X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
לו רצו הרצוג ושכמותו לדייק היו מבקשים "משאל אזרחים" אך הטשטוש המושגי משרת אותם בדרכם להגשים חלילה את מזימתם, לחלק את מדינת היהודים לשניים ולמסור חלקים ממנה לאויב
▪  ▪  ▪
לא שייכים לעם היהודי [צילום: AP]

מאחר שבעיני רוחי אני כבר רואה את המתלהמים והנבערים שמיד יקפצו כאילו נשכם עקרב ויזעקו "גזענות"! מוצא אני לנכון מיד בפתיחה ובמיוחד עבור אוכלוסייה מוגבלת זו שמצליחה להיות מנוטרלת מחשיבה בכלל וחשיבה ביקורתית בפרט - להקדים כמה מילים.
הנכם מתבקשים לקרוא היטב את הדברים (שאינם מורכבים ו/או מסובכים להבנה), להפנים, ובהמשך להתבונן בהיגיון הפנימי, בעובדות שמבחינות רבות הן פשיטא שאינו צריך ביאור ובהמשך אף בנימוקים האקטואליים, הביטחוניים, הלאומיים והאחרים שיובאו, הכול לפי העניין.
ובכן, הבוקר ראיתי שראש האופוזיציה ממליץ ממרום עמדתו הקיקיונית (בהתחשב במה שנותר ממפלגתו "הציונית" אותה מפאר בנוכחותו בין היתר זוהייר בהלול) לערוך משאל עם בנושא סיפוח יהודה ושומרון. צריך להחליט, כך הוא צוטט כאומר, ומי שיחליט זהו העם.
לאור היכרותנו את ה"ציונים" הללו לא יהא זה פרוע מדי לנחש שהרצוג מתכוון שבמשאל "העם" ישתתפו גם הערבים אזרחי ישראל. על רעיון עוועים זה, שגוי, מוטעה, מטעה, מסוכן ומסכן אעשה מאמץ להשיב בדברים דלקמן.
הפתעה! הערבים החיים בקרבנו אינם חלק מהעם היהודי.
תצחקו, אבל תמצאו כמה כסילים שיתווכחו לסתור. אמת זו כל כך פשוטה כך שכמעט מגוחך להסבירה אך במציאות חיינו הדבר נדרש. בלבול מושגי, טיעוני "שוויון" ו"דמוקרטיה", הסברים "מלומדים" על חוקתיות וכולי, בכל אלה אין כדי להזיז מילימטר מאמת יצוקה זו - הערבים אינם חלק מעם ישראל הוא יעקב אבינו.
רוב מוחלט
זאת ועוד, תולדות הפעילות הבוגדנית של חלק מנבחרי הציבור הערבים פורטו וידועים (הוסיפו את פרשיית גטאס מהימים האחרונים). כך גם תוארו בהרחבה, גם על-ידי עבדכם, ההיבדלות של הערבים החיים בקרבנו מאיתנו היהודים והזדהות רבים מהם עם הרוצחים הערבים - אויבינו (לעניין זה ראו נא רשימה קודמת שהתפרסמה מעל במה זו לאחרונה). לפתיים החולקים על הקביעה שרבים בציבור הערבי אינם נאמנים למדינה אני ממליץ להרהר בפשר יום ה"נכבה", במשמעות "יום האדמה", ובמסר העולה מתהלוכות ומצעדים רבים בסקטור הערבי שם מונפים דגלי אש"פ, חמס ודאעש.
משהובנה נקודת המוצא מובן גם מדוע ה"מחנה הציוני" מבקש משאל עם (על-פי כלליו אני מניח- בשיתוף מלא של הערבים). ברור לגמרי שרוב מוחלט מקרב מצייני ה"נכבה" ו"יום האדמה" המניפים דגלים כמתואר לעיל-יצביע בעד החלשת מדינת היהודים ומסירת חלקים מנחלת אבותינו- זו הסיבה בגינה מעוניינים הרצוג ושות' ב"משאל עם".
לו רצו הרצוג ושכמותו לדייק היו מבקשים "משאל אזרחים" אך הטשטוש המושגי משרת אותם בדרכם להגשים חלילה את מזימתם, לחלק את מדינת היהודים לשניים ולמסור חלקים ממנה לאויב, לרוצחים הערבים (בתקווה המאפיינת מי שאיננו שפוי כהגדרת אלברט איינשטיין - שחזרה על אותו "מתכון" לשלום, תסתיים בתוצאה שונה, טובה מבעבר).
עבדכם נדרש לנושא ומציף אותו לדיון ציבורי על-מנת שההטעיה והרמייה המסתתרות מאחורי המונח ה"תמים" משאל עם, יידונו באופן נוקב ויהיה נהיר לכול הבלבול המושגי ההופך לסכנה מהותית.
כצפוי, בג"ץ, פרקליטות ושאר יהודים אוהבי ישראל ימשיכו בסגידתם ל"דמוקרטיה" וכלליה המסוגלים לחולל עיוותים קשים כדוגמת המתואר כאן בעניין משאל העם, אך עובדה זו לא צריכה להרתיע ואני קורא מכאן לבעלי הכוח הפוליטי וההשפעה הציבורית לחדד את המושגים, להסיר את הספקות ולוודא כי בקשר להכרעות לגבי לארץ ישראל אין מקום להשתתפות הערבים שבקרבנו.

תאריך:  27/12/2016   |   עודכן:  27/12/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
משאל עם - ללא הערבים כמובן
תגובות  [ 15 ] מוצגות  [ 15 ]  כתוב תגובה 
1
משאל עם ????
למה הדבר דומה?  |  27/12/16 12:37
2
ביקשתי לתרגם את המאמר לגרמנית
הירונימוס  |  27/12/16 14:15
 
- זה תרגום של מאמר מהשטירמר
אין צורך  |  29/12/16 09:17
 
- האומרים זאת בבבואתם הם אומרים ל"ת
שוחר-שלום  |  30/12/16 18:20
 
- בגללך. כן, בגלל שכמוך
משה מיכאל  |  30/12/16 19:56
3
ומה דעתך על מה שנכתב בחוק
חוק יסוד משאל עם  |  27/12/16 17:45
4
לתרגם לאנגלית ולשלוח לבית הדין
יונגר  |  28/12/16 08:06
5
משאלי עם בנוסח שפירא
שלמה המגיב  |  28/12/16 09:37
 
- ועוד על הגזענות של שפירא
שלמה המגיב  |  28/12/16 22:22
 
- לשלמה
בעז ש  |  29/12/16 06:36
 
- ועוד הסברים לשפירא
שלמה המגיב  |  29/12/16 08:48
 
- ראה את התגובה למגיב מס' 2 ל"ת
אתה צודק  |  29/12/16 10:06
6
לנאיבים- מלחמת השיחרור בעיצומה
ראובן גרפיט  |  29/12/16 22:50
 
- ישר כוחך
בעז ש  |  30/12/16 08:22
7
אתה נורא פסימי
אלטע קאקער  |  30/12/16 20:04
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
אליקים העצני
ההחלטה 2334 חשפה את שלושת מוקדי הסכנה והתרעלה המגולמים כולם באויב היושב ברמאללה: הסטטוס של "כיבוש", נוסחת "שתי המדינות" והסכמי אוסלו
אברהם פכטר
ההחלטה באו"ם - מהלך חד-צדדי של אובמה    ההחלטה - עקב תסכול וכשלון הפתרונות של ארה"ב באזור    אובמה מנסה לסנדל את טראמפ    התשובה של נתניהו - מהלך חד-צדדי    הכרזה על גבולות ביטחון - הגושים הגדולים ובקעת הירדן - קו הגנה אסטרטגי של ישראל    אי-הטלת ווטו - היא הוכחה של אובמה - יצא "החוסיין"    סוף-סוף הגיע העת - לשינויים בחוק חסינות חברי הכנסת
רבקה שפק ליסק
העיתונאי הפלשתיני הישהאם ג'ראללה, פירסם מאמר בכתב העת "גיטסטון אינסטיטיוט" תחת הכותרת: "תהליך השלום: מבט מהגדה המערבית"
אפרים הלפרין
אתמול הלכתי עם אשתי להצגה, אחלה הצגה, היא שינתה לי חלק מתמונת העולם    עכשיו אני אוהב גם בית המשפט, לא רק את אחי, את אחי אני כמובן אוהב יותר, הוא אח שלי, אז מה אם הוא גר בעמונה ומגדל כבשים?
יוסי ברנע
"הגשש החיוור" הנחיל לנו משפטים ומושגים לרוב    במידה רבה ניתן לראות בתוכניות הבידור של שלושת המופלאים ביטוי לביקורת חברתית-פוליטית    הרי אותו מערכון ממנו שאוב המושג "ישרא-בלוף" נכתב על-רקע דרך קביעה השכר    הרי כיום גם אלו המרווחים פי חמש משכר המינימום מקבלים העלאה בשכרם כששכר המינימום עולה, באשר כביכול שכרם מחושב לפי שכר מינימום
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il