X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
הארוחה העסקית במסעדת "הרברט סמואל" היוקרתית, המסונפת למלון "ריץ-קרלטון, במרינה של הרצליה, הייתה, לא עלינו, ממש מאכזבת
▪  ▪  ▪
מסעדת הרברט סמואל [צילום: יח"צ]

זה כבר מזמן איננו עוד סוד שעולם המסעדנות הישראלי של היום נקלע למשבר אמיתי של קיום. עד כדי כך המשבר הוא קשה ומציק, שאין הוא פוסח אפילו על מסעדות יוקרתיות, הנהנות עדיין ממאגרים שהספיקו לצבור במרוצת שרידותן.
איש, כמובן, לא יוכל לחזות את הצפי הנשקף לאותן מסעדות בעתיד הקרוב, אבל בינתיים נאלצות רבות מהן להתחבט בשאלה המרה, האם על חשבון המצב העגום - כדאי להוריד את רמתן הקולינרית, או שמא דווקא מוטב לסגור את הבאסטה, עד יעבור זעם.
קחו, לדוגמה, את מסעדת "הרברט סמואל" הכשרה, המסונפת למלון ריץ-קרלטון שבמרינה של הרצליה. אף שהדברים אמורים במסעדה יוקרתית, הרי שעל פניה אין היא נמלטת מדילמת הקיום האכזרית של "להיות או לחדול".זו, בכל אופן, ההסתברות שקיבלנו.
את "הרברט סמואל" ההרצליינית, שהספיקה לעבור גלגולי-בעלות, פקדנו בסוף השבוע הזה, בתקווה לבשורות קולינריות טובות. ניסיון העבר כבר הוכיח ממש שזו מסעדה שהיא פעם למעלה ופעם למטה, והכל בשל כך גם איננו צפוי.
בינוניות לשמה
היינו בשניים, לעת צהריים, כשלשולחן הוגש תפריט העסקית. מן המנות הראשונות שהוצעו, הזמנו סלט-עגבניות מרוכז, שהיה חמצמץ ולא הזכיר במאום את הסלט העשיר של השף הקודם, יונתן רושפלד, שבזכותו הוא הפך למופת ודוגמה. בצד הסלט הוגש לחם הבית, מגורען ופריך, ובקבוק סודה צונן ומשיב נפשות.
כשהגיע תורן של המנות העיקריות, נפל הפור על מה שהיה אמור להיות השופרא-דשופרא - גם באיכות וגם במחיר: שיפוד של פילה-בקר, עם פטריות-חורש, בצלי-פנינה ומחית תפוחי-אדמה. אלא שהיה זה פשוט "פאלש-פילה", מבשר שרחוק מלהיות משובח, ובעצם חסר גם כל טעם לשמו.
באכזבתנו הרבה, החלטנו לוותר על הקינוח, והסתפקנו באספרסו כפול מהביל. החשבון הסתכם ב-363 שקל, והוספנו עליו תשר של 12% על שרות שהיה בהחלט לעניין. את "הרברט סמואל" זיכינו, בחסד, ב-6 מתוך 10 הנקודות של הסולם הקולינרי שלנו - עדות לירידה ברמת האיכות.

תאריך:  04/07/2017   |   עודכן:  04/07/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דן ארידור
תנועה קדימה איננה בהכרח רק קידמה    על משמר הקידמה ושמירת זכויות נשים אסור להניח או לוותר לרגע    בכל רגע נתון, בכל מגזרי האוכלוסייה נמצאים המבקשים להחזיר אותנו לתקופות אפלות של הדרת נשים
אלי אלון
כיום כל פקיד או פקידת השמה בלשכות התעסוקה ולו הזוטרים ביותר יכולים בהרף מקלדת לרשום "סירוב עבודה "לדורש עבודה ובכך לשלול ממנו זכויותיו לקבלת קצבאות מהביטוח הלאומי ואחרות . האם קימת "יד קלה" ברישום "סירוב עבודה" בלשכות בארץ ? מי מפקח ועוקב אחר הנושא ומוודא כי לא נגרם עוול לדורשי עבודה?
רותי אבירי
כל מה שעלינו לעשות הוא להכין מראש מזונות ומאכלים בריאים, בצורה זמינה ומפתה לאכילה ובלי לומר מילה    בלי לשים לב הילדים יאכלו באופן ספונטני מאכילים בריאים
איתמר לוין
הודעות הדוברות של משטרת ישראל מלאות במחמאות עצמיות, שנעות בין מצחיקות למביכות. כך טפחו 150 הדוברים על שכמה של המשטרה בתוך יום אחד בלבד
צילה שיר-אל
במידה ויש לנו בסיס טוב בבית הרי שהקשר בהמשך החיים יהיה קשר במובן החיובי, ובמידה והבסיס גרוע הקשר העתידי, יהיה קשר במובן השלילי - כובל וחונק.
לכן, חשוב מאוד לדעת מראש כיצד מתפקד הוונוס במפת האחר על-מנת שנדע אם הצרכים של הצד שכנגד מתאימים לנו ועל-ידי כך גם נוכל למזער נזקים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il