X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
שנים היה חוסר איזון ולא רק בתקשורת בהתייחסות לימין עמוס עוז - מודה, שחטא בחטא ההתנשאות על הימין כאחד מסנדקי אוסלו - מודה ששני הצדדים לא רצו את התינוק שנולד עראפת עבד עלינו, כדי להרוויח זמן בנוסח הסכם "חודיבה" שעשה הנביא מוחמד, והשאר ידוע עד ימים אלה
▪  ▪  ▪
[צילום: מרק קיימן/פלאש 90]
ברבוסה
עבורי ההסכם מזכיר את הסכם מולוטוב-ריבנטרופ בין היטלר לסטאלין על חלוקת פולין, שהופר על-ידי הנאצים כעבור שנה ופתח את המתקפה על רוסיה במבצע "ברברוסה" והשאר היסטוריה.

עמוס עוז בראיון אמיץ לרגל צאת ספרו "שלום לקנאים"
עמוס עוז -בראיון גלוי לב, אמיץ ומעניין שמומלץ לקרוא ולהבין את השקפת עולמו הפוליטי (הראיון בעקבות פרסום ספרו "שלום לקנאים"-ישראל היום 12.5). בראיון מודה עמוס עוז-כי שנים היה חוסר איזון ולא רק בתקשורת, הוא גם מודה בחטא ההתנשאות כלפי הימין, וכשהוא מתייחס לפנטים למיניהם הוא כולל גם את עצמו ביניהם. כאחד מסנדקי אוסלו הוא מגלה שהתברר לו ששני הצדדים לא רצו בתינוק שנולד. יתרה מכך, עראפת עבד עלינו כדי להרוויח זמן, בנוסח שעשה הנביא מוחמד בהסכם "חודיבה" עם שבט קוריש כדי להרוויח זמן להתארגנות והתעצמות ואז כעבור שנתיים, הפר את ההסכם וכבש את "מכה" ומאז הכל היסטוריה של האיסלאם. וזה מזכיר לי נשכחות את הסכם: מולוטוב-ריבנטרוב, שעשו הנאצים עם רוסיה לחלוקת פולין וכעבור שנה היטלר הפר את ההסכם ופתח במתקפה על רוסיה במבצע "ברברוסה" וגם זה מאז הכל היסטוריה.
מבחינתי עמוס עוז, בניגוד לאחרים, הוא יהודי יקר, אוהב ישראל והמדינה אבל הבעיה שלו להערכתי היא שראשו בשמים ורגליו לא תמיד תקועות ועומדות איתן במציאות הישראלית והאיזורית. כלומר: כוונותיו ושאיפותיו טובות אבל הפרשנות שלו למציאות הקיימת לוקה בנאיביות, ובחולמנות יתר. ההישרדות באזור הקשה הזה בנויה על חוזק עוצמה ביטחון עמידה איתנה, לא מתפשרת על ביטחון ולא נכנעת לפריצים מבחוץ. עמוס עוז בהחלט יכול להיחשב כנביא השמאל השפוי הציוני אבל גם הוא הבין משך השנים שיש פער בין השאיפות לבין היכולת להשיג אותן ולכן צריך לפעמים לשנות דרך, לשנות שיטות אך בשום אופן לא לסטות מהמטרה העיקרית שהיא מדינה יהודית ריבונית, מדינת הלאום היהודי בארץ ישראל - מדינה דמוקרטית ריבונית ברוח הכרזת מגילת העצמאות.
טראמפ - תפס טרמפ לישראל
נשיא ארה"ב תפס טראמפ לישראל לירושלים ולמצדה. העובדה שהנשיא הנבחר, בחר גם בישראל כאחת המדינות הראשונות שלו מחוץ לאמריקה, בביקור הנשיאותי הראשון אומרת דרשני הן מבחינה פוליטית והן מבחינת הצהרת כוונות לירושלים ולאיזור. כמו בכל מקרה בעבר, בו פוליטיקאים במרוץ הבטיחו הבטחות רבות אנחנו נסתפק במילוי של 50 אחוז שגם זה יהיה הישג לא מבוטל. בכל מקרה עדיף נשיא לא צפוי, לא פרגמאתי ומקובע במדיניות כמו אובמה, שמפחד לומר איסלאם קיצוני שקיבל פרס נובל לשלום שלא יגיע. ייתכן מאוד שטראמפ עוד יפתיע רבים וטובים שעתה מרימים גבה ובעתיד יצטרכו להרים את הכובע או לאכול אותו.
ברגע אחרון: אימא שכחה את הילד במכונית לשעות, כי דיברה באייפון עם חברה ושכחה מהילד שנחנק במכונית. טרגדיה המודרנית של טלפונים ניידים.

הכותב הוא עורך-דין, בעל תואר שני במשפטים, המתמחה במשפט פלילי, צבאי וציבורי, והיה בעבר מדריך בקורס קציני שריון, ראש לשכה של האלוף טל, פרקליט צבאי, יועץ משפטי ביו"ש וברצועת עזה, שופט צבאי בדרגת סא"ל, סגן פרקליט מחוז, משנה ליועץ המשפטי של מועצת העיתונות, שופט בבתי דין משמעתיים ופרשן משפטי בהווה.
תאריך:  14/05/2017   |   עודכן:  14/05/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עמוס עוז - בראיון גלוי לב ואמיץ
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
לא אמיץ ולא נעליים
היהודי הנצחי  |  14/05/17 15:29
 
- כל מילה בסלע
מנחם בן-יוני  |  22/05/17 00:08
2
מוטב שתקרא שנית את הראיון
אלטע קאקער  |  15/05/17 01:03
3
לא, ידידי היקר =====
יוד יוד  |  15/05/17 06:15
4
הקשר בין מה שעוז אמר למה שכתוב
זיגפריד לנץ  |  15/05/17 08:37
5
עם רקורד מפואר כזה של הכותב
נתין מדמנת ישראל  |  17/05/17 10:22
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמי דור-און
הפסקת השידורים בקול ישראל ובערוץ הראשון היו מעשה חשוב ונכון, שאולי יעביר מסר לכול מקומות העבודה הממשלתיים כי "לא לעולם חוסן". זה הזמן שעובדי רשות השידור יביטו במראה ויאמרו לעצמם: "זה הגיע לנו"
אלברט שבות
הנקודה היא כי יצר לב האדם רע מנעוריו    גרמניה הנאצית דווקא איתגרה את העולם להביט על הנקודה הזאת מקרוב ולהתפתח בדרך אחרת, בדרך האהבה, העזרה, החמלה, השיתוף והכנות    אך האדם בשלו, אינטרסים, מדון, ניכור; הוא בשלו
משה חסדאי
צ'יקו סיפר, שעיני הנער, מבעד לסורגים, זעקו אליו: תעזור לי    צ'יקו התעורר לחיים ושם קץ, לחושך בו היה שרוי הנער
יצחק מאיר
חכמי ישראל הזהירו כי נשק ה'פייק ניוז' קטלני יותר מחרבות וקשתות ורומחים, ושהראשונים ליפול בפחם הם היהירים שפחד יהירותם רודפת אותם עד שהם רואים בכל הסובב אותם אישור שקושרים עליהם קשר שבע ימות אדם שהאמינו בו כי הוא לעולם
רפי לאופרט
סממן בולט לחולשה אצל מנהיג, הוא הרצון או הצורך לקדם נושא מטעמים של יוקרה אישית. סממן נוסף הוא שגיאות חוזרות באבחון והפרדה של בעיות אמת מגחמות סרק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il