X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הן מגיעות השנה סוף-סוף לארץ במסגרת פרויקט מיוחד להקמת מערכים עירוניים לשיתוף כלי-רכב "ירוקים". יתרונן הגדול הוא בכך שאין הן פולטות דלק ולא מזהמות את האוויר
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

לאחר ניסיונות, שכשלו בעבר, מסתמנת עכשיו בארץ עדנה למה שקרוי "מכונית חשמלית". זה צפוי עוד לקרות במרוצת השנה, כשעל כבישי ישראל יעלו סוף-סוף מאות מכוניות חשמליות, במסגרת פרויקט מיוחד, שיזכה לסבסוד על-ידי המדינה.
הזיהום ההולך וגובר באוויר בשל רכב המונע בבנזין ובסולר הוא זה שהביא למפנה הצפוי. יתרונה הגדול של המכונית החשמלית לעומת המכוניות הנעות כיום על הכביש, הוא בזכות היותה נטולה מפליטות, והיא גם תהיה זו שתזכה בשל כך את בעליה בבונוס של הטבות-מס מפליגות.
ממילא ברור ומובן מאליו שהשינויים שהונהגו בישראל ב"מיסוי הירוק", הם שהופכים את השנה הנוכחית לכדאית ביותר לרכישתו של רכב חשמלי בכבישיה.
יתרונות וחסרונות
עם זאת, ראוי לציין שבהבדל מהעבר, שבו התמקד השוק הישראלי בלקוחות פרטיים ובחברות ליסינג בלבד, יתמקדו השנה מאמצי השיווק בפרויקטים לאומיים, שיזכו כאמור לסבסוד המדינה.
למי שעדיין אינו מאמין איך שגלגל מסתובב לו עכשיו, כדאי להזכיר שעד להתעוררות העניין במכונית החשמלית, בלטו דווקא שני חסרונותיה הגדולים: מהירותה המוגבלת, בצד טווח-נסיעתה הקצר. אלא שהבשורה המעודדת היא שהיצרנים נערכו, בינתיים, למול שני המכשולים האלה, והמכונית החשמלית של עכשיו מסוגלת להגיע למהירות של 120 קמ"ש ולטווחי-נסיעה של 100-150 ק"מ.
עם זאת, אבני הנגף העיקריות בשימוש הרכב החשמלי הן עדיין בהטענתו האיטית של המצבר, ובמחיר תפעולה של המכונית, הכפול יחסית מזה של המכונית הממונעת בבנזין. האם אלה אכן יעמדו לה לרועץ? - ימים יגידו.

תאריך:  05/02/2017   |   עודכן:  05/02/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אליקים העצני
כיצד ייתכן שתחת הממשלה הימנית ביותר שהייתה לישראל מעולם - יימחק מעל פני האדמה יישוב יהודי שלם?! לשם מה יש ממשלות?
יצחק מאיר
מתחייבת זהירות, הכרה בעובדה כי מה שנראה כוודאי איננו אלא חלק מפסיפס אי-הוודאות בקיר המוזאיקה הבינלאומי, ומוכנות
רון בריימן
כאשר ראש הממשלה ייצא לפגישה עם הנשיא טראמפ, ראוי שיימנע מכל מינוח המנציח את "פתרון" שתי המדינות, לרבות המינוח "גושי ההתנחלויות"
יוני בן-מנחם
תנועת חמאס השלימה את שיקום יכולותיה הצבאיות שנפגעו במבצע צוק איתן    השקט ברצועה הינו זמני והדרג המדיני בישראל איננו שש להנחית מכה צבאית מקדימה על המנהרות ומאגרי הרקטות של חמאס
ענבל בר-און
ועדת פסיכיאטריה ומשפט של לשכת עורכי הדין קיימה כנס ב 8.12.16    במסגרתו, השופט חנן מלצר הצדיק את פסק דינו הבעייתי משהו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il