X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
התגברות הימין באירופה, ובלימת תזרים המזומנים לעמותות אנטי ישראליות, מבשרות הגעת עידן חדש ליבשת המתאסלמת
▪  ▪  ▪
רוטה. הכיוון ברור [צילום: פטריק פוסט/AP]

הבחירות הכלליות בהולנד, שריתקו לעברן את עיני העולם כולו, הוכיחו את מה שהחיה ברור עוד לפניהן: העולם המערבי הולך ומתנתק מתורת הפוליטיקלי קורקט, שהגיע לשיאה בימי נשיאותו של אובמה, וחוזר לראות את המציאות במערומיה, ללא כחל וללא שרק.
מהפך של ממש אומנם לא אירע בהולנד, אבל הכיוון ברור: מפלגת השלטון, בראשות ראש הממשלה רוטה, איבדה 45% מכוחה (מ-40 ל-31 מנדטים), ואילו מפלגת הימין האנטי מוסלמית בראשות חירט וילדרס הפרו ישראלי המוצהר, גדלה ב-58% (מ-12 ל-19 מנדטים). רק עיוור איננו רואה את תמונת המצב האמיתית. רק התקשורת השמאלנית להחריד בישראל, רואה את תוצאות הבחירות כהישג לרוטה (שאמנם שמר על עליונותו אך הפך לברווז צולע) ותבוסה לימין (שאמנם לא כבש את השלטון אבל הוא בהחלט בדרך).
כך או כך, יש בתוצאות הבחירות הללו משום אמירה חד-משמעית של הציבור ההולנדי: נמאס לנו מהפוליטיקלי קורקט ומהכנסת האורחים האיסלאמים, שמצידם אינם מכירים תודה למארחיהם ומגיבים ב'נא בעין' כלפי מארחיהם, שפתחו שערים בפניהם והובילו לכך שכיום מגיע שיעור המוסלמים בהולנד ל-10% מכלל האוכלוסייה, כשלפני כמה עשרות שנים נמנו בה 50 איסלמים בלבד. הציבור מאס בצביעות הפוליטיקלי קורקט (למרות שלא הצליח להביא לידי ביטוי מעשי את בחילתו מהצפת מדינתו באורחים האיסלאמים).
חירט וילדרס, סוג של טראמפ הולנדי, הוא אוהד ישראל מושבע, שהתנהגותו מוכיחה שלא תמיד ימין אירופי זהה אוטומטית אנטי ישראליות; כפי ששמאל אירופי אינה מהווה שום ערובה לאהבת ישראל. פעמים רבות ההפך הגמור נכון: הימין אוהד את ישראל, מתוך הוקרת התייצבותה מול הצונאמי האיסלאמיסטי, לעומת מפלגות ואישי שמאל, שדווקא מתעבים את מדינת היהודים, מגנים אותה מעל כל במה, מחרימים אותה בשיטות מכוערות של BDS, ונותנים יד לעוד עוולות שמאל כהנה וכהנה.
אפקט הדומינו
ואולם, האמת היא, שההישג של נסיך הימין וילדרס, אינו נובע מפרץ של אהבת ישראל. גם אהדתו המושבעת את ישראל, בזכות חייו בישראל במשך שנתיים כמתנדב חקלאי, לא תרמה אפילו קול נוסף אחד.
מה שהביא לו את ההישג הגדול, היא העובדה, שהוא מעז לומר מה שרבים חושבים בליבם, ואינם מתירים לעצמם להשמיע בקול, בשל מיגבלות הפוליטיקלי קורקט. והם חושבים, מסתבר, שהטיפשות ההולנדית הניעה את ממשלתה לפתוח את שעריה בפני רבבות מוסלמים, בעיקר ממרוקו וטורקיה, במסגרת מדיניות של איחוד משפחות. כיום יש בה כבר דור שני ושלישי של מהגרים. כיום מהווים המוסלמים כ-10% מכלל האוכלוסייה. לפני כמה עשרות שנים נימנו בה רק 50 מוסלמים.
היהודים, אגב, היו הקורבנות הראשונים של הכיבוש הערבי ללא יריה אחת. היום כבר לא יכול יהודי בהולנד ללכת לבית כנסת או לבית ספר יהודי, בלי שמירה.
הישגיהם של טראמפ בארה"ב וההישג החלקי של וילדרס בהולנד, הינם שלב ראשון באפקט הדומינו הפוקד את העולם החופשי, ויסחוף אחריו מדינות דמוקרטיות נוספות, במעט או בהרבה, באירופה הקלאסית: צרפת, גרמניה, איטליה, נורווגיה ועוד, שאזרחיהן נחרדים יותר ויותר מן האיום הדמוגרפי, ומתחברים לגורמי ימין אנטי איסלמים.
פרו ישראלי
אמנם בחלק מהמדינות הללו הימין מייצג עמדות אנטישמיות מבחילות, ובחלק עמדות פרו ישראליות (ע"ע הולנד), אך לא נושא זה הוא שיריץ את תומכיהן לקלפיות, ויקנה להן ניצחונות דרמטיים, שיהפכו את שנת 2017 לכל אורכה לשנת המהפך: שנת ההתנערות מִמְאֵרת הפוליטיקלי קורקט נוסח אובמה (שעד ליומו האחרון בבית הלבן התעקש שלא להוציא מפיו את צמד המלים: טרור איסלמי), והתייצבות גלויה כנגד הקונספירציה של מועצת זקני השריעה (שאף שבפועל אינה קיימת, הרי רוחה ושאיפותיה קיימות ובועטות), להרוס את הציוויליזציה האירופית ולעשותה באמצעות נדידת העמים האיסלאמים, לחלק בלתי נפרד מהח'ליפות האיסלאמיסטית המתוכננת להשתרע על פני מחצית כדור-הארץ.
גם מדינות אירופיות שבהן לא צפויות בחירות השנה, הוכיחו באמצעות אמצעים שננקטו לאחרונה, את סלידתם והתנערותם ממדיניות הפוליטיקלי קורקט. האקזיט בבריטניה הוא חלק ממסע הבריחה מהתקינות הפוליטית האירופית. השבוע חשף ה'דיילי מייל' במהדורת סוף השבוע הנפוצה שלו, את העובדה שכספים בריטיים מממנים חינוכם של ילדים פלשתינים להיות שהידים ולהוציא ישראלים להורג, וקרא לממשלה בראשות תרזה מיי הפרו ישראלית, להפסיק פארסה זו.
שווייץ נקטה השבוע צעד ממשי בכיוון זה, כשהפרלמנט שלה החליט ברוב של 111 מבין 200 חבריו, ביוזמת 'מפלגת העם הימנית', "לחדול מלממן, גם לא בעקיפין, פרויקטים של אירגונים המעורבים בגזענות, אנטישמיות או הסתה, וכן בפעולות BDS". חשוב להזכיר שמתנגדי החוק הן, כמה צפוי, מפלגות השמאל הסוציאל-דמוקרטיות והירוקים, מה שמוכיח שוב את אופיו של המהפך האירופי שבמסגרתו נחשף השמאל, אפילו המתון, כיסוד אנטי ישראל חריף, לעומת הימין שהופך ליותר ויותר פרו ישראלי, והכל כנראה על בסיס הכרתו את המציאות העגומה בארצותיו, כשהדמוקרטיה מנוצלת לעיוות ומחיקת הזהות הלאומית והתרבות הקלאסית, לטובת הח'ליפות האיסלאמיסטית שבדרך.
מה כל זה אומר לגבינו? – שהגיעה העת להפסיק ולהיבהל מאירופיים אנטישמיים. הם הופכים למיעוט. היבשת עוברת מהפך. לטובתנו. ועוד נקודה למחשבה: כל זה מוכיח, שטועה הנשיא ריבלין בדיבוריו על היותה של ישראל מדינה רב-תרבותית, וצודק ליברמן שגורס, שאת עוייני המדינה, מצביעי הרשימה המשותפת, יש להעביר ל'מדינה פלשתינית', אם וכאשר...

תאריך:  16/03/2017   |   עודכן:  16/03/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הולנד: התערערות תורת הפוליטיקלי קורקט
תגובות  [ 12 ] מוצגות  [ 12 ]  כתוב תגובה 
1
סילוף חמור של מושג הדמוקרטיה
הירונימוס  |  17/03/17 14:00
2
להחליף את המשפטנים הציבוריים1
שפרירית  |  17/03/17 17:24
 
- שני דברים מאפיינים את מחוזות
בני בנקר  |  18/03/17 09:25
 
- הטפשה הזו, כיהנה בעליון בשל
לבני בנקר  |  18/03/17 10:53
3
להחליף את המשפטנים הציבוריים2
שפרירית  |  17/03/17 17:42
4
להחליף את המשפטנים הציבוריים3
שפרירית  |  17/03/17 18:13
5
סוף סוף נשמעים דברים בהירים
למר רהט   |  17/03/17 20:14
6
ב-2010 היו לו 24, עכשיו 20.
אהוד פרלסמן  |  18/03/17 00:35
 
- מפלגת השמאל הראשית ירדה
בני בנקר  |  18/03/17 09:16
 
- אכן הפרט שהוא מזכיר הינו שולי
העיקר הושמט  |  18/03/17 11:06
 
- אני רק הארתי את עיני הקוראים
אהוד פרלסמן  |  19/03/17 02:45
 
- ע״י אינפורמציה חלקית
משה מיכאל  |  19/03/17 10:27
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות העולם הערבי
אורית פרלוב
הגיליון הראשון של "מעבר לרשת" עוסק בשלושה מרחבים מרכזיים שתפסו את מרכז השיח בחודשים האחרונים    רצועת עזה זוכה לחלק נכבד בגיליון בעקבות מספר תהליכים משמעותיים שמתהווים בה, ויכולים ללמד על מורכבות שמאפיינת זירות נוספות באזור כמו גם על פרשנות שגויה של ישראל
אלברט שבות
המדובר בסך-הכל בקרב על דעת הקהל האיסלאמית    האירנים חיפשו ומצאו נקודה פסיכולוגית שיכולה להשפיע על דעת הקהל בעולם הערבי-איסלאמי וכבר עמדה במבחן במשך הרבה שנים
כרמית ולנסי
לאחרונה ראו אור פרסומים העוסקים בהיחלשות ההדרגתית של 'המדינה האיסלאמית', ובעיקר באובדן השטחים בהם שלטה בשיא פריחתה    מחקרים אלו מזהים זיקה ישירה בין אובדן השטחים של 'המדינה האיסלאמית' בסוריה ובעירק לבין הפגיעה בזרם ההכנסות שלה, ומעריכים כי אלו עשויים להעיד על סופה
בסוף דצמבר 2016 הצהיר דובר מועצת שומרי החוקה האירנית, עבאס-עלי כאדח'ודאא'י, כי נשים יורשו להתמודד בבחירות הקרובות לנשיאות אירן הצפויות ב-19 במאי    הוא הדגיש, עם זאת, כי המועצה טרם הכריעה בנוגע לפרשנות החוקתית המחייבת בעניין זה
יוני בן-מנחם
ישראל מודאגת מאוד מהניסיונות של אירן וחיזבאללה להתמקם בסמוך לגבול עמה ברמת הגולן כדי לבצע משם פיגועים בשטחה. ראש הממשלה יעלה את הנושא בפגישתו השבוע עם הנשיא פוטין אך כוונותיה של רוסיה אינן ברורות עדיין וגם לא המחיר שהיא תרצה בתמורה מישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il