X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
המנהיגות הישראלית מתגלה במלוא מערומיה: לית דין ולית דיין הכל דברי הבל ורעות רוח הסתה נוראה זה כלפי זה
▪  ▪  ▪
אין רחמים

גופות ארבעת החיילים שנרצחו בפיגוע עדיין מוטלות בפנינו. אין סבלנות, אין כבוד, אין
אלוהים. החל מחול השדים העלול לסחוף את החברה אל אסון. האספסוף ופוליטיקאים חסרי רגש וציניקנים בלתי נלאים, נותנים את הטון. הם המנצחים על המקהלה המשמיעה זמירות מפחידות. שקרים גסים, בוטים ובלתי מתחשבים מופצים לכל דורש. אין התחשבות במשפחות הנרצחים, אין רחמים על האבדות. מאשים את חבריהם של הנרצחים ברפיסות, בהתנהגות מחפירה, בבריחה מהסתערות על המחבל הנבל. האמת אינה חשובה. צה"ל משקר, צה"ל, צבא העם, משקר לעם. לא יאומן. המנהיגות הישראלית מתגלה במלוא מערומיה: לית דין ולית דיין. הכל דברי הבל ורעות רוח. הסתה נוראה זה כלפי זה. מאיימים על עיתונאים ומאחלים למותם. אולפני הטלוויזיה הפכו לזירת פיגוע. אחד חובט בשני ללא רחם. השנאה משתלטת על השיח. אין שומעים ואין מקשיבים. תוהו במלוא התגלמותו.
מותר להחזיק בדעות שונות לגבי "משפט אזריה". מותר להתווכח. מותר למחות בעד או נגד. מכאן ועד הרס מכוון של כל אושיות המשטר, הדרך ארוכה מאוד. לא כתבתי על משפט אזריה כי המשפט עדיין לא הסתים, וכל מי ששלטון החוק יקר לו, חייב להימנע התבטאות עד לסיום ההליך כולו. אין כל עניין ליטול חלק בשיח המתלהם והגס.
חיילים מצויינים
אני כן רוצה לקבוע שכל מי שסבור שמשפט אזריה גרם לאירוע הנורא בארמון הנציב בו נרצחו ארבעה חיילי צה"ל, אינו יודע על מה הוא מדבר. הדבר הנורא ביותר במעשה הזה הוא ביזיון עשרות אלפי חיילים המחרפים נפשם יום יום על הגנת החברה והמדינה. מי שמטיל בהם ספק שמא הם חוששים לצאת לקרב או לחסל מחבלים, פוגע בהם קשות. בכל זרועות צה"ל, בים, ביבשה ובאוויר, נמצאים בכל רגע נתון חיילים מצוינים, מיומנים, אמיצים, המבצעים את המוטל עליהם בצורה הטובה ביותר. להטיל בהם רפש, זו התבהמות.
אני יודע היטב שלבקש מן האספסוף המשתולל ברחובות או ברשתות החברתיות, להירגע לא יעזור. אני מאמין שעדיין בכוחה של החברה הישראלית להתגבר על אלה. לשם כך יש צורך במנהיגות, בפוליטיקאים אמיצים שאינם חוששים לבצע מהלכים בלתי פופולריים, ולדאבון לבי, אין כאלה. במקום זאת ישנם פוליטיקאים המסיתים עד כדי התרת דמם של אזרחים. מי שיסכן את נפשו ויסרוק את הרשתות החברתיות ימצא התבטאויות של פוליטיקאים הגובלים הן בטמטום ובורות, הן בציניות, והן בהסתה העלולה להוביל לרצח. עליהם תוטל האחריות, אם חלילה, יישפך דם נקיים.
יש להפסיק לרקוד על הדם של חיילים. לא לכבודם של הנרצחים הוא הדבר, לא למען המשפחות השכולות הנמצאות בשעתן הקשה, ולא למען חוסנה של החברה. נכון, הקריאה הזו לא תיענה בחיוב. אין צורך להזכיר לי זאת. ולרוקדים על דם הנקיים אומר: אינכם ראויים אלא לבוז ומעשיכם הבהמי ייזכר לדראון עולם.

תאריך:  09/01/2017   |   עודכן:  09/01/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רוקדים על דם הנרצחים
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
מעניין שעד לפני
באום  |  9/01/17 14:45
2
מאמר מטופש
מגיב ותיק  |  9/01/17 18:53
3
כל כך פומפוזי ונבוב שבא להקיא ל"ת
ב,ל  |  10/01/17 00:00
4
אתה מוכן להירגע ?
חוזה המדינה  |  10/01/17 08:37
5
איש מכוער חיצונית ופנימית...
יוסף מהעיריה.....  |  11/01/17 00:42
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בעז שפירא
הצעה מעשית - להעביר במהרה חוק שכל ערבי הקם על יהודי להורגו - דמו מותר, וכל מי שיפעל לחסלו יצוין לשבח על-ידי מדינת היהודים ומוסדותיה
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי    והפעם - פס-הקול, מאבדים אמון, מלחמה, בודקים ערנות ולבורחים הידד
עליס בליטנטל
כשמו"ל עיתון שהיה פעם הנפוץ ביותר במדינה, אך מצוי בקשיים כלכליים בולטים משוחח עם רה"מומנסה לשווא לשחד אותו האם אין זו עבירה?
יעקב שטרכר
מדוע דברים אצלנו נעשים בצורה עקומה? רמטכ"ל ושר ביטחון ממהרים לפסוק שאלאור אזריה פעל לא נכון והציתו את אש ההתלהמות. מה בער להם?
מעיין אלמליח
מה תגידו כשאשאל, האם אתם מכירים את מחלת ה-ALS?. ייתכן כי חלקכם יוכלו להכיר ולהגדיר מהי המחלה, וייתכן גם כי חלקכם או אף רובכם לא שמעתם עליה אפילו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il