X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
הדרך המומלצת ביותר לשמור על הבטיחות בכביש היא לכבות את הטלפון הסלולרי, אך כיוון שרובנו לא עושים זאת, לכל הפחות חשוב להקפיד להשתמש בדיבורית ולהימנע מלבצע פעולות חיוג העלולות להסיח את הדעת ולגרום להשלכות בלתי הפיכות
▪  ▪  ▪
להיות יעילים תוך כדי תנועה [צילום: AP/Carolyn Kaster]

עבור אנשי מקצוע רבים, מסגרת עבודה עם שעות קבועות במשרד, הפכה מזמן לנחלת העבר, ואילו ביצוע משימות ושיחות טלפון בזמן נסיעה לפגישות עסקים, בדרך למשרד או בזמן חזרה הביתה, הינו חלק אינטגרלי משגרת העבודה של ימינו.
האם יש דרך לעמוד בקצב העבודה ההולך וגובר ועם זאת לשמור על פרודוקטיביות? להלן כמה טיפים שיסייעו לכם להיות יעילים גם תוך כדי התנועה:
תפיקו את המרב מזמני הנסיעות שלכם
בנסיעות עסקים חשבו איך לנצל היטב את פרקי הזמן שלפני ואחרי. כיום רוב תחנות הרכבת ונמלי התעופה הגדולים בעולם, מצוידים בטרקליני עסקים ובתאי עבודה אישיים המציעים סביבת עבודה שקטה, נעימה ויעילה. זהו מקום אידיאלי לביצוע מטלות נחוצות אם הטיסה שלכם מתעכבת, למשל.
חשבו היטב על מיקום לפגישות עסקים
מטבע הדברים ומטעמי הנוחות, אנשי עסקים נוטים להעדיף לקיים פגישות עבודה במשרדם הקבוע או במשרד הלקוח. עם זאת, בהרבה מקרים כדאי ומומלץ לשקול אפשרות להשכיר חדר ישיבות, מהלך שיסייע לחסוך זמני נסיעה מייגעים ויתרום לתפוקה גדולה יותר בקרב כל המשתתפים בפגישה. חדרי ישיבות מאובזרים במלוא הציוד הנחוץ לקיום פגישות, הדרכות, ימי עיון ועוד פרוסים כיום ברחבי העולם במגוון רחב של מקומות, החל ממרכזי עסקים ייעודיים, מלונות, תחנות שרות בכבישים מהירים ואפילו במרכזי קניות.
עשו שימוש בסביבת עבודה המשדרת מקצועיות
התופעה של עבודה בבתי-קפה ובלובי של בתי מלון עם כל רעשי הרקע וההפרעות הבלתי פוסקות המהוות חלק בלתי נפרד מהסביבה הזו, הולכת ומצטמצמת הודות לשפע של סביבות עבודה מקצועיות הפרוסות וזמינות בכל מקום בעולם. שימוש בטרקלין עסקים או במשרד מאובזר ומשוכלל, בהתאם לצרכיך ולתקופות גמישות, מבטיח סביבת עבודה ארגונומית, נעימה, מאובזרת בטכנולוגיות אמינות ומתקדמות, הכל כדי למקסם את התפוקה ביעילות מרבית.
שימרו על בטיחות בדרכים
מסקר עולמי שביצעה Regus בשנת 2014 עלה, כי 40% מהמשיבים ציינו, כי הם מחייגים ומבצעים באופן קבוע שיחות ועידה ודיונים עסקיים בזמן הנהיגה. כמובן שהדרך המומלצת ביותר לשמור על הבטיחות בכביש היא לכבות את הטלפון הסלולרי, אך כיוון שרובנו לא עושים זאת, לכל הפחות חשוב להקפיד להשתמש בדיבורית ולהימנע מלבצע פעולות חיוג העלולות להסיח את הדעת ולגרום להשלכות בלתי הפיכות. אם אתם חייבים לשלוח מסרון או לחייג, עשו שימוש בתחנות שירות ורענון, שם תוכלו לקחת פסק זמן מהנהיגה ולהשלים כל משימה דחופה בבטחה ובנחת.

הכותב הוא מנכ"ל Regus ישראל
תאריך:  09/01/2017   |   עודכן:  09/01/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ליטל פיינגרץ
לרגל יום השוקולד המריר שיחול מחר, ה-10 בינואר, להלן 5 סיבות למה כדאי לנו לאכול שוקולד מריר ואיזה סוג של שוקולד מכיל הכי פחות קלוריות?
יוסי ברנע
הספר הוא למעשה שני סיפורים    האחד של פטר המנסה לשרוד בחורף הרוסי במלחמה, שכל הזמן, סוגרת עליו
יהודית מליק-שירן
שפת השירה בועטת, אין בה חמלה    יש בה כאב כה גדול, והמילים לא יכולות לרפא לדוברת את נפשה
צילה שיר-אל
דונלד טראמפ הנשיא הנבחר ייכנס לתפקידו בשבוע הבא ויושבע לנשיא ארצות הברית. חשוב שנלמד על אופיו של בעל בריתנו כדי שנדע להכיר ולהכיל את אופיו והתנהגותו
רבקה שפק ליסק
ראשיתו של היישוב היהודי פקיעין היא בימי בית שני. באזור הכפר התגלו שרידים ארכיאולוגיים המאשרים קיומו של יישוב יהודי בתקופה הרומית והנוצרית- ביזאנטית. לאורך כל התקופה הייתה בקע יישוב חשוב בגליל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il