X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בשולי הכותרות: שוטרים עברייני תנועה מכירים? השוטר הנכון במגזר הנכון המיוחדים המאושרים ולקינוח הרזייה לא לנשים בלבד
▪  ▪  ▪
יוצאים בזול [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

פורעי חוק
מן המפורסמות הוא שהשוטרים, נציגי שמירת החוק ואכיפתו, נתפסו לא אחת כעברייני תנועה, שאף גרמו לתאונות. בשיטת 'שמור לי ואשמור לך', כשהחתול שומר היטב על השמנת, מחליקים השוטרים זה לזה על עבירותיהם החמורות, ויוצאים בזול ללא כל הרשעה. השאלה היא מי ישמור על השוטרים, ואיזה מודל הם משמשים לציבור, בזמן שהקטל משתולל בכבישים?
לאחרונה שוב עלתה מעורבותם של השוטרים בתאונות דרכים בתקרית המפורסמת, שבה ניידת משטרה דרסה אמבולנס שליווה את ביקורו של ראש ממשלת פולין בבירה. ואם לא די בכך, בסמיכות מצמררת הייתה זו ניידת משטרתית שדרסה למוות את הנער חן בלוך, תוך עבירה חמורה על חוקי התנועה. כפי שפורסם בלוך, חבוש קסדה על-פי החוק, רכב על אופניו במעבר חצייה, ואז נפל קורבן לשוטר פורע חוק.
הגיעה השעה לשים קץ להשתוללות השוטרים בכבישים, וכמי שאמונים על אכיפת החוק להענישם בחומרה רבה. לתשומת לבך שר המשטרה, רוני אלשיך.
האיש הנכון
מינויו של ג'מאל חכרוש לניצב במשטרה הוא מבורך. מדובר באיש בעל ניסיון משטרתי עשיר בתפקידי פיקוד מגוּונים, שבהחלט מוכיח את עצמו כשוטר מקצועי נטו, אשר ממלא את תפקידו בנאמנות בכל הקשור לאכיפת החוק ולהגנה על חיי האזרחים, ללא הבדל דת ומגזר.
עם זאת, כבן לעם הערבי, שמוכן לנצל את היכרותו רבת השנים עם המגזר לטובת צמצום הפשיעה בה, זה התבקש כבר זמן רב. דומה כי משני היבטים אלו הוא ראוי ביותר לתפקיד ניצב במשטרה, כמוסלמי הראשון שעושה היסטוריה בתפקיד זה, ולתוארו הכפול כניצב וכראש מינהלת השיטור הערבי.
יש לקוות שניסיונו, תבונתו ומקצועיותו הרַבה יעמדו לו בהתגברות על עויינות המגזר הערבי לממסד הציוני, כדי לשרת את הקהילה בהצלחה לרווחתה ולתועלתה, להורדת מפלס הפשיעה בה ולצמצום ההסתה הטרוריסטית כלפי היהודים. ובא לציון גואל.
מיוחדים במינם
לרגל היום הבינלאומי לזכויות בעלי מוגבלות פורסם סקר עגום, ולפיו גם בשנות האלפיים מחצית האוכלוסייה הישראלית מסתייגת מזוגיות עם בעלי צרכים מיוחדים.
כמה סמלי הדבר שלקראת פרסום הסקר התבשרנו, כי פרויקט חזון המבורך של מכון פוירשטיין, המעודד שידוכים בין חריגים, הניב עוד שידוך מאושר בקהילה המיוחדת. דומה כי הזוג הטרי מהווה עוד הוכחה כי בהכשרה מתאימה גם אנשים עם מוגבלויות מסוגלים לאהוב, ככל בני האדם, ולנהל בהצלחה בית עצמאי משותף.
אין ספק שיש יתרון לכך שהמיוחדים מתחתנים זה עם זה. יש להם שפה משותפת והם מיטיבים להבין איש את רעהו על מוגבלותם, וכאנשים חמים להעניק עזרה הדדית. אולם מעבר לכך הם מנפצים מיתוסים מוטעים ודעות קדומות, הרווחים כלפיהם, כאילו מדובר בקבוצה תת-אנושית מפחידה המצמיחה קרניים. בעוד שהוכח שמדובר באנשים טובים, יוצרים, תורמים ובעלי נתינה. יתרה מכך, איש אינו חסין מהתופעה, ומלידת חריג במשפחתו. די לסטראוטיפים!
לא לנשים בלבד
ראוי לברך על התופעה המתפשטת בשנים האחרונות, לפיה ההרזייה לא פוסחת גם על המין הגברי. אז נכון שנשים, באופן מסורתי, מוּנעות בהורדת משקל בעיקר על-ידי גורמים אסטתיים - חיטוב הגוף, ופחות מטעמי בריאות. לעומת זאת, הגברים, הסובלים משכיחות גבוהה של מחלות לב, מרזים בעיקר משיקולי בריאות. וטוב שכך, במיוחד שההשמנה הפכה כבר למגיפת המאה, אם כי לא ניתן לשלול גם רצון למראה אסתטי, טרנד שנפוץ לאחרונה יותר ויותר גם אצל גברים.
אין ספק כי העובדה, שידוענים, שחקנים ואנשי תקשורת, השילו מגופם עשרות קילוגרמים, היא בהחלט משמעותית ועשוייה לשמש מודל חיובי להרזיית גברים בפרט, ולהרזייה בכלל, בהנחה שכל אחד יכול. ובא לבריאותנו גואל.

תאריך:  06/12/2016   |   עודכן:  06/12/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מי ישמור על השוטרים
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
משטרה רמאית1
צרעה  |  7/12/16 17:18
2
משטרה רמאית2
צרעה  |  7/12/16 17:48
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק מאיר
הפסיעה הראשונה קובעת את התוואי, אבל היא אינה אומרת, לו אמרה היינו מנשלים אותה והיינו אומרים כי אינה אלא גזירה
רבקה ווגליין
הדבר המשמעותי ביותר הוא שקהילה כזו מקנה לעולים החדשים תחושת שייכות כאן בארץ    קהילות אלה מאפשרות להם להזדהות עם העולים הוותיקים ולהרגיש תחושה של בית
שמעון זיו
בואו נזכור איך הכל התחיל. הייתה כאן שממה, ביצות יתושי קדחת, וישוב ערבי קטן, והנה באו החלוצים היהודים, ויבשו את הביצות, הפריחו את השממה, הוציאו מים מהסלע ובנו לנו מדינה לתפארת
אילן ורד
שחיקת אמון הציבור במגזר הציבורי    הפגיעה החמורה בטוהר המידות ובסדרי מנהל תקין מתאפשרת מאחר שראשי הרשויות אינם נדרשים להצהיר בכתב כי אינם נמצאים במצב של ניגוד עניינים ביחס למועמדים
בעז שפירא
לא נעים לומר אך צריך - אינני יכול להאמין לנתניהו    חוסר אמונתי זה הוא הרוויח ב"יושר" שכן דרכו הנכלולית והאפלולית שרובה ככולה כחש והטעיה לא מותירה מקום לספק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il