X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כך עולה מסקר שבחן את ביצועי המיגזר הציבורי בישראל במקום השני - אל על ובשלישי - רכבת ישראל
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

שביעות הרצון הגבוהה ביותר של הישראלי הממוצע מרמת השירותים במיגזר הציבורי נרשמה השנה לזכותה של חברת דואר ישראל. כך עולה מסקר שבחן את ביצועי המיגזר הציבורי בישראל ואת מידת שביעות רצון הציבור מרמת השירותים ורמת האמון במוסדות הציבור ובעובדים בהם.
הסקר נערך על-ידי פרופ' ערן ויגודה-גדות מהמחלקה למינהל ומדיניות ציבורית באוניברסיטת חיפה, יחד עם ד"ר שלמה מזרחי מהמחלקה למינהל ומדיניות ציבורית באוניברסיטת בן-גוריון.
מנתוני הסקר מתברר כי חברת דואר ישראל קיבלה את הציון 3.69 מתוך 5. אחריה מדורגות אל על עם ציון של 3.64, רכבת ישראל עם ציון של 3.6 ורשות שדות התעופה עם ציון של 3.58. במקום האחרון נמצאת משטרת ישראל עם רמת שביעות רצון של 2.43 מתוך 5, ולפניה משרד העבודה ושירות התעסוקה עם ציון של 2.55.
אבי הוכמן, מנכ"ל חברת דואר ישראל, מסר כי הנתונים הללו מחזקים ביתר שאת את יכולתה של חברת דואר ישראל לספק מגוון רחב של שירותים, באיכות וברמה גבוהים. הוכמן הוסיף, כי חברת הדואר משקיעה בתקופה האחרונה אמצעים וסכומים גדולים בשיפור חזות הסניפים, הדרכות וסדנאות לעובדיה המספקים שירות ללקוחות, ותוצאות הסקר מלמדות כי המאמצים אכן השיגו את היעדים שהציבה לעצמה החברה - שירות, שירות ועוד שירות ללקוחותיה.

תאריך:  08/01/2007   |   עודכן:  08/01/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הישראלים הכי מרוצים מהשירות בדואר ישראל
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
כל פעם שאני שולח חבילה מחו"ל ארצה
הדאר פורץ וגונב דברים  |  8/01/07 13:07
2
תמיהה גדולה
רוסו  |  8/01/07 14:49
3
תמיהה גדולה
רוסו  |  8/01/07 14:49
4
זה לא חוכמה
דוד הדוור  |  8/01/07 15:22
5
דואר ראשון משטרה אחרונה
מוסקוביץ  |  8/01/07 15:30
6
דואר ישראל כישלון מתמשך
כישלון  |  9/01/07 08:29
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אסף דוד-מרגלית
בית המשפט לתביעות קטנות בתל אביב חייב את עיריית רמת גן בפיצוי תושבת העיר אשר רכבה נגרר בהוראת העיריה לפי חוק שמירת הניקיון
ענבל אביב
כ-80% מן הענפים שיפרו את סיכונם העסקי ב-2006    ענף המסעדות ובתי הקפה רשם את השיפור המשמעותי ביותר    תהילה ינאי, מנכ"ל משותף בקבוצת BDI-COFACE: "סיכונו העסקי של המשק ימשיך לרשום הטבה גם ב-2007"
מחחלקה ראשונה
פריד משמשת כתקציבאית בכירה במשרד למעלה מעשור
אלעזר לוין
החברה זכתה במכרז של היזמים לקניית מרכז מסחרי וחניון
הדר פרבר
השתיים נישאו בבגדיהן וללא אזיקים לידיהן    עם זאת, הטקס התנהל תחת עיניהם של שומרי הכלא
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il