X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
משרד המשפטים ומשטרת ישראל החליטו שאתר הימורי שש-בש באינטרנט איננו חוקי לחברות כרטיסי האשראי הודיעו שסליקת כרטיסי אשראי לאתר מהווה עבירה פלילית
▪  ▪  ▪

משטרת ישראל ופרקליטות המדינה החליטו (יום ד, 13.12.06) להילחם באתרי ההימורים הוירטואליים ברשת האינטרנט. בהודעה משותפת הם פנו אל חברת אינטרלוג'יק, החברה המפעילה את האתר Play 65, באזהרה שתחדל מיד מהפעלת אתר ההימורים של משחקי שש-בש דרך רשת האינטרנט. שולח המכתב, ניצב יוחנן דנינו, ראש אגף חקירות במודיעין, הבהיר לחברה כי פרקליטות המדינה ומשטרת ישראל רואות בפעילותן עבירה פלילית על כל המשתמע מכך.
בנוסף, פנייה נוספת נעשתה לחברות כרטיסי האשראי, שקיבלו הודעה לפיה למשטרה נודע כי ישנן חברות המפעילות הימורים דרך הרשת באופן אינטנסיבי משטחי מדינת ישראל. לחברות הודיעו כי שיתוף פעולה עם חברות אלה, לרבות שירותי סליקה של כרטיסי האשראי, בין במישרין ובין בעקיפין, במטרה לגבות את כספי המהמרים, מהווים עבירה פלילית על כל המשתמע מכך. לפיכך נדרשו החברות לחדול מיד מפעילות זו. המשטרה ציינה, כי האיסור החל על חברות האשראי לשיתוף פעולה עם חברות המארגנות הימורים דרך רשת האינטרנט הוא איסור כללי, המתייחס, בין היתר, גם לשיתוף פעולה עם חברת אינטרלוג'יק.
המשטרה הדגישה, כי היא רואה חשיבות רבה במאבק בתופעת ההימורים הלא חוקיים. לאחר דיון בהשתתפות גורמים בכירים בפרקליטות המדינה ובמשטרה, נקבע כי האתרים המפעילים את משחקי ההימורים של משחקי השש-בש עוברים על סעיף 225 לחוק העונשין האוסר על ארגון הגרלות והימורים. בהודעות שנשלחה לאינטרלוג'יק הובהר כי במידה שלא תיפסק פעילות אתר ההימורים לאלתר, תפעל משטרת ישראל לאכיפת העבירות הפליליות.
חברת אינטרלוג'יק מתמחה בהפעלת משחקים ברשת האינטרנט. אתר השש-בש שלה, PLAY65.COM, הוא אחד מאתרי המשחק הגדולים בעולם, ומאפשר לשחק און-ליין באתר נגד מתחרים מרחבי כדור הארץ. באתר קיימות זירות משחקים אישיים, וטורנירים רבי משתתפים מכל העולם. כעת נותר לגלות מה יעלה בגורלו של האתר ללא הקהל הישראלי שמהווה חלק גדול מגולשיו.

תגובת אתר Play 65: החלטה הזויה שנובעת ממסע השמצות חסר תקדים

מאתר האינטרט Play 65 נמסר בתגובה להחלטה כי "החברה תביא בפני רשויות החוק מידע חמור המצוי ברשותה, ומוכיח לכאורה עבירות אתיות חמורות שהביאו למסע ההשמצות.
בידי החברה הוכחות לכך שכלי תקשורת פירסמו את החברה ואת המשחק אחרי בירור מפורש ומתועד בפרקליטות, אשר מצידה לא שללה את חוקיות המשחק, על אף פניות חוזרות ונשנות מצד כלי תקשורת מובילים במדינה. כל כלי התקשורת אליהם פנתה החברה קיבלו אישורים מפורשים מהמחלקות המשפטיות שלהן לפרסם את האתר, היות ואין מדובר בהימור שאסור על-פי החוק.
ההחלטה להוציא את משחק השש-בש מחוץ לחוק ולהפוך אותו למשחק הימורים היא החלטה הזויה והעומדים אחריה יתקשו להסביר לציבור בישראל, לחברי הכנסת, לשרים, לחיילים ולשוטרים מדוע החליטו להוציא את המשחק הלאומי של ישראל מחוץ לחוק".

עו"ד אלדר: החוק אינו אוסר הימורים באינטרנט

עו"ד ד"ר שחר אלדר, המשמש יועץ משפטי של חברות הימורים באינטרנט (יועץ במשרד ברץ, הורן, מרצה בקריה האקדמית קריית אונו), מסר: "הצהרת הפרקליטות נגד הימורים באינטרנט היא ניסיון לאכוף איסור שאינו קיים בדין. בניגוד לאתר הימורים או משחקי שש-בש הפועל בישראל, תחת המצב החוקי הקיים כיום אין איסור ספציפי על הימור באתר אינטרנט הפועל כחוק במקום מושבו של השרת המאפסן אותו, וממילא אין איסור על פרסומו של אתר כזה. הסדרת איסור ההימורים בישראל בוצעה בטרם עידן האינטרנט, ואפילו בטרם עידן המחשב הביתי. המחוקק ראה לנגד עיניו הימורים המתקיימים באופן "פיזי" סביב שולחן ההימורים או אצל סוכן הימורים בישראל".
עו"ד אלדר אמר עוד: "על שולחן הכנסת מונחת בימים אלה הצעת חוק של ח"כ רוני בר-און שמטרתה לאסור סוגים מסוימים של הימור דרך האינטרנט. כל עוד הצעת חוק זו לא עברה את שלבי החקיקה, אין לראות בה דין מחייב, ומכאן נפתח הפתח לטעון שההימור דרך האינטרנט ופרסומו עדיין מותרים".

תאריך:  13/12/2006   |   עודכן:  14/12/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המשטרה: שש בש באינטרנט אינו חוקי
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
משטרע מטומטמת
מר רווח  |  13/12/06 17:31
2
המהמרים הכי גדולים יודו למשטרה על הצלת כספם וביתם וכ'ו  ל"ת
אלי555  |  14/12/06 14:16
 
- אין לך מושג במה שאתה מדבר
שש בש שששששש  |  15/12/06 13:28
3
משטרה מחפשת במקומות לא נכונים
שש בש שששששש  |  15/12/06 13:22
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ניר יהב
כך ראש לשכת עורכי הדין, ד"ר שלמה כהן, בטקס ההסמכה של עורכי דין חדשים    "יש לתמוך בבית המשפט גם כשהוא פוסק דין שאיננו פופולרי. אסור שבית המשפט יפזול לככרות"
גלית יצחק
התרופה שמפתחת HealOr נועדה לטפל בפצעים סוכרתיים, פצעי לחץ ופצעים ורידיים    במקביל, נערכת החברה לביצוע ניסויים קליניים בארה"ב ב-2007
מוטי אקסמיט
מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב משה קראדי, העביר היום איגרת לכל שוטרי משטרת ישראל ולוחמי מג"ב, בה הוא מחזק את ידיהם בעקבות האירועים התקשורתיים והביקורת הרבה המושמעת כנגדם בתקופה האחרונה
רונן ליבוביץ
הצעת חוק שהונחה על שולחן הכנסת מבקשת לחייב חברי כנסת לענוד סיכה על דש בגדיהם    היוזם, ח"כ מילר: דרך ענידת הסיכה יפגינו הח"כים את הנאמנות למדינה"    ח"כ טאהא מתנגד: "מדובר בפגיעה בחופש הפרט"
רונן ליבוביץ
ועדת הכספים אירחה היום את שר הפנים, רוני בראון, שאמר כי מעבר לסכום שנקבע כסיוע של משרד הפנים לרשויות המקומיות נדרשים עוד 500 מיליוני ש"ח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il