X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שר התיירות ישיק עם הכדורגלן יוהן קרויף את הביתן הישראלי ביריד התיירות הבינ"לי "פיטור" בביתן הישראלי יציגו כ-70 מציגים
▪  ▪  ▪
הרצוג עם לפורטה [צילום: מאיר פרטוש]

משרד התיירות ממשיך לשדר עסקים כרגיל למרות הפיגוע באילת. שר התיירות יצחק הרצוג ישיק מחר (31.2.07) במדריד, יחד עם הכדורגלן יוהן קרויף, את הביתן הישראלי ביריד יריד התיירות הבינלאומי "פיטור" (FITUR).
קרויף, ידידו של חואן לפורטה, נשיא קבוצת הכדורגל ברצלונה (Barca), מגיע בהזמנתו, זאת בהמשך לביקורו האחרון של לפורטה בישראל לפני כשבועיים. במהלך ביקורו נפגש לפורטה עם השר הרצוג והשניים דנו בדרכים לשיתוף פעולה בין משרד התיירות למועדון ברצלונה במטרה לסייע לחיזוק התיירות מספרד לישראל.
השר הרצוג: "דווקא אחרי הפיגוע באילת ליריד התיירות במדריד קיימת חשיבות עליונה להעברת מסר של הרגעה שבטוח לבקר בישראל. קרויף זוכה לתודעה בינלאומית רחבה ברחבי העולם בכלל ובספרד בפרט. הסכמתו להגיע להשקת הביתן הישראלי ביריד היא חלק ממהלך אסטרטגי שהמשרד מוביל כיום, המאמין בחשיבות החלטתם של מובילי דעה ידועים בעולם לסייע לעידוד התיירות לישראל. המשרד משקיע מאמצים שיווקים רבים בעידוד התיירות מספרד לישראל מתוך אמונה שניתן להגדיל משמעותית את כניסת התיירים מספרד ומארצות דוברות ספרדית לישראל".
"פיטור", הינו יריד התיירות הגדול ביותר לדוברי ספרדית ופורטוגזית ולשוק הלטינו אמריקני. ישתתפו בו 170 מדינות וכ-12,000 מציגים. היריד מכוון לקהל המקצועי ולקהל הרחב וצפויים לבקר בו כ-70,000 אנשי תעשיית התיירות העולמית ועוד כ-100,000 מבקרים מהקהל הרחב. במהלך היריד עתידים נציגי משרד התיירות וחברות התיירות מהארץ לקיים סדרת פגישות עם הגורמים המקצועיים מרחבי העולם.
השר הרצוג עתיד להיפגש במהלך היריד עם מלך ומלכת ספרד ושרי תיירות ממדינות שונות. כמו-כן יקיים הרצוג מפגשי עבודה עם גורמים מקצועיים ובין היתר עם נשיא חברת התעופה איבריה, ראשי קונצרן התיירות גלובליה' (המחזיקים באייר אירופה). בנוסף ייוועד עם מיגל מורטינוס, שר החוץ של ספרד, וכן עם סנטורים ואנשי ממשל מספרד.
הביתן הישראלי ישתרע השנה על שטח של 200 מ"ר והוא ממוקם בסמיכות לביתנים של מרוקו, טורקיה, יון, מצרים, אלג'יריה ותוניס. הביתן הישראלי יציע למבקרים את האטרקציות ואפשרויות התיור והטיול בארץ מהצפון ועד הדרום. בביתן יציגו כ-70 מציגים המייצגים 28 חברות תיירות מכל רחבי הארץ וביניהם: סוכני תיירות, נציגי בתי מלון, עמותות תיירות ועוד. במסגרת היריד יחולקו למבקרים בביתן מוצרים מתוצרת הארץ כגון: מוצרי קוסמטיקה מים המלח ותשורות סמליות.
התיירות מספרד נמצאת בין עשרת המקורות החשובים לתיירות לישראל. בשנת 2000 באו מספר שיא של תיירים מארץ זו, כ-70 אלף. בשנת 2005 באו כ 50 אלף תיירים, ובמחצית הראשונה של 2006, היה נראה שהמספר יתקרב למספר השיא, ונרשמה עלייה של 10 אחוז בהשוואה למחצית ראשונה של 2005. מגמה זו התהפכה במחצית השנייה של 2006, והתיירות הסתכמה ב-30 אלף בשנת 2006 (41% פחות משנת 2005).
רוב התיירות המגיעה מספרד (כ-70 אחוז) הינה למטרת צליינות וביקורי ארץ הקודש. הספרדים ידועים כתיירים שאוהבים לקנות הרבה, הוצאה ממוצעת שלהם בארץ עומדת על 1,050 דולר בהשוואה ל-890 דולר לתייר ממוצע. מאמריקה הלטינית (דרום ומרכז אמריקה) הגיעו בשנת 2006 מעל 61,000 תיירים (ירידה של 35%), לעומת שנת 2005, בה הגיעו 94,300 תיירים.
המאפיינים של תיירים אלה שונים ממדינה למדינה, מארגנטינה מרבית התיירים הינם יהודים שבאים לביקור קרובים. מברזיל ומקסיקו, הרוב קתולים המגיעים למטרת צליינות ותיור.

תאריך:  30/01/2007   |   עודכן:  30/01/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לאחר הפיגוע: משרד התיירות ממשיך לשדר עסקים כרגיל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אסף דוד-מרגלית
בית המשפט המחוזי בתל אביב הורה למשרד הפנים לגבש בתוך ארבעה חודשים קריטריונים לטיפול בחסרי אזרחות השוהים בישראל
אסף דוד-מרגלית
היקף העסקה מוערך ב-4.5 מיליון דולר לשנה    מספר המערכות המותקנות צפוי לנסוק ל-20 אלף רכבים מדי שנה
עידן יוסף
כך החליט בג"צ בבואו לדחות עתירה נגד בית הדין הרבני בחיפה    השופטים נאור, חיות וגרוניס קבעו כי יש נושאים שהינם בסמכותם הבלעדית של בתי דין רבניים ואין מקום להתערב בהם כל עוד אין בהם פגיעה בעקרונות הצדק הטבעי
יפעת גדות
מחקרים מראים כי כמות עודפת של חומצה פולית עלולה להסתיר או להחריף חוסר בוויטמין B12
רונן ליבוביץ
מבקר המדינה ציין בדוח שהגיש ליו"ר הכנסת כי שלוש מפלגות חרגו מחוק מימון מפלגות    האיחוד לאומי-מפד"ל והגמלאים מיהרו להגיב    רק בבל"ד עוד לא מסרו תגובה לממצאי הביקורת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il