X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
על-פי המדווח (הדלפות מבוססות יותר או פחות) מחדרי החקירות מילצ'ן הבהיר כי המתנות לנתניהו הן "חלק ממערכות יחסים ברמות האלה שבין אנשי הון לאנשי ציבור בכירים"
▪  ▪  ▪
מילצ'ן והזוג נתניהו [צילום: אבי אוחיון, לע"מ]

המתנות הן חלק ממערכות יחסים ברמות האלה שבין אנשי הון לאנשי ציבור בכירים? האם יש יחסים בין אנשי הון לאנשי ציבור בכירים? והאם היחסים האלה כוללים מתנות?
האם זה עניין של יום ביומו?
אנשי הון מעניקים מתנות לאנשי ציבור? מה זה פה סדום? ואיזה עוד בעלי הון העניקו מתנות לאנשי ציבור? ואיזה אנשי ציבור נוספים קיבלו מתנות מבעלי הון בכלל ומארנון מילצ'ן בפרט?
ככה זה? יחסים בין בעלי הון לאנשי ציבור הכוללים מתנות?
משרה לנכד של הגיסה
ואיך אפשר לדעת אם מדובר בתשלומים עם כוונה לקבל תמורה או ללא כוונה לקבל תמורה? למה אחרי כמה אלפי שקלים שמשלמים מתחת לשולחן לאיש פוליטי, ומבקשים ממנו איזו טובה קטנה, לעזור לנכד של הגיסה להתקבל לאיזה משרה, האם תתקבל תשובה שלילית? נראה לכם? או אם מבקשים לזרז אישור תוכנית להרחבה אצל הבת דודה אי-שם? לא צריך אז לפנות כלל למקבל המתנה. פונים לראש השלכה, ראש הלשכה פונה לראש העירייה, ובא לציון גועל. אם ראש העירייה מקבל אף הוא מתנות אפשר לסגור את הסיפור הזה במעגלים הרבה יותר קצרים. ואם הייתי סתם אדם מפורסם שקיבל ימבה מתנות ופתאום הפכתי לשר והיו מבקשים ממני איזו טובה קטנה על חשבון הציבור, האם אאטום אזני?
שלח לחמך על פני המים
איזה קשר יש בכלל בין הכוונה לקבל תמורה לבין קיומם או אי-קיומם של עסקים בישראל?
הרי אין לדעתי שמץ שמצו של ספק שההשקעות האלה הן השקעות לטווח ארוך, בין אם יש בהן פלילים ובין אם אין, הן בבחינת שלח לחמך על פני המים כי בבוא היום תמצאנו, אז מה זו הקשקשת הזו "אין לי אינטרס עסקי בישראל"? לכולנו, לכל אזרח ישראל, יש אינטרסים בישראל, לאינטרסים האלה יש ערך כספי, כל מי שנותן מתנות לאיש ציבור ישראלי, למעט אם מדובר בקרבה משפחתית, אב, אם, בן, בת, אח, אחות עושה זאת גם מסיבות של אינטרסים, וראש ממשלה או כל איש ציבור אחר, או אדם המתעתד להיות איש ציבור שמקבל מתנות ששווין יותר מפרוטה, יודע שאף אם עדיין לא נאלץ לתת תמורה הוא ודאי ייאלץ לעשות זאת, ולא יוכל לסרב.
אין מתנות חינם
מילצ'ן גילה לנו את אמריקה, אבל רק חלק ממנה, כנראה חלק קטן ממנה, הוא גילה לנו שיש מנהג קבוע אצל אנשי עסקים רבים להעניק מתנות מתחת לשולחן לאנשי ציבור רבים, והשרות הזה של מילצ'ן לציבור מחייב השלמה, מילצ'ן חייב לפרט בפנינו כל שקל עליו הוא יודע אשר הוענק לאנשי ציבור בישראל, בין אם היו באותה עת אנשי ציבור ובין אם לאו, בין אם הכספים הגיעו מכיסו או מכיסם של אחרים. מאחר שברור שהוא שומר קבלות, הוא שומר קבלות של כל המתנות שרכש לאנשי ציבור נוספים בישראל, וחשיפת הקבלות של נתניהו בלבד, קצת יוצרת חשש שיש פי עניין אישי בין השניים, לפחות כך אני אסיק אם מילצ'ן לא יפתח את כל מה שיש לו על כל הדרג הפוליטי והציבורי בישראל אשר זכה למתנות ממנו אף אם מונה/נבחר לאחר קבלת המתנות.

תאריך:  01/02/2017   |   עודכן:  01/02/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
האם מילצ'ן יגלה לנו את אמריקה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
נו שוין...
אליפז שצופר בלדד.  |  2/02/17 01:24
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשת נתניהו-המתנות
יואב יצחק
היקף המתנות: עשרות אלפי שקלים    בחקירת פרשת נתניהו-מוזס (תיק 2000) הוכח כי נתניהו הוא שהקליט את שיחותיו עם מוזס    ההקלטות בוצעו מחמת חששו של נתניהו מהפעלת אמצעי סחיטה נגדו מצד מוזס, וכן לבקשת שרה נתניהו
יעקב שטרכר
האמת היא האחת בעוד שקרים רבים הם לכן רק בעלי זיכרון פנומנלי מסוגלים לשקר בלי שיסתבכו בשקריהם לכן אמור את האמת. כך נהגו ואולי אף נוהגים הורים לחנך את ילדיהם. המסקנה היא שיש לומר את האמת או לשתוק
איציק וולף
ראש הממשלה תוקף את העיתונאית דנה וייס וטוען כי חשפה את "שיטת הלחצים של התקשורת על היועמ"ש"    "התקשורת השמאלנית בערוץ 2 ובערוץ 10 מייצגת את הציבור בערך כמו שאמנון אברמוביץ׳ מייצג את היישוב היהודי בחברון"
חיים משגב
לא נסתתרה כוונה פלילית מאחורי המתנות שקיבל ראש הממשלה בנימין מארנון מילצ'ן ולכן אין לדבר על עבירות שוחד או הפרת אמונים    החוק מחייב עובד ציבור בדיווח על מתנות שקיבל בשל היותו עובד ציבור    לכל היותר, ניתן יהא לחייב את נתניהו בקנס כספי
יואב יצחק
קודמיו של מנדלבליט נקטו בגישה המחייבת הגשת כתב אישום לפי מבחן של ודאות קרובה להרשעה    מנדלבליט נוקט בטקטיקה זהירה עוד יותר בפרשות נתניהו: כתב אישום - רק במקרה של ודאות מוחלטת להרשעה    לפי מבחן זה, ספק גדול אם יוגש כתב אישום נגד נתניהו בפרשת תיק 1000 או בפרשת תיק 2000    היועמ"ש מסתמך על החלטת היועמ"ש מזוז בעניין אריאל שרון בפרשת האי היווני, עמדה שאומצה על-ידי בית המשפט העליון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il