X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בואו נזכור איך הכל התחיל. הייתה כאן שממה, ביצות יתושי קדחת, וישוב ערבי קטן, והנה באו החלוצים היהודים, ויבשו את הביצות, הפריחו את השממה, הוציאו מים מהסלע ובנו לנו מדינה לתפארת
▪  ▪  ▪
חלוצים

ראשית ברצוני לשתף אתכם באירוע שהיה לי. אני גר בישוב כפרי עם חצרות נטועות עצים ומידי פעם עוברים ענפים משכן לשכן. אז אם זה עץ נושא פרי כי אז אין בזה רע, כי השכן נהנה גם הוא מהפרי, אולם אם זה מטרד כי אז נפתחת מלחמת עולם בין השניים.
ומעשה שכך היה - שכן אחד מהכפר קורא לי יום אחד ומראה לי כי העץ שלו נשרף על-ידי חומר ריסוס קשה. ברור היה כי השכן הוא אחראי לכך, כי העץ שלח ענפים אליו, ובמקום לגזמו החליט על פעולת נקם. השכן שקרא לי אמר לי אני לא יכול לעשות כדבר הזה, העץ הוא דבר חי ואיני מסוגל לשלוח ידי לעץ של השכן.
כך זה כיום. הפלשתינים מצאו דרך לנקמה על-ידי הצתת יערות ומקומות ישוב. אנחנו שתלנו, אנחנו בנינו והם באים להחריב, אלא שהם עושים זאת בקול תרועה רמה, הרשתות החברתיות שלהם מלאות בדברי שטנה והסתה, והם קוראים בקול גדול לשרוף את ישראל.
עיר לתפארת
בואו נזכור איך הכל התחיל. הייתה כאן שממה, ביצות יתושי קדחת, וישוב ערבי קטן, והנה באו החלוצים היהודים, ויבשו את הביצות, הפריחו את השממה, הוציאו מים מהסלע ובנו לנו מדינה לתפארת, עד כדי כך שחמיס אבולעפיה, כן זה מהפיתות ביפו, אמר בטלוויזיה לא מזמן, כי כאשר הוא נוסע לארצות ערב, לסעודיה, למצרים ועוד ולאחר זאת שב ארצה הוא חש כי חזר לגן עדן, עד כדי כך.
רמת הגולן היה חבל ארץ שומם מלא אבני בזלת, וכביכול לא מתאים לשום דבר. באו החלוצים החדשים, הפרו את האדמה בזיעת אפם, הקימו ישובים חדשים, עיר לתפארת קצרין, והנה המקום השומם עליו לחמתי במלחמת ששת הימים, ועוד אבי נלחם שם במלחמת השחרור הפך למקום פורח.
אלא שאחרים צרה עינם בהצלחת היהודים, והם לא ויתרו על רצונם להשמידנו, ומחפשים כל דרך לעשות זאת, ואם לא ניתן באמצעים מדיניים כי אז יעשו זאת על-ידי אלימות וטרור.לא משכנע אותם כי הפלשתינים ביהודה ושומרון קפצו דור שלם בהתפתחותם הכלכלית והתרבותית, מכללות ואוניברסיטאות צמחו יש מאין, אבל את היהודים צריך להשמיד וכל האמצעים כשרים.
התשובה הציונית ההולמת חוץ מאיתור המפגעים הללו וענישתם בכל חומרת הדין, הינה להמשיך לבנות, להמשיך לנטוע, להמשיך לפתח את החקלאות ולשמור עליה מכל משמר ולהתישב בכל חלקי ארץ ישראל. אני רק תקווה שנוער הגבעות לא ינקוט בעין תחת עין וילך להצית גם הוא - לא זאת דרכנו.

תאריך:  06/12/2016   |   עודכן:  06/12/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יש נוטעים ויש שורפים
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
של מי הארץ ?
מארק שור  |  7/12/16 00:36
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
יוני בן-מנחם
ועידת פתח ברמאללה הסתיימה מבלי שהביאה שום בשורות חדשות בתחום המדיני ובאיחויי הקרעים בין הגדה לרצועה. מחמוד עבאס ביסס את מעמדו כדיקטטור שעל פיו יישק דבר אך הציבור הפלשתיני אדיש כלפי תוצאות הוועידה
איתמר לוין
הפרקליטות: הרב יוסף אליצור, מחבר "תורת המלך", הסית לאלימות נגד ערבים בשני מאמרים שפרסם במאי 2013, ובהם שיבח את מבצעי פעולות "תג מחיר"
יוסף דיין
רש"י מבקש ללמד אותנו דבר אחר, חשוב מאין כמותו. שאם באים אליך הגויים בטענות מופרחות, אתה תדע את האמת. אתה תדע שלא "ליסטים אתם, שכבשתם ארצות שבעת גויים". אתה תדע שארץ ישראל נבראה לכתחילה להיות ארצו של זרע יעקב
איציק וולף
ראש מועצת הכפר סילוואד עתר, באמצעות ארגון השמאל יש דין, בניסיון לעצור את העברת תושבי עמונה לשלוש חלקות המוגדרת כ'נכסי נפקדים'    "אין כל בסיס לקביעה כי ישנה "חשיבות אזורית" שמצדיקה את השימוש החריג בחלקות המדוברות"
אליקים העצני
אין להכליל, ובכל הנוגע לפרט הערבי עומד מולנו אדם, לא "ערבי". ובכל זאת, הגם שלא כל מוסלם טרוריסט, כמעט כל הטרוריסטים בעולם - מוסלמים! זה מחייב אבחנה בין היחידים לחברה שלהם
רשימות נוספות
העברות הכספים למוראביטון - בהר-הבית  /  איציק וולף
המשטרה פשטה על אירוע של הרש"פ בי-ם  /  עידן יוסף
אנחנו עומדים בפני טרור מציתים  /  עידן יוסף
תנועת פתח מתפצלת  /  יוני בן-מנחם
דאעש בגולן  /  אריאל י. לוין
מצרים משנה גישתה לרצועת עזה  /  יוני בן-מנחם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il