שהם מאחורינו, והם לא יחזרו יותר.
אך בזה לא תמה הבריונות של מי שנושא שם כה יפה כמו בצלאל. הקבינט המדיני ביטחוני החליט לאחר יותר מדי שנים, שלא ניתן אפילו אישור בניה אחד לפלשתינים בשטח C, לערוך תיקון, לאשר מספר תוכניות מתאר והיתרי בנייה לאוכלוסייה שגם לה נולדים ילדים. ביצהר ובתפוח, בעופרה ובכפר עציון נבנו בעשר השנים האחרונות בתים. אך בחוורה ובקלקיליה לא ניתן אפילו אישור בנייה אחד באותן עשר השנים, כי שם להבנת סמוטריץ' לא נולד אף לא ילד אחד באותן השנים.
החלטת הקבינט - שנחשבה ראשונה מסוגה כמה שנים - נשמרה בסוד, בין השאר מחשש מפני להט המלל הבריוני של הסמוטריצים. ישיבת הקבינט התקיימה בחודש ספטמבר. בעד מתן אישורי בניה לפשלתינים בשטח C הצביעו ראש הממשלה בנימין נתניהו והשרים אביגדור ליברמן, אריה דרעי, יובל שטייניץ, יואב גלנט ומשה כחלון (האחרון לא נכח בהצבעה אך השאיר פתק בעד). התנגד השר נפתלי בנט ושרת המשפטים איילת שקד שלא נכחה בהצבעה השאירה פתק של התנגדות.
בנושא זה החליט בצלאל סמוטריץ, שההתבטאויות שלו חייבות להיות סופר בריוניות, כי הוא חייב להיות יותר בריון מחברו לסיעת "הבית היהודי", שבריונותו להוטה לשימוש בדחפור נגד הרשות המשפטית. בצלאל סמוטריץ' בהופעותיו רומס את כל ערכי ארון הספרים היהודי, כאשר הוא התנפל בארסיות בריונית נגד החלטה מוסרית של קבינט מדיני-ביטחוני, לפיה אחרי כל כך הרבה שנים, שלא ניתן אפילו אישור בנייה אחד לפלשתינים בשטח המשתרע על יותר מ-60 אחוז משטחי הגדה מערבית, יתכננו תוכניות מתאר ויינתנו אישורי בנייה.
מצער, שההחלטה כמו החלטה על הקמת גני ילדים בקלקיליה, כי נולדו בעיר הזו כמה מאות ילדים מחייבת הסתערות מילולית קשה ובוטה של חבורה משיחית פאנטית. חרף העובדה שמדובר במספר פרויקטים קטן יחסית, נשמעו חרפות מבישות על החלטת הקבינט מדיני-ביטחוני גם מצד שר החקלאות וסגן שר הביטחון, חבורה שמקדשת את קיומה של עמונה שנבנתה "בתום לב" על אדמה פרטית של פלשתינים.
ואי-אפשר שלא להיות מודאג, שקבינט מדיני ביטחוני נאלץ לאשר בחשאי החלטה מוסרית ערכית, אישור תוכנית שגובשה על-ידי מתאם הפעולות בשטחים, האלוף יואב מרדכי, והובאה על-ידי שר הביטחון, אביגדור ליברמן להצבעה בקבינט. בחשאי מחליטים על מתן אישורי בנייה למספר יחידות דיור בכפרים פלשתינים. זה לא שישראל בונה, ישראל רק מאשרת לפלשתינים לבנות. זה לא שישראל בונה בית חולים, היא רק מאשרת בישיבה חשאית הקמת בית חולים בבית סאחור ליד בית לחם ו....הקמת מגרשי כדורגל. והעיקר לא לשכוח דיון והחלטה חשאית בדבר מתן אישור לבניית מגרשי כדורגל.
לזה קוראים כיבוש נאור. ולזה מתלוות צעקות צרחניות של בריון, המדבר בשם תורת ישראל. בושה.

תאריך:  30/10/2016   |   עודכן:  30/10/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הבריון המשיחי בצלאל סמוטריץ
תגובות  [ 27 ] מוצגות  [ 27 ]  כתוב תגובה 
1
עדיף בריון משיחי עליך בולשביק  ל"ת
הקורא הוותיק  |  30/10/16 10:11
 
- חולדה שטנית בשם איתן קלינסקי
ב,ל  |  31/10/16 01:41
2
יש לבנות לערבים וליהודים בגדה
דקלה..  |  30/10/16 10:29
 
- דקלה, השוויון צריך להתבטא
ב_שמואל  |  30/10/16 16:43
3
היכן האמת?
גד דרום  |  30/10/16 10:38
4
עדיפה אנושיות על בריונות
לקורא הותיק   |  30/10/16 11:25
 
- עם הבדל עצום -היהודים לא רצו ל"ת
לחסל את הגרמנים  |  30/10/16 14:54
 
- פשוט שקרן
ב,ל  |  30/10/16 17:39
 
- ב.ל שטותניק של מגיב
נריה גל   |  30/10/16 19:53
 
- שקרן כבר אמרתי
ב.ל  |  31/10/16 01:11
5
מול רפיסות של נמושה ושקרן
ב.ל  |  30/10/16 13:07
 
- הוא כזה כי שמוקלינסקי ל"ת
אברשה  |  30/10/16 15:26
6
למה אתם מפרסמים את דבריו של ל"ת
האיש הזה  |  30/10/16 15:53
7
המגיבים פה, מנסים בתמימותם
אברהם 10100  |  30/10/16 16:48
8
הבצל של אלוהים הוא גזען נתעב
הירונימוס  |  30/10/16 17:43
9
סמוטריץ מסית ומדיח
נריה גל.  |  30/10/16 19:33
 
- אינך מבין את ההבדל?
ב_שמואל  |  31/10/16 11:02
 
- ובקיצור אתה מכשיר את השרץ הגזע
הירונימוס  |  31/10/16 14:48
 
- הגדרת "שרץ" נקבעת ע"י המסתכל
ב_שמואל  |  31/10/16 15:57
 
- למגיב ב.שמואל
למגיב ב. שמואל   |  1/11/16 08:09
 
- נהפוכו, אני - דווקא - מודע
ב_שמואל  |  1/11/16 11:03
 
- מבייש את היהדות
המגיב האחרון   |  1/11/16 11:32
 
- אני שמח שאתה מצטרף ל
ב_שמואל  |  1/11/16 16:47
10
מפלגה בריונית
הבית היהודי ..  |  1/11/16 16:18
 
- אם אנשים כל-כך ראויים
ב_שמואל  |  1/11/16 16:58
11
מפלגה בריונית
רינה .  |  1/11/16 20:05
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דביר מור
האם מתווה תוכנית ההרגעה של השר נפתלי בנט ישימה ואחראית לשלום ישראל או שמא תוכנית ההיפרדות של ח"כ עמר בר לב היא הישימה והאחראית לשלומה ולאופיה הדמוקרטי של המדינה?
ראובן לייב
גם המחיר הזול של מבצע יום חמישי האחרון לא הצליח לגרור אותי לאולם הקולנוע. אחרי ככלות הכל יש לי אופציות רבות אחרות מאשר צפייה במסך הגדול
איתמר לוין
הילרי קלינטון ודונלד טראמפ בטוחים שהכל מגיע להם וששום דבר לא יקרה להם. הבוחר האמריקני צריך להכריע בין נשיאה חסרת יושרה ונעדרת אמינות לבין נשיא שחצן ובלתי יציב
מרדכי איש-שלום
תאורית "ספירלת השתיקה" טוענת כי אמצעי התקשורת המוטים יוצרים מציאות חדשה אצל ההמונים    ברגע האמת-בקלפי-מתגלה היחס האמיתי בין הרוב הדומם למיעוט הקולני
יוני בן-מנחם
בכירים ברש"פ מעדיפים את הילרי קלינטון כנשיאה הבאה של ארה"ב. דונלד טראמפ נתפש כאסון עבורם והם מעריכים שקלינטון כנשיאה תיזום מהלך מדיני על בסיס יוזמת השלום הערבית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il