X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
דווקא ירושלים בריבונות ישראל היא הערובה לביטחונה של פאריס, משום שבירת ישראל היא המוצב הקדמי במלחמה של העולם החופשי על קיומו
▪  ▪  ▪
הסיבה לכל הכאוס הזה: "ההתנחלויות" [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

הוועידה בפאריס היא חלק ממורשת ממשל אובמה: רגע לפני ההתפרקות, הכה ביהודים. רגע לפני התפרקות ממשלתו של פרנסואה הולנד (המועמדים בבחירות מטעם מפלגתו "מסתירים" את חברותם בממשלתו), נזכרו הצרפתים להכות ביהודים. לרגע ארוך - ארוך מדי - נשכח הטבח העצום בסוריה ובחאלב, נשכחו חזרתן של מדינות ערב למבנים שבטיים וחמולתיים והתפרקותן מהמבנים הלאומיים שצרפת ואנגליה הקולוניאליסטיות כפו עליהן לאחר מלחמת העולם הראשונה, נשכחה עלייתו המטורפת של האיסלאם הג'יהאדיסטי, נשכחו מאות נרצחים צרפתים וגרמנים במיתות משונות בידי פנאטים מוסלמים.
נשכח הכל, משום שנמצאה הסיבה לכל הכאוס הזה: ה"התנחלויות". הולנד אמר ש"פתרון שתי המדינות מאוים על-ידי התנחלויות וטרוריסטים שמפחדים משלום". התרגלנו יתר על המידה לחרפה האינטלקטואלית הזאת, ששמענוה מג'ון קרי בנאומו האחרון ומפרנסואה הולנד אמש וממנהיגים נוספים (כולל החלטת מועצת הביטחון השערורייתית), שלפיה קיימת קורלציה בין התנחלויות לטרור. אסור להסכים עם השקר הזה, שבעקיפין מצדיק רצח יהודים ומתעלם מהסיבות לרצח נוצרים על אדמת אירופה. התפיסה הזאת היא מתכון לתבוסת אירופה בפני מבקשי נפשה.
אנחנו מתמקדים יותר מדי במלחמה בדאעש, התלונן הולנד, ואם רוצים "לייצב את המזרח התיכון", אסור לשכוח את "הסכסוך הישן ביותר", הישראלי-פלשתיני. ממש לא, מר הולנד. הסכסוך הישן ביותר, שקדם במאות רבות של שנים, הוא זה שבין האיסלאם לנצרות.
מסע הצלב הראשון יצא בעיקרו מצרפת לירושלים לפני כ-920 שנה בעידודו של אודו דה לז'ארי, הוא האפיפיור אורבן השני. עכשיו מתברר שבאיחור של כמעט מילניום, הצרפתים נכנעו למוסלמים. הם מבקשים לשחרר את ירושלים מידי בניה החוקיים ולהעבירה לכובשים המוסלמים, בתקווה שיחוסו עליהם ויפסיקו את מסע ההרג ברחובות אירופה. איזו תבוסה מחפירה.
הגדיל לעשות שר החוץ הצרפתי, ז'אן-מארק ארו, שכינה את העברת השגרירות האמריקנית מתל אביב לירושלים "פרובוקציה"(!) ואיים ש"יהיו לכך השלכות חמורות". אדוני שר החוץ, דבריך הם הפרובוקציה האמיתית. ירושלים אינה עניין של צרפת כשם שפאריס אינה עניין של ישראל.
הבעיה של השמאל הצרפתי היא המחשבה שהיאחזות היהודים בציון דומה להתנחלות הצרפתים באלג'יר. ירושלים הייתה בירת ממלכת ישראל ונביאי התנ"ך נשאו בה את חזון השלום עוד בזמן שבאדמת פאריס ישבו פראים ממוצא קלטי.
והינה האירוניה: צרפת מדברת על שלום במזרח התיכון בעוד היא מממנת עשרות ארגונים אנטי-ישראלים, שחלקם תומך ישירות בתנועת ה-BDS והחרמות נגד ישראל ורואה במדינת היהודים את שורש הרע עלי אדמות. כדאי לקרוא את הדוח המפורט של ארגון NGO Monitor. כך מעודדים טרור. לא התיישבות יהודים במולדתם העתיקה והפרחת שממותיה הן הבעיה, אלא הכניעה לשקר התעמולתי נגד שיבת היהודים ההיסטורית לציון.
רבותיי המדינאים, צאו מהקיבעון המחשבתי חסר ההשראה שלכם. דווקא ירושלים בריבונות ישראל היא הערובה לביטחונה של פאריס, משום שבירת ישראל היא המוצב הקדמי במלחמה של העולם החופשי על קיומו. לא רק מבחינה ביטחונית, אלא גם מוסרית ורוחנית. כשתבינו זאת, תעלו על דרך המלך בהבסת הטרור האיסלאמיסטי. בינתיים, אנא, התמקדו בענייניכם.

פורסם במקור: ישראל היום (16.1.17)
תאריך:  18/01/2017   |   עודכן:  18/01/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פארסה בפאריס
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
אבל זה לא מדוייק.
יש בזה משהו,  |  18/01/17 12:59
2
ברצינות, מה הפואנטה?
אלטע קאקער  |  18/01/17 16:26
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אפרים הלפרין
עורך ידיעות אחרונות עומד מול עובדיו והוא חסר מילים    למה איזה מילים יש לומר לעובדים על המו"ל שהרס להם את גאוותם המקצועית    אז עורך ידיעות משתלח בקולגה, עיתון הארץ ואומר: "ההתלהבות שבה אתם מתנפלים בימים אלה על כתבי ועורכי ידיעות אחרונות (מעל לכל במה אפשרית) מעוררת מחשבות נוגות על הגינות, קוליגיאליות, ואתיקה עיתונאית בסיסית"
ציפי לידר
בשולי הכותרות: עו"ד שפטל ומיסטר הייד    העניים החדשים    כחלון ההזדמנויות?    ביבי - לא על הסיגר לבדו    אילן, ה'אח' והראשון בבידור    ולקינוח פסוקו
אליהו קאופמן
למר"צ מותר היה תמיד להתחבר לימין החילוני - ואפילו למתנחלים הכי קיצוניים, רק כדי לחוקק חוקים נגד החרדים ונגד עולם התורה
יהודה קונפורטס
מערכת הבריאות משקיעה רבות במערכות מידע ומחשוב בגופי הבריאות השונים, אבל עדיין נושא שיתוף המידע הרפואי בין בתי החולים וקופות החולים מתנהל בעצלתיים ומייצר ביורוקרטיה קשה והסיבה אינה טכנולוגית
ראובן לייב
הגרסה העכשווית של הסדרה הדוקומנטרית בטלוויזיה, "צל של אמת", שופכת אור חדש על הפרשה הישנה, המסרבת לגווע, ותובעת את חשיפתן של עדויות חדשות וכאלה שמשום מה נגנזו או הוסתרו בשעתן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il