X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
שלטונות מצרים מקווים שמעצרו של מחמד עבד אלרחמן יוביל למעצרו של מחמוד עזת, שממלא את תפקיד המנהיג הזמני של התנועה, לאחר שמרבית ממנהיגיה נעצרו ע"י השלטונות לאחר עליית הנשיא א-סיסי לשלטון או שנמלטו ממצרים וקיבלו מקלט מדיני בקטר ובטורקיה
▪  ▪  ▪
האחים המוסלמים במצרים [צילום: AP/Khalil Hamra]

גורמי הביטחון במצרים רשמו בסוף השבוע הישג גדול כאשר הצליחו ללכוד את אחד ממנהיגי "האחים המוסלמים", המוגדרת כארגון טרור, שהיה מבוקש במשך שלוש השנים האחרונות.
מדובר במחמד עבד אלרחמן, חבר ההנהגה של התנועה שהינו יד ימינו של מנהיג התנועה מחמוד עזת שאף הוא מבוקש על-ידי גורמי הביטחון של מצרים בגלל פעילות טרור והסתה.
העיתון המצרי "אליום אלסאבע" דיווח כי מדובר במכה קשה לתנועת "האחים המוסלמים" וכי פעילים בכירים בתנועה, המבוקשים ע"י השלטונות במצרים,קיבלו הנחיה לברוח מהמדינה מחשש שאף הם ייעצרו.
שלטונות מצרים מקווים שמעצרו של מחמד עבד אלרחמן יוביל למעצרו של מחמוד עזת, שממלא את תפקיד המנהיג הזמני של התנועה, לאחר שמרבית ממנהיגיה נעצרו ע"י השלטונות לאחר עליית הנשיא א-סיסי לשלטון או שנמלטו ממצרים וקיבלו מקלט מדיני בקטר ובטורקיה.
מצרים טענה כי מחמוד עזת מסתתר ברצועת עזה אך משלחות של תנועת חמאס שביקרו באחרונה במצרים טענו בפני ראשי המודיעין המצרי כי הדבר איננו נכון, עתה מעריכים גורמי הביטחון המצרים כי מחמוד עזת מסתתר בתחומי מצרים והוא האחראי לסדרת פיגועי הטרור האחרונים.
לפני כמה חודשים הצליחו גורמי הביטחון המצרים לחסל את מחמד כמאל, ראש הזרוע הצבאית של תנועת "האחים המוסלמים", בדירת מסתור בקהיר.
למרות הצלחות גורמי הביטחון המצרים, הפיגועים במצרים נמשכים, גורמי הביטחון טוענים כי תנועת "האחים המוסלמים" פועלת בשיתוף פעולה עם שלוחת דאעש בחצי האי סיני ועם תנועת חמאס ברצועת עזה.

תאריך:  26/02/2017   |   עודכן:  26/02/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הישג למצרים במלחמתה נגד "האחים המוסלמים"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלמה פרלה
שאלת עצמאותו של בית הדין הגבוה לצדק או בגרסתו הפולנית או האמריקנית או בכל גרסה אחרת במדינות הדמוקרטיות היא חשובה לא רק כסוגיית מדיניות פנים אלא גם כסוגיה בעלת השלכות בינלאומיות
איתמר לוין
מי שמבקש לדעת מדוע אמונו של הציבור ברשויות האכיפה והמשפט הולך ויורד, כדאי שישים לב לנטייה של בכירים ברשויות אלו להעניק לעצמם יחס מקל שאינו ניתן לאף אזרח מן השורה. שלוש דוגמאות מהימים האחרונים מיטיבות לתאר מצב מסוכן זה, העלול להוביל לאנרכיה
צ'לו רוזנברג
ם אם שרת המשפטים היא גיבורה, בית המשפט העליון בעתיד לא יכשיר שרצים משפטיים, לא יאפשר פגיעה בזכויות יסוד, לא ייתן את ידו לחקיקה בלתי חוקתית בעליל
ראובן לייב
ב"קפה אלברט בראסרי", שבקניון רמת אביב, צפוף מדי, וכסאותיו הדקיקים נועדו, מן הסתם, למי שאינם סובלים מעודף-שומן; אבל על החיסרון הזה מצליח לחפות טעמו הטוב של האוכל המוגש במקום
עמי דור-און
מספר פצצצות האטום ירד משיא של 70,300 בשנת -1986, ל-14,900 פצצות בתחילת 2017    עכשיו דורש טראמפ לבנות פצצות נוספות, בניגוד לאמנת START עליה חתומה ארה"ב    האמנה "היא הסכם חד-צדדי. סתם עוד הסכם גרוע שארצנו עשתה..."
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il