X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אם יש קרובים בעולם, זקנים לנכדים נכדים לזקנים, זאת הקרבה היא מייחדת את האדם באשר הוא אדם בעלי חיים מגלים קשר קיומי מפליא לצאצאיהם מן הדור הראשון אבל אין בבעלי חיים לא סבים ולא סבתות זה מותר האדם
▪  ▪  ▪
טראמפ. אין לו לבד מטראמפ [צילום: אוון ווצ'י, AP]

אני חי את הפסוק במשלי "עֲטֶ֣רֶת זְ֭קֵנִים בְּנֵ֣י בָנִ֑ים וְתִפְאֶ֖רֶת בָּנִ֣ים אֲבוֹתָֽם" (משלי פרק י"ז פסוק ו'). נכדיי ונכדותיי הן עטרה המעטרת את זקנותי. אני רואה בהם עתידות מעבר לעתידי האישי, והם רואים בי אבהות הקושרת אותם למורשות של אבותיי ואבותיה של רעייתי, סבתם. אם יש קרובים בעולם, קרובים אליהם וקרובים מהם אלינו, זאת הקרבה. היא מייחדת את האדם באשר הוא אדם. בעלי חיים מגלים קשר קיומי מפליא לצאצאיהם מן הדור הראשון. אבל אין בבעלי חיים לא סבים ולא סבתות. זה מותר האדם.
אני חי גם מאמר חז"ל שיש לו השלכות גם להלכה, האומרים כי "בני בנים הם כבנים", ובנות במשמע. מה מאוד הייתי דל בדלים אילו לא היו בני בנותיי ובנות בנותיי כבנים לי בכל מכל כל. מה מאוד היו חייה של רעייתי מתדלדלים אילולי הייתה יוצאת ובאה, וטורחת ומעניקה, ומורה ומברכת, ואוהבת אהבה גדולה את מתת האלוהים שהופכת גבורות לצומת בו נפגשות הוויות האביב והסתיו ומטעימות אותנו מעט מן המעט מטעמו של נצח.
לא יכולתי על כן שלא לקרא בבוז הולך ומפכה ועולה עד גדות, את שורות הפטור שמעניק נשיא ארצות הברית ליוצאי שש מדינות איסלאם להיקלע לארצות הברית, אפילו לא לשם תיירות. מי שיש לו הורים, תאשר לו 'האדמיניסטרציה', כך שמה של הביורוקרטיה האמריקנית, לקבל ויזת כניסה למעצמה המתגוננת מפני זרים היכולים לכלות אותה לא עלינו מבפנים. כמו-כן פטורים מן האיסור נוסעים שיש להם בנים. פטורים גם נשואים שבאים - לחם אם זאת היא, או לחמות - אם זה הוא. אבל מי שמבקש ויזה לראות את סבו או את סבתו לא יקבל. יסורב. באדנות פסקנית! גם סב או סבתא שמבקשים אשרת כניסה לראות נכדים, לא יאושרו. יסורבו. במפגיע! הם חשודים בסיכון שלום הממלכה!!! הכלל הוא קרבה ראשונה כן. וסבים וסבתות ונכדים ונכדות שעולמו של הנשיא טראמפ הם לא קרבה ראשונה. על כן הם לא ולא!
היש לה לאדמיניסטרציה האמריקנית אלוהים? האם בית המשפט העליון שידון שוב באיסור הכניסה בסתיו יכול לחיות אם תקנות מעין אלה ועדיין להיות בית משפט עליון? על הנשיא איני מדבר. איני שואל. אני יודע. אין לו לבד מטראמפ אלא טראמפ ועוד טראמפ בלבד.
איני עומד לנסוע לארצות הברית, ואיני נמנה עם אזרחי אחת המדינות המוסלמיות שהוצאו מחוץ לגדר האמריקנית. אבל אני סבא בכל רמ"ח אבריי ושס"ה גידיי, ולא אבריי ולא גידיי יכולים לשאת את מה שעושה אמריקה היום לאנושיות. איך אחשה....?

תאריך:  02/07/2017   |   עודכן:  02/07/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רפי לאופרט
פעמיים איבד העם יהודי את עצמאותו ויצא לגלות בגין אותן סיבות יסודיות - התרחקות מהיהדות ומסולידריות יהודית. האם ישכיל לצלוח מכשול זה בפעם השלישית ולאורך זמן?
רבקה שפק ליסק
אם הליכוד לא ייענה לדרישת רוב אזרחי ישראל לממשלה שתייצג את רצון האזרחים ושלמות העם היהודי, על המפלגות להתאחד ולהפיל את שלטון המיעוט. המדינה הוקמה ע"י התנועה הציונית ויש למנוע מחטף חרדי של המדינה
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי    והפעם - לא נאבק, ניצחון, פטורות, הנחת סלב ומוכרים נשק    שבוע טוב
שלמה פרלה
כולם יודעים שאין פתרון לסכסוך, שאין זה סכסוך גבולות אלא מצב היסטורי מהותי, אבל המשחק נמשך, וכנראה נגזר עליו להמשך
אייל פייפר
לפי ההצעה, אדם המבקש לקבל קצבת נכות יפנה לרופאו האישי שיגבש את חוות הדעת הרפואית בעניינו, ולא יצטרך להסתמך עוד על הרופאים של הביטוח הלאומי. כמו-כן, המבקש לא יצטרך להתייצב בפני ועדה רפואית של המוסד כדי לקבוע אם הוא זכאי לקצבה ובאיזו דרגה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il