X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
"אין רשות לשום יהודי לוותר על זכות העם היהודי בארץ. אין זו סמכות של שום יהודי, אין זו סמכות של שום גוף יהודי. אין זו אפילו סמכותו של העם היהודי כולו החי אתנו היום לוותר על איזה חלק שהוא בארץ"
▪  ▪  ▪
נתניהו. מעשה בגידה [צילום: אלכס קולומויסקי/פלאש 90]

ימים חגיגיים. חמישים שנה לשחרור נחלת אבות ודומה שהפוליטיקה,התככים הקטנים או הגדולים, הפלגנות, כולם מפנים את מקומם לציון שנת היובל הזו, כה חשובה היא.
כיבד אותנו בנוכחותו נשיאה החדש של ארצות הברית. אותי באופן אישי הוא לא מאכזב שכן על-פי מיטב שיפוטי תוכו כברו. אלא מאי, כוחות "עלומים" עוצרים אותו, חוסמים אותו, בולמים אותו. כך יוצא שהממשלה "הכי ימנית בתולדות המדינה" ובראשה נתניהו, נחזית כמי שמושכת את דונלד טראמפ שמאלה.
שמאלה לעבר שולחן ה"מתן ומתן", שמאלה עד הרחקת השגרירות מירושלים, שמאלה לטובת "מחוות" לרוצחים הערבים ול"נשיאם" הארכי מחבל ומכחיש השואה המסית והמדיח מחמוד עבאס.
הכיצד יכול יהודי באשר הוא להציג מעשה בגידה כגון מסירת חבלי ארץ כ"מחווה" או כיוצא בזה? למוסרים הפתרונים. כך נוהגים סוחרי נדל"ן, כך נוהגים אילי הון, כך נוהגים "מנהיגים מושחתים". לא כך צריך לנהוג יהודי. למי שמוטרד מהמילה בגידה אומר זאת - בין עם ישראל לבין העם הנבחר יש ברית וארץ ישראל נתנה למתנת עולם לעם ישראל. אמת פשוטה זו יצאה מפיו של דוד בן-גוריון כדלקמן:
"אין רשות לשום יהודי לוותר על זכות העם היהודי בארץ. אין זו סמכות של שום יהודי, אין זו סמכות של שום גוף יהודי. אין זו אפילו סמכותו של העם היהודי כולו החי אתנו היום לוותר על איזה חלק שהוא בארץ. זוהי זכות האומה היהודית לדורותיה, זכות שאיננה להפקעה בשום תנאי. אילו גם היו יהודים באיזה זמן שהוא המכריזים על הסתלקותם מזכות זו, אין בכוחם ובסמכותם להפקיע זכות זו מהדורות הבאים. שום ויתור ממין זה אינו מחייב ואינו קושר את העם היהודי. זכותנו על הארץ, על הארץ כולה, קיימת ועומדת לעד, ועד ביצוע הגאולה המלאה והשלמה לא נזוז מזכותנו ההיסטורית".
ומי שמוסר נחלת אבות, מנהל עליה משא-ומתן, מוסר חלקים הימנה לשליטת רוצחים צמאי דם יהודי, האם אינו בוגד בנצח ישראל ובזכויות העם היהודי מאז ולעולם?
אז נכון שהתקשורת מנהלת שטיפת מוח כוחנית על-מנת להרחיק את הדעת ואת הנפשות מארץ מכורה, נכון שבפיהם היו הר-הבית, מערת המכפלה, קבר רחל, קבר יוסף ושאר קודשים ונכסי צאן ברזל של העם היהודי ל"שטחים", נכון שנמצאו "מנהיגים" חלשי דעת ונטולי ערכים ו/או עמוד שדרה שפעלו בניגוד לדברי בן-גוריון כדלעיל. בעוונותינו נכפים עלינו היהודים דברים קשים, גזרות שקשה מאוד לעמוד בהן!!
אלא שהכוח לא בידינו. הוא אינו מצוי בידיים הנכונות ולא בידיים הנאמנות. בגידה כתבתי לעיל ולמי שחושב שהמילה קשה ימצא נא הגדרה אחרת, לאור דברי בן-גוריון שאת דבריו אני מביא משום בהירותם וניסוחם שהם טובים מהרבה מכפי שיכול אני עבדכם לייצר...).
אחרי שכל זה נאמר, מוצא אני עצמי יוצא מגדרי לאור השקרים בהם מלעיטים, אותנו פשוטי העם, ה"מנהיגים" אותם יודעת המערכת הדמוקרטית לייצר. לצערי, בראשם ראש הממשלה בנימין נתניהו עם "חזון שתי המדינות" שלו...
כמה פעמים שמעתם מפיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו את דבר השקר הבא: "ישראל היא המדינה היחידה במזרח התיכון שמבטיחה חופש דת לכולם, ליהודים למוסלמים ולנוצרים". לא ניהלתי רישום אך ברור לי שבמשך שנות כהונתו חזר על אמירה זו עשרות רבות מאוד של פעמים ככל הנראה מאות...
היכן השקר? יזקפו התמימים שבאנשים גבות... כאן! אצל ראש הממשלה נתניהו ואתן מעט דוגמאות.
יהודים הרוצים להתפלל ליד קבר יוסף הצדיק מתאספים באישון לילה ובחסות כוחות צבא גדולים מגיעים לקבר על-מנת להתפלל בו. חופש דת? הרי המקום הקדוש מושך אליו יהודים רבים ולו התקיים כאן חופש פולחן כי אז הייתה גישה חופשית למקום עליו שולטת ישראל.
מערת המכפלה נרכשה כידוע בכסף מלא על-ידי אברהם אבינו. חברון שוחררה מכובשים זרים לפני חמישים שנה. האם כאן מתקיים חופש פולחן? אלמלא העצב הגדול הייתי כותב "הצחקתם אותי". בידוק ביטחוני מכביד, "שעות פתיחה", חלוקה בימים, תשתיות מבישות (לרבות משהו דמוי תקרה דולפת מים עם שלוליות הנקוות במקום הקדוש.
והביזיונות הגדולים ביותר במקום הקדוש ביותר - הר-הבית. גם כאן הגבלה על מספר היהודים העולים להר, הרחקת רבים בבחינת "מסורבי עלייה" (כולם דתיים...), שעות ספורות ביום (לא בכל יום) ועוד ועוד...
הפורעים הערבים מתפרעים על ההר? ההר נסגר לכניסת יהודים. יש רמדאן - ההר נסגר בפני יהודים. הערבים זורקים אבנים מהרחבה אל הכותל - כנ"ל. עד לפני כמה חודשים ניסתה המשטרה של נתניהו להחתים מקצת היהודים המבקשים לעלות להר על סוג של "כתב כניעה" (כך כיניתי אותו) בו נדרשו דרישות מחפירות שהן היפוכו הגמור של חופש הפולחן עליו מכריז חזור והכרז נתניהו.
יהודי העולה להר "זוכה" לליווי בו אינו חפץ של שוטרים ואנשי וואקף. ליהודי אסור להתפלל, אסור לקיים מצוות השתחוויה, אסור למלמל בשפתיו (גם חרישית...), אסור לאחוז סידור בידו, אסור להתעכב במקום אחד כאוות נפשו אלא מאיצים בו להזדרז ולהשלים את הסיור...
וכל המתואר לא ימנע מראש הממשלה נתניהו להכריז ולחזור ולהכריז: "ישראל היא המדינה היחידה במזרח התיכון שמבטיחה חופש דת לכולם, ליהודים למוסלמים ולנוצרים". יתכבד נא ויחסוך מאתנו את הסבל המיותר הכרוך בשמיעה חוזרת של שקריו.

תאריך:  23/05/2017   |   עודכן:  23/05/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מדוע ראש הממשלה משקר לי
תגובות  [ 10 ] מוצגות  [ 10 ]  כתוב תגובה 
1
יש קהל לשקרים שלו.
זה פשוט מאד  |  23/05/17 16:21
2
ויצמן ויתר לאנגליה על חצי א"י ל"ת
אטון  |  23/05/17 22:13
 
- גם אני ויתרתי על וילה שלא היתה
לי בכלל  |  24/05/17 16:04
3
כמה הערות:
אבנר צפוני  |  24/05/17 06:07
 
- לא בטוח שאתה שווה תגובה,אבל
נתין מדמנת ישראל  |  24/05/17 14:10
4
אוסף של קלישאות מהובלות.
ממבו ג׳מבו  |  24/05/17 09:27
5
מדוע שפירא לא מספר לנו
צדוק עמרמי  |  24/05/17 13:05
6
אישתו אמרה שהמדינה תישרף
המסית  |  24/05/17 15:13
7
תפילה הינה צורך של כל בן-אנוש
על התפילה  |  24/05/17 16:24
8
לא רק ביבי.....
יהודי אחד  |  24/05/17 16:57
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
אליקים העצני
לאחר יובל שנים האמת המרה צפה על פני השטח: נשיא, האמור להיות הכי ידידותי לנו, אינו רוצה, או אינו יכול, להעביר את השגרירות ל מ ע ר ב ירושלים
דניאל שפירו, רותם אורג
החלטתו של הנשיא טראמפ לערוך את ביקורו הראשון במזרח התיכון, ובפרט לערב הסעודית, ישראל והרשות הפלשתינית, מבליטה את אחת ההתפתחויות המוקדמות המפתיעות של כהונתו: נחישותו לקדם שיחות להשגת שלום ישראלי-פלשתיני (וישראלי-ערבי)    אולם בחירה זו מעלה שאלה מתבקשת: האם הנשיא טראמפ יכול להצליח היכן שרבים כל כך נכשלו?
עמוס ידלין, אלדד שביט
ביורו הראשון של טראמפ מחוץ לארצות הברית מספק לו הזדמנות להסיט במידה מסוימת את תשומת הלב מהנעשה בזירה הפנימית
רפאל בוכניק
הטענה המושמעת על-ידי פוליטיקאים ופרשנים בדבר הזיקה ההכרחית בין הסכם ישראלי-פלשתיני לבין קידומו המעשי של שיתוף פעולה אזורי, מייצרת בסופו של יום, מעין קונספציה חשיבתית, הנתפסת כבעלת הגיון מנחה, אולם יסודה בהבנה לקויה של התהליכים הדינמיים בעולם הערבי, וסדר העדיפויות הנגזר מכך בהתייחס למקומו הריאלי של הסכסוך הישראלי-פלשתיני על הסקאלה
ראובן לייב
לינדה סרסור, תומכת-טרור ממוצא פלשתיני, מנהלת ממקום-מושבה בניו-יורק אג'נדה אנטי-ישראלית קיצונית להשבת, מה שהיא מכנה, "זכויותיהם הנגזלות של הפלשתינים"
רשימות נוספות
העולם המוסלמי בראש המאבק נגד הקיצוניות  /  איתמר לוין
"אדון עם טראמפ בחיזוק הברית ובקידום השלום"  /  איציק וולף
שב"כ עצר את נהג אמבולנס הסהר האדום  /  איציק וולף
ברית שלום  /  אביתר בן-צדף
בנט - נגד כל העולם   /  אברהם פכטר
נמאס לטחון מים  /  רפי לאופרט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il