בישראל כיום כ-3.9 מיליון גולשי אינטרנט בגילאי 13 ומעלה, לעומת כ-3.6 מיליון לפני שנה, כך עולה מסקר TIM, סקר האינטרנט התקופתי של TNS ישראל. הסקר יוצא שוב לדרך במהלך החודשים דצמבר 2006 וינואר 2007, בפעם ה-14 מאז שנת 2000.
לקראת ביצוע הסקר המלא, נערכים סקרים מקדימים להערכת היקף אוכלוסיית הגולשים בישראל, ומסקרים אלו עולה כי נמשכת מגמת התרחבות משתמשי האינטרנט המקיפים כיום את מרבית האוכלוסיה: 72% ממשקי הבית היהודיים מחוברים כיום לאינטרנט (לעומת כ-69% לפני כשנה), וסה"כ אוכלוסיית משתמשי האינטרנט בישראל, כאמור, עומדת על 3.9 מיליון גולשים. עוד עולים מהסקר המקדים נתונים דמוגרפיים על פרופיל הגולשים. רוב אוכלוסיית הגולשים באינטרנט הוא גברים (54.7%) לעומת 45.3% מהנשים; קבוצת הגיל שבה ההשתתפות הרחבה ביותר בגלישה באינטרנט היא בני 30-49, שבה עומד אחוז הגולשים על 39.3%. בקרב בני ה-18 עד 29 עומדת הגלישה על שיעור של 35%, ובקרב בני ה-50 ומעלה ההשתתפות היא הנמוכה ביותר - רק 25.7%.
בנוסף, הגלישה באינטרנט היא נחלתם של בעלי השכלה בינונית (40.3%) ובעיקר בעלי השכלה גבוהה (55.1%), ורק 4.4% בקרב בעלי השכלה נמוכה, וכן נפוצה הגלישה באינטרנט בעיקר בקרב בעלי הכנסה גבוהה מהממוצע (42.9%).
למרות ההבדלים בין אוכלוסיית הגולשים לבין הלא-גולשים, מציינים ב-TNS, כי עם הגידול בשיעור הגולשים הולך ומצטמצם הפער בין הפרופיל הדמוגרפי של משתמשי האינטרנט לבין הפרופיל הדמוגרפי של כלל האוכלוסיה.
סקר TIM מתבצע מאז אביב 2006 כסקר מקוון (On-Line) באמצעות האינטרנט, בקרב פאנל גולשים על-פי מדגם מייצג. בסקר הקרוב, בנוסף למידע כללי על הרגלי הגלישה של הישראלים ועל החשיפה לאתרי האינטרנט, תיעשה בחינה מעמיקה יותר של השימושים הנעשים על פלטפורמת האינטרנט.